پل کمپین شکست: سیاه و سفید هستند مردم بیشتر منفور در حال حاضر نسبت به قبل از شورش?

Black Lives Matter و تندرو سیاسی به اتهام مبارزات انتخاباتی ممکن است نتیجه معکوس در مجموع به عنوان سیاه و سف

توسط ATROTICNEWS در 13 تیر 1399

Black Lives Matter و تندرو سیاسی به اتهام مبارزات انتخاباتی ممکن است نتیجه معکوس در مجموع به عنوان سیاه و سفید مردم در حال حاضر بیشتر منفور و منفور تر از قبل خود را نابکار پل سوخته زمین مبارزه است.

میزان ترس از این که مردم سیاه و سفید در حال حاضر تولید و همچنین نفرت است شامل یک کمپین سیاسی است که به دنبال به طور کامل از خط خارج غرب سرمایه داری و قانون و نظم و نصب مارکسیستی اصول تراز وسط قرار دارد با کمونیست ایدئولوژی سیاسی.

"سیاه مردم در غرب در حال حاضر بیشتر نفرت از هر گروه اقلیت و شده است وجود دارد افزایش polarisation از مردم متاسفانه بسیاری از آفریقایی تبار هستند و نه هم تراز با BLM مارکسیسم اما در حال حاضر قیری با همان برس" ناظر گروه نشان داد در روز جمعه.

نیز وجود دارد افزایش پدیده "سفید پرواز" که در آن کسانی که از اروپایی تبار در حال فرار آمریکایی و انگلیسی شهرهای سوخته توسط شورش و هرج و سوسیالیستی سیاستمداران که موجب سیگنال و اذیت کردن, اسپرم به پل آشوبگران/مارکسیست انقلابی.

همانطور که قبل از ذکر سلسله مراتب پل ها نه تنها تامین می شود و توصیه می شود توسط کمونیست چین اپراتورها در ایالات متحده به عنوان یک شکل از بی ثباتی اما هدف نهایی آنها این است که برای ذخیره کردن دانه از مارکسیسم و مائوئيسم در ایالات متحده به عنوان یک پیشرو به امکان حمله توسط چین در آینده است. نفوذ چینی فعالان نیز گسترش به انگلستان با بسیاری از برجسته سوسیالیستی سیاستمداران پرداخت شود و توسط CCP برای نفوذ در سیاست بریتانیا به نفع چین قدرت گرفتن در کسب و کار.

چین می داند که وجود دارد این است که یک عنصر از نژاد پرستی در غرب و از آن استفاده کرده است این گروه ها مانند پل و ANTIFA به عنوان یک ابزار برای بی ثباتی. اولین آنها پیدا کردن ضعف غرب و سپس بهره برداری از آنها که ضعف خود را برای خوب است. چینی کنترل و تبلیغات کارشناسان می خواهم مردم آمریکا به نفرت خود را میراث به سرنگونی مجسمه و به شکل یک انقلاب فرهنگی با توده سانسور و ممنوعیت آمریکایی وطن پرست و مردم است. آمریکایی ها ساخته شده و به احساس بد در مورد آنها چه هستند و این یک نتیجه موفقیت آمیز برای CCP.

مصرف برندها و کسب و کار که در حال حمایت از گروه هایی مانند پل و ANTIFA نیست انجام این کار از ایدئولوژیک ضرورت, اما آنها بزرگ بازار سهام در چین و از طریق حرص و آز آنها قرار می گیرند به خط با کمونیست ها. بازار چین برای این علامت های تجاری بزرگ است که این امر باعث جدی دندانه در سهم بازار خود را اگر آنها رفت و خود را در برابر استادان چینی در هر راه.

اولین موج حمله شد چین ویروس که نه تنها کشته شدن بسیاری از شهروندان غربی اما بی ثبات اقتصاد غربی به یک نقطه نزدیک به سقوط. موج دوم حمله هماهنگ شده با چین کمونیستی و سرمایه داران بود BLM شورش و غارت و همچنین اشغال مناطق در شهرستانها ایالات متحده است.

موج سوم حمله احتمالا موج دوم ویروس از چین که به طور کامل تلفات نیروی کار ایالات متحده و فلج اقتصاد, ایجاد یک رکود بزرگ و بیشتر داخلی ناآرامی های اجتماعی است.

عمده طرح CCP و نظامی چینی است که در نهایت به زمین نیروهای خود را از طریق هوا و دریا در آمریکا و اروپا خاک به eviscerate زمین از جمعیت آن و سپس دوباره ساکن زمین با اتباع چینی. چین سرزمین آلوده است و جمعیت بسیار زیادی از آنها به طور موثر در حال اجرا از فضا. برای زنده ماندن چین برای گسترش زمین های خود را پایه و غرب نقطه ایده آل انتخاب شده توسط چینی سلسله مراتب در درون حزب کمونیست.

بزرگ تکنولوژی در انحصار شرکت در حال حاضر تراز وسط قرار دارد مواضع خود را و خود را سانسور با سیاست های حزب کمونیست چین به عنوان گروه های مانند پل و ANTIFA, که در حال آماده سازی زمین برای آینده تهاجم. این مفید-احمقها خواهد بود شتابزده پاک هنگامی که چینی ها در آمده و آنها را به outdone سودمندی خود را. این سیاست کمونیستی طالبان برای کشتن کسانی که کمک به آنها در رسیدن به قدرت زیرا آنها میدانند که این عناصر می تواند تبدیل به یک تهدید در آینده است. این است که چرا گروه ها مانند پل و ANTIFA و حامیان آنها خواهد بود به قتل در خون سرد هنگامی که آنها را تکمیل کرده اند شغل خود را. همین امر به غربی بزرگ فن آوری شرکت خواهد شد که حل و کارکنان خود را بدون تشریفات پاک شده است.

یا رهبران غربی از خواب بیدار و به طور کامل حل و گروه پل و ANTIFA, تعیین آنها به عنوان داخلی گروه های تروریستی و مهار قدرت بزرگ رنگ با تکنولوژی سپس روزهای پایانی غربی هژمونی خواهد بود که چین در نوردد.

اولین حملات می تواند به طور همزمان در نظر گرفتن بخش هایی از هند و سپس تایوان فراگیر از طریق به استرالیا و نیوزیلند. هنگ کنگ در حال حاضر کاهش یافته است. هنگامی که ارتش چین را بیش از این مناطق آنها را به سرعت به اروپا و امریکا فرود نیروهای خود را بسیار شبیه در سال 1984 فیلم Red Dawn.

شهروندان که دستگیر خواهد شد را به چینی اردوگاه برای re-آموزش و پرورش در مائوئيسم و کمونيسم. بسیار شبیه آنچه که چینی ها انجام می دهند به اویغوری مردم در چین بسیاری از خواهد بود مجبور به یادگیری زبان چینی و شستشوی مغزی و همچنین زنان مجبور به استریل شود.

کسانی که مطابق به سادگی خواهد شد neutralised و زباله سوز به کار خواهد کرد روز و شب تا کمونیست منظور است به دست آورد.

در پایان از همه از این فقیر سیاه مردم متوجه خواهد شد چه مقدار از آنها شده اند. همچنین دستکاری و برای چه ؟ هیچ چیز. هنگامی که خود را در مفید آمده است و رفته این عنصر منفور انسان را به پیوستن به آن در کوره های زباله سوز چینی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن