نبرد ویراستاران: شماره های در حال اجرا برای ایجاد بهترین تیم های بسکتبال مردان افسانه

UCLA بسکتبال مردان موفق به کسب 11 مسابقات قهرمانی ملی و تولید پنج سالن Famers در آن 101 فصل در وستوود. لیست بس

توسط ATROTICNEWS در 10 خرداد 1399

UCLA بسکتبال مردان موفق به کسب 11 مسابقات قهرمانی ملی و تولید پنج سالن Famers در آن 101 فصل در وستوود.

لیست بسکتبال افسانه که مناسب است تا در Pauley غرفه است که بیش از تقریبا هر نوع دیگر از مدرسه و بحث بیش بهترین از بهترین باقی می ماند مربوط به این روز است. پس از ساخت یک بودجه ماتریس به رتبه بازیکنان در هر موقعیت Daily Bruin سردبیران ورزشی نشستم به رسم خود را قهرمانی-ترکیب تیم برنده تنها با 15 دلار به صرف.

پیوستن به بحث و گفتگو توسط زیر ما را در توییتر @DBSports و به اشتراک گذاری خود را با ترکیب اولیه جهان است.

توپ میلر-Kapono-Mbah یک Moute-عشق
سام Connon ورزشی, ویرایشگر

در بازی امروز آن را مهم تر از همیشه است که تیم خود را می توانید به ساقه توپ.

فقط نگاهی به رزمندگان طلایی امور خارجه که انقلابی NBA بسکتبال با گارد نقطه استفان کاری و تیراندازی گارد کلی تامپسون چلپ چلوپ برادران جفت شدن. یا Mike D'Antoni جدید-عصر جرم kickstarted دو بار MVP استیو نش آورده و به دوران مدرن توسط جیمز هاردن و کریس پل.

UCLA بسکتبال مردان است افتخار مقدار زیادی از knockdown بورس در تاریخ آن و من می خواهم برای ساخت یک تیم از بهترین آنها را.

تیراندازی گارد Reggie Miller شد NBA all-زمان 3-نقطه رهبر در زمان بازنشستگی خود را و ضبط به طول انجامید و نزدیک به یک دهه پس از او در سمت چپ بازی. میلر شکست این رکورد با وجود این واقعیت که او در دورانی که نبود بیش از حد مشتاق در جلد 3-نقطه تیراندازی و 43.9% 3-نقطه درصد در سال آخر خود را در UCLA نیست نیم یا بد.

بهترین تیراندازی مرد بزرگ به تماس Pauley غرفه خانه یکی دیگر از پنج دلار, بازیکن, Kevin Love. در حالی که او فقط شات 35.4 درصد 2.1 3-نقطه تلاش در هر بازی در تنها فصل به عنوان یک Bruin او از آنجا رفته به تخلیه 1,223 سه برابر در 37% کلیپ در NBA سوخت کشش بزرگ جنبش در جوانب مثبت.

کارآمد ترین تیرانداز به بیرون آمدن از UCLA است Jason Kapono که شات 44.6% از عمیق در 710 دانشگاهی تلاش و 43.4 درصد در 1,054 تلاش در NBA. ساق پوش, جوراب توپ نشده اند ممکن است قادر به رهبری تیم خود را به گذشته شیرین 16 اما او 41.2% 3-نقطه درصد در UCLA بود به اندازه کافی برای متقاعد کردن لس آنجلس لیکرز را به او شماره 2 به طور کلی در سال 2017, NBA پیش نویس است.

لوک ریچارد Mbah یک Moute به دور از خوب 3-نقطه تیرانداز در دانشگاه – تیراندازی 21.5 درصد در کمتر از یک تلاش در هر بازی در سراسر سه سال کار حرفه ای – اما او شلیک 34.5% از خود را در آخرین پنج NBA مبارزات.

اضافه کردن به این واقعیت است که Mbah یک Moute و توپ بالا و مدافعان که توپ و عشق بزرگ هستند تسهيل کننده برای مواضع خود را و شما باید یک گرد تیمی که آماده است برای برنده مسابقات قهرمانی دوم آن مراحل را در دادگاه.

توپ میلر-VanDeWeghe-Mbah یک Moute-Abdul-Jabbar
Jack Perez, دستیار سردبیر ورزشی

اگر من ساختن یک تیم برای کالج بازی یک مرد وجود دارد که به صورت خودکار انتخاب کنید در هر زمان تنها — Kareem Abdul-Jabbar.

سپس نام Lew Alcindor, Abdul-Jabbar به طور متوسط 26.4 امتیاز و 15.5 ریباند در هر بازی در طول سه فصل پوشیدن آبی و طلا. در سه قهرمانی مبارزات او تحت سلطه اکثر تیم ها تقریبا به تنهایی و باید گنجانده شده در هر UCLA تمام وقت فهرست.

پس من باید بهترین دانشگاهی بازیکن تمام دوران بعدی چیزی که منطقی به انجام خواهد ساخت تیم در اطراف او. برای تکمیل این مرد بزرگ من نیاز بورس به ارتفاع و بازیکنان که می تواند گارد موقعیت های متعدد.

در نقطه گارد من با ساق پوش, جوراب توپ برای $2. اگر چه او فقط یک فصل در وستوود او انجام شده تیم خود را به شانزده شیرین پشت جامد تیراندازی اعداد و به علاوه دفاع. اما, آن را ذاتی خود را عبور از توانایی و دادگاه دید که او را به عنوان یک شریک کامل به Abdul-Jabbar.

در جلو لکه های, من با استفاده از یک دلار در هر Kiki VanDeWeghe و لوک ریچارد Mbah یک Moute. دو متولد برونز هر دو پایه در حدود 6-پا-8 و در حالی که VanDeWeghe خواهد آورد تیراندازی Mbah یک Moute را فراهم دشوار دفاعی ذهنیت مصرف در بهترین رو به جلو اپوزیسیون می تواند در پرتاب برونز.

این همه منجر به یک UCLA بازیکن خواهد شد که رفتن من به مرد در خارج, به عنوان من انتخاب Reggie Miller با باقی مانده پول نقد.

میلر می توانید آن را تمام انجام. او می تواند پاس, شوت در داخل و یا خارج و دریافت چند دزد در هر بازی. در آینده در 6 پا-7 او خواهد بود یک matchup کابوس در برابر مخالفت با تیراندازی نگهبانان.

با این ترکیب از بازیکنان تیم مخالف را در تلاش برای نمره و نگه دارید تا با دادن زمان برای من رزرو گارد نقطه اردن Farmar برخی دقیقه است.

عشق-وستبروک-Kapono-توپ-LaVine

مرجان زرگر معاون ورزشی ویرایشگر

من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که این جوانان هستند که آینده ورزشی من کل صف ساخته خواهد شد تا از بازیکنان است که رقابت به عنوان برونز در طول عمر است.

در حالی که همکاران من ساخته شده است یک تیم بر اساس برخی از بازیکنان افسانه ای من می خواستم برای رفتن با یک بیت از یک کارت به استراتژی و تمرکز بازیکنان که ممکن است sta وضعیت اما آیا باید این مهارت را به خوبی گرد بالا تیم به ثمر رساند.

پایه برای من صف خواهد بود ترکیبی از راسل وستبروک و کوین عشق هر دو $5 بازیکن که در واقع با هم به رقابت پرداختند در UCLA در 2007-2008.

من به یاد داشته باشید که یک بچه و عشق و وستبروک بازی هم که یک سال قبل از هر دو سر به NBA. که تیم آخرین Bruin تیم برای رسیدن به فینال چهار, و من می خواهم اگر من دروغ گفت که کمی نوستالژی بازی نمی کند به من تصمیم به استخدام آنها را هر دو.

پس از خروج از UCLA هر دو بازیکن ثابت خود را به عنوان بازیکنان با کیفیت در سطح حرفه ای. وستبروک است به طور کلی توهین آمیز و تهدید او به عنوان رتبه دوم تمام وقت در NBA در سه دونفره و ثابت کرده است که او قادر به شلیک از هر نقطه در دادگاه است. عشق بخشی از رفته به NBA نهایی چهار بار برنده مسابقات قهرمانی در سال 2016.

فقط با 5 دلار برای بقیه تیم Jason Kapono در حالی که شناخته شده ترین نام به نظر می رسید خوب و مقرون به صرفه انتخاب برای اضافه کردن بیشتر به ثمر رساند بالقوه برای تکمیل وستبروک.

Kapono نشسته سوم در این فهرست از تمام وقت منجر گلزنان سکس با 2,095 امتیاز با Reggie Miller و فقط پشت Kareem Abdul-Jabbar, هر دو از آنها بدیهی است که افسانه ای بورس اما از بودجه من.

گرفتن Kapono تیراندازی برای قیمت پایین از 2 $به جای $6 من می خواهم صرف Abdul-Jabbar, خواهد بود یک سرقت برای صف.

ساق پوش, جوراب توپ و ژاک LaVine دور از من صف به عنوان دو سازگار 3-نقطه اکشن که در حال کم ارزش در این رتبه بندی است. با وجود صرف تنها یک سال با برونز هر توپ به حال 41.2% کلیپ از قوس و LaVine 37.5 درصد و هر دو نیز ثابت خود را به عنوان جامد دفاعی گزینه های.

این بازیکنان هنوز جوان هستند و چهار بازی هنوز در NBA پس از خود میراث شده اند سمان کاملا به همان اندازه به عنوان کسانی که ما بلافاصله فکر می کنم در رابطه با UCLA بسکتبال مردان. اما این لزوما به این معنا نیست که آنها نمی خواهد بود قادر به نگه داشتن خود را دارند و این چیزی است که من شرط بندی در.

Davis-Miller-VanDeWeghe-گرین-Abdul-Jabbar
جارد Tay, دستیار سردبیر ورزشی

من صرف $86 از من 200 دلار حراج بودجه در نیواورلئان سنت را در حال اجرا به عقب آلوین Kamara در فوتبال فانتزی لیگ برتر در فصل گذشته.

من پس از آن اقدام به صرف یکی دیگر از $53 در شهر کانزاس رئیس star گسترده ای از Tyreek تپه.

بین Kamara را کاهش تولید و تپه آسیب می گویند که استراتژی من از باد پول در ستاره های بزرگ شکست خورده چشمگیری خواهد بود, خوب, عظیم گرفتن.

بنابراین به طور طبیعی من تصمیم به اتخاذ همان استراتژی در اینجا.

دو-بلیط بازیکنان که من بانکی به حمل تیم ملی هستند Kareem Abdul-Jabbar و Reggie Miller. وجود دارد بسیاری از توضیح مورد نیاز برای این دو. Abdul-Jabbar را تسلط در رنگ هر دو در جرم و دفاع در حالی که میلر را تقریبا یک امکان بی نظیر نمره از خارج.

ارتکاب دفاع به گارد یا Abdul-Jabbar پایین پایین یا میلر بالا خواهد بود یک کابوس است. این دو تحت سلطه در هر دو دانشگاهی و حرفه ای سطوح از این بازی و من فکر نمی کنم من باید به نگرانی در مورد هر کدام از آنها داشتن "خارج از فصل است." این امر می تواند پول خوبی سرمایه گذاری کرده.

به دور از تیم ملی, من دوست دارم این کاربر VanDeWeghe توانایی نمره از خارج با او گام به عقب بارون دیویس باید دید خوب به توزیع توپ به بیشتر قابل اعتماد گلزنان سراسر زمین و دیوید گرین سازگار تیراندازی از داخل باید متناسب با سادگی.

استراتژی من از هزینه های بزرگ در اوایل رفتن کار نمی کند برای فوتبال است. در واقع من شد 20 دلار فقیرتر برای تلاش است.

اما من احساس خوبی در مورد این صف. شاید این بار دوم است که جذابیت.

Davis-LaVine-VanDeWeghe-والتون-Abdul-Jabbar

ژاکلین Dzwonczyk دستیار سردبیر ورزشی

من فقط رفتن به قرار دادن این خارج وجود دارد در حال حاضر – من می دانم که در کنار هیچ چیزی در مورد تاریخی UCLA بسکتبال.

چیزی که من نمی دانم در مورد بسکتبال مردان به طور کلی این است که بهترین تیم تنها نیاز به یک زن و شوهر از بازیکنان بزرگ و سپس چند دارندگان محل. همین دلیل است که من تصمیم به ایجاد بیشتر از بودجه پیشنهاد می splurging بدهید در هر دو $6 گزینه متعاقبا اقامت برای سه $1 بازیکنان به دور از من فهرستی.

شما احتمالا فکر آن را یک ایده بد به انتخاب دو مرکز – Kareem Abdul-Jabbar و بیل والتون – اما بشنوید از من. داشتن بازیکنان که غالب آنها در رنگ underrated بخشی از مدرن کالج بسکتبال به همراه کمی interteam رقابت بزرگ را فشار دهید.

با من باقی مانده $3 و سه لکه های باز را من انتخاب Baron Davis, Zach LaVine و Kiki VanDeWeghe. دوباره این انتخاب به طور کامل در چه موقعیت و پول مانده بودند پس از استراتژیک اول و دوم میدارد. همه آنها نیاز به قادر به انجام این بازی به سیستم من با تغذیه هر دو مراکز در هر فرصتی آنها را دریافت کنید.

اگر این تقریبا هر ورزش دیگر من احتمالا می خواهم برای یک دسته از میانه-of-the-road بچه ها, بانکداری در شیمی و کار تیمی و تمام.

اما این که چگونه بسکتبال کار می کند. هیچ مقدار کمتر از بازیکنان است که ارزش یک Abdul-Jabbar یا والتون.

و در صورتی که به معنی ارتکاب به ضعیف فاصله شکل گیری و نسبتا فقیر backcourt پس از آن می شود.

یادداشت سردبیر: سابق آمریکایی Arron Afflalo شد در سمت چپ از هیئت مدیره نمی کند چرا که ما معتقدیم LaVine بهتر است اما از آنجا که ما فقط به طور کامل فراموش کرده است. همان را نمی توان گفت برای Tyus Edney اردن Farmar و ارل واتسون بودند که در اجرا کردم اما در نهایت ضرب و شتم توسط پنج نقطه نگهبانان که را به لیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن