نقد و بررسی کتاب: 'بازی گرسنگی' prequel می پردازد ادای احترام به حماسه روم شخصیت اصلی استاتیک

برف ممکن است زمین را "تصنیف از پرندگان و مارها" به سختی می سازد به سراسیمگی. جدید prequel به "بازی های گرسنگی"

توسط ATROTICNEWS در 6 خرداد 1399

برف ممکن است زمین را "تصنیف از پرندگان و مارها" به سختی می سازد به سراسیمگی.

جدید prequel به "بازی های گرسنگی" سری طول می کشد بیش از 60 سال قبل از حوادث کتاب اصلی اما هنوز زمین بر روی یک چهره آشنا. هجده ساله Coriolanus برف ممکن است حلقه زنگ برای بسیاری از خوانندگان به عنوان شخصیتی جاه طلب است که با هیچ یک دیگر از آینده آنتاگونیست برف رئیس جمهور.

در حال حاضر قرار دادن او را در نقش شخصیت نویسنده سوزان کالینز یابد و خودش را در راه رفتن مراقب خط: چگونه اسیر خوانندگان با یک شخصیت خیلی ننگین خود جذب می شود و تغییر ناپذیر است. و او تقریبا موفق هم.

طرح به شرح زیر Coriolanus به عنوان او است که به استخدام کمک کنگره Panem به دست آوردن بینندگان برای آن 10 سالانه گرسنگی که فاقد بسیاری از زنگ ها و سوت های موجود در 74 و 75. به عنوان یکی از اولین مربیان او اختصاص داده شده است به بازار منطقه 12 ادای احترام لوسی خاکستری بیرد garnering همدردی و افزایش بیننده سرمایه گذاری در این بازی.

اما پس از یک شخصیت صرفا خم در bettering خود را در جامعه همراه با خطر خروج از خوانندگان ناراضی. از این کتاب در اوایل صفحات Collins اجازه می دهد تا برای مشاهده به شخصیت جهانی است و یکی است که محور تنها در اطراف خود است. چه شروع می شود به عنوان یک بازی فکری جالب در پروژه می شود دشوار به عنوان Coriolanus ارائه متفاوت کاذب نسخه از خود را به هر کس او تعامل تنها با یک هدف در ذهن – کنترل وضعیت خود را. خود را در سطح اوج عظمت در مقابل دوربین به عنوان مثال تأکید بر نیاز خود را به عنوان یک عضو از طبقه فوقانی است.

[مرتبط: های اخیر عقب: 'بازی گرسنگی' بازگشت به خوانندگان آشکار در نگاه رییس جمهور, برف]

به عنوان یک نتیجه از این کتاب ، اغلب کسانی که بر خلاف نه هنوز برف رئیس جمهور. در میان چنین معتبر رتبه یک نوع منطقه-تبدیل-کنگره پسر به نام Sejanus ستون و مدرسه خود را در دین. اما کالینز هوشمندانه به تصویر می کشد Coriolanus به عنوان قادر به درک انگیزه های خود به عنوان او تلاش برای توجیه چه شخصیت های به دست آوردن ایستاده از اقدامات خود را به طور کامل سوء تفاهم مفاهیم از خود گذشتگی و احساس گناه.

لوسی خاکستری و Sejanus ارائه likability مصرف در شبیه استعارههای موجود در اوایل کتاب. دختر یک آرمانگرا نسخه از آنچه که Katniss Everdeen می تواند اگر او لذت می برد و قرار دادن در اجرای هدیه داستان با حس کلاس که قطعا الهام بخش پرشکوه بازی در دهه های بعد. و Sejanus طول می کشد در یک Peeta Mellark-esque, نقش, نمایش لحظه از انسانیت خود را به عنوان او تلاش برای بهتر شرایط زندگی بزرگداشت آنها ارائه مواد غذایی و یا انتقاد از شرایط زندگی خود را که منجر به بازی.

در حالی که برخی از شخصیت های نشان می دهد رشد پویا در مواجهه با مشکلات Coriolanus هرگز کاملا باعث می شود یک تغییر هر چند این طرح به نظر می رسد به دلالت او انجام داد. او معرفی شده است در حالت فقر و عاطفی زخم خورده از قیام اما خود شخصیت اولیه است که در حال حاضر به مراتب بیشتر شرور از کسانی که از همکلاسی های خود را. او تنها شستشوی مغزی دانش آموز به حفظ کنگره رسمی سرود ،

اما به عنوان اقدامات خود را تبدیل به بیشتر و بی رحمانه هیچ تبار به جنون پرداخته شده است هیچ شخصیت قوس داده می شود. او فقط قابل پیش بینی و خسته کننده.

در محل رشد Collins لهجه شخصیت با زیپو لحظات اخلاق در اوایل به عنوان اگر او خودش را نه کاملا که چگونه به Coriolanus جالب است. او اغلب شریف چیزهایی مانند سوگند به کمک لوسی خاکستری برنده شدن در این بازی. و در حالی که این اصل انجام شده در ایمان خوب انگیزه می شود به زودی یک جایزه نقدی. در حالی که خودخواه استدلال حس می کند با توجه به شخصیتی که در ابتدا فارغ از خود توجیه می کند مناسب نیست به شخصیت او چنین لحظات احساس می کنم تا حدودی ضعیف است.

[مرتبط: UCLA دانشجو نویسندگان کتاب پوشش تم سلامت روان و هویت]

خوشبختانه "تصنیف از پرندگان و مارها" می یابد گرفتن بهتر در حال گسترش بر جهان ایجاد شده توسط original trilogy. به گردابی شکل اولیه گرسنگی برای یک, پیشنهادات جدید را در وضعیت Panem تازه از جنگ. Coriolanus و همتایان او شکل آغاز پرداخت-به-بازی, واقعیت نشان می دهد از طریق مصاحبه ها و برنامه های مشارکتی مانند ارسال مواد غذایی به ادای احترام کردند.

دیگر رضایت بخش تماس مجدد شامل ریشه های آهنگ ها از قبل کتاب و پیچیدگی بیشتر در نماد پشت زاغ مقلد – یک پرنده که آشنایی نام خود را به کتاب نهایی در سه گانه اصلی است.

و در حالی که خیلی از برف رئیس جمهور مرموز فتنه از دست داده است و از طریق این کتاب وحی از شخصیت خودخواه, طرح فراهم می کند به اندازه کافی اقدام به خواندن آن را به ارزش. حتی در کمتر دراماتیزه دولت گرسنگی کشف بسیاری از بشریت طرف تیره تر. البته اکثر خوانندگان می دانید شخصیت بخت به در نهایت موفق به قدرت اما فراتر از آن داستان ایجاد علاقه از طریق آن عمدتا غیر قابل پیش بینی تاب و چرخش.

با یک شخصیت تا unflinchingly راکد هر چند کالینز می یابد رستگاری در تصمیم او به glamorize یا توجیه شرارت است. نتیجه: گاهی اوقات خسته کننده کتاب در مورد همیشه فریبنده ناکجاآباد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن