بیس گرت Mitchell دارای تنوع مهارت به اوایل 1 روز پیش نویس انتخاب

احتمالی است که برای سال دوم در یک ردیف – Bruin خواهد شنیدن نام او به نام در دور اول. UCLA بیس گرت میچل به احتم

توسط ATROTICNEWS در 30 اردیبهشت 1399

احتمالی است که برای سال دوم در یک ردیف – Bruin خواهد شنیدن نام او به نام در دور اول.

UCLA بیس گرت میچل به احتمال زیاد وارد 2020 MLB پیش نویس در ماه ژوئن به عنوان یک اجماع بالا-25 چشم انداز. تاریخ مرکز fielder است که به دنبال به دنبال در قدم به قدم از یکی از هم تیمی های سابق خود برای اولین بار baseman مایکل Toglia که انتخاب شد 23rd کلی توسط رشته کوه های راکی کلرادو در دور اول 2019 پیش نویس است.

در کوتاه 2020 فصل Mitchell آغاز شده و batted leadoff در تمام 15 برونز بازی. او سوم شد و در این تیم در هر دو پایه و ضربه زنی در صد – ارسال آمار و ارقام از .425 و .484 بود – و led UCLA در دو برابر و پایگاه های دزدیده شده.

یک چشم انداز از نارنجی لوتری دبیرستان Mitchell کاهش یافت و به 14 دور در سال 2017, MLB پیش نویس به دلیل قرارداد خواسته با وجود شهرت قوی به عنوان یک ابزار بازیکن. او در حال حاضر در رتبه ششم در MLB.com بالا پیش نویس چشم انداز لیست شده است و چاک دار برای رفتن به عنوان بالا به عنوان ششم به عنوان کم به عنوان 21st کلی قابل توجه در مدل پیش نویس.

مربی John Savage است به طور معمول ستایش میچل برای اینکه گرد و پنج ابزار بازیکن چیزی است که می تواند او را تا برای جذاب حرفه ای حرفه ای. میچل در نظر گرفته شده است بهترین بازیکن در ردیف دوم از چشم انداز و ترکیبی از نخبگان و سرعت و توانایی ضربه زدن به همه زمینه ها و بازی دفاع جامد خواهد شد و به احتمال زیاد منجر به نام او که نام اولیه در 10 ژوئن.

سرعت

در 20-80 مقیاس استفاده می شود به درجه بیس بال چشم انداز میچل به دست آورده 70 در اجرای دسته از MLB.com و یکی از تنها دو بازیکن در 20 بالا است که مدرج بهتر از 55. میچل نشان داده خود را با سرعت به عنوان یک Bruin, سرقت 28 کیسه های آبی و طلا از جمله 18 از یک سال پیش که خوب بود برای چهارم در Pac-12.

از همه ابزار خود را با سرعت خود را سازگار ترین و سازگار به جوانب مثبت. آن را بیش از حد اغلب که 6 پا-3, 215 پوند outfielder می تواند منجر ملت در سه برابر اما میچل بود که فقط در سال 2019 با 12 سه baggers.

دفاع

میچل همچنین با استفاده از خود را به همراه سرعت در بیرون از محیط, رومینگ در کوچه جکی رابینسون ورزشگاه و دریافت سازگار تحسین از وحشی در مورد محدوده خود. او تنها به دست آورده 50 برای خود زمینه امتیاز از MLB اما او پروژه به عنوان یک بالاتر از میانگین مرکز دفاع صحرا نورد در سطح بعدی.

بخش بزرگی از میچل بازی دفاعی است که قدرت بازوی خود را که او به دست آورده 60 امتیاز – بهترین در میان nonpitcher و noncatcher چشم انداز در بالا 50.

ترکیبی از سرعت و پرتاب خود را به توانایی ایجاد Mitchell بسیار projectable روزمره مرکز صحرا نورد در لیگ های سطح و تجربه گسترده خود را در زمینه درست یا ضرری ندارد. او تنها سه خطا در زمان خود در وست وود و جمع آوری دو خود کمک می کند و همچنین.

که بالاتر از متوسط مدافع در مرکز میدان نیاز به توانایی برای سالم ماندن و به دلیل پتانسیل نگرانی اطراف خود نوع 1, دیابت, ورزشی کیت قانون میچل در حال سقوط از بالای صفحه 20.

ضربه

شاید بهترین ابزار در خارج از خود را با سرعت خود را بت که او به دست آورده و دیگری 60 از MLB.com. میچل آمار بیش از .300 در سال دوم و سوم و فصل ترک خواهد کرد UCLA با یک حرفه ای .327 خوانده شده را علامت. در سه سال میچل نشان داده است توانایی به شکاف به شکاف قدرت اهمیت حیاتی 24 دونفره, 15 سه و شش خانه اجرا می شود.

میچل است که توانایی کار مخالف کوزه آنها را مجبور به پرتاب او حملات او را به خارج – یک مهارت او قرار داده به خوبی کار می کنند در سال 2020 است. در این فصل Mitchell نمایش داده می شود چشم مشتاق خود را به عنوان او به دست آورده و شش پاس رایگان به همراه دو عمدی پیاده روی در 75 صفحه ظاهر.

او در طول UCLA حرفه ای میچل قابل ملاحظه ای کاهش خود strikeout اعداد در حالی که راه رفتن خود را افزایش نرخ. در اول فصل او در 44 بازی و گل در 22.6 درصد از بشقاب خود را ظاهر در حالی که تنها راه رفتن در 6.2%.

یک سال بعد و پس دانشجوی سال دوم زده در یک مقدار بیشتر احترام 13.9 درصد از بشقاب خود را ظاهر و ضربه خود را راه رفتن رای دادن به 9.8%. در اندازه کوچک نمونه که توسط 2020, کمپین Mitchell فقط زده از سه بار یا 4.0 درصد از سفرهای خود به صفحه و رفت 10.7% از زمان.

با افزایش شیوع strikeouts به امروز در بازی توانایی های خود را برای بهبود رویکرد خود را و نوسان در کمتر بد رزین به عنوان او به دست آورد تجربه قطعا امیدوار نشانه ای برای موفقیت های خود رو بهتر رقابت در حرفه ای توپ.

قدرت

میچل تنها homered یک بار در هر 79.5 در خفاش به عنوان یک Bruin اما او باید قدرت خام در کارنامه اش.

با وجود هدف قرار دادن صفر گرد معلق در 15 بازی از سال 2020 اکثر پیشاهنگی اعتماد به نفس و قدرت او را نشان می دهد خاموش در پنبه حلاجی تمرین – و قدرت او نمایش داده می شود در دبیرستان – قادر خواهد بود برای ترجمه در سطوح پایین تر از بیس بال حرفه ای و در نهایت به این رشته. این کار را باید تشویق برای میچل که تنها به دست آورده 50 درجه قدرت خود را به عنوان تیم قادر خواهد بود به دنبال گذشته خود را متوسط قدرت اعداد در کالج توپ و اعتقاد داشتند که او می تواند توسعه را به یک بیشتر می ترسید hitter.

بازیکن مقایسه: Jason Heyward, A. J. پولاک

هنگامی که جیسون Heyward شکست را به MLB با بریوز آتلانتا در سال 2010 و homered در اولین حرفه ای در بت آن نگاه به عنوان اگر او ممکن است یک طبقه شغلی جلوتر از او. در حالی که در حال حاضر توله شیکاگو outfielder هیچگاه همیشگی All-Star مردم انتظار او بود و او خود را تبدیل ابزار و اندازه به برخی از جامد فصل و زمان قرارداد و میچل اتحاد مشترک زیادی با او.

میچل 6-پا-3 و 215 پوند است. Heyward می ایستد در 6-پا-5 و وزن آن 240 پوند است. دو اینچ و 25 پوند – که برخی از آنها به ناچار ساخته تا زمانی که میچل می رسد یک لیگ بزرگ روال آموزش – است که یک تفاوت گسترده ای به خصوص به دلیل شباهت در بازی خود را.

در چهار فصل توسط fWAR, Heyward در به طور متوسط از 150.75 بازی ها, ضربه 17.25 خانه اجرا می شود, سرقت 18.75 پایگاه ها و صرفه جویی در 19.25 اجرا می شود در دفاع. تقریبا 20 دفاعی اجرا می شود ذخیره نخبگان و احتمالا کشش برای Mitchell, اما او می تواند امکان پذیر پیدا کردن خود را در 20-20 باشگاه در حالی که همچنین ارائه plus-دفاع.

برای Heyward مشکل شده است ماندن سازگار و سالم است. اگر میچل است که قادر به ترک لیگ و دریافت مداوم زمان بازی او باید قادر به قرار دادن با هم مبارزات مشابه سال نخست از Heyward – سابق اواسط دور اول انتخاب کنید.

به طور مشابه به Heyward, Los Angeles Dodgers outfielder A. J. پولاک تا به حال یک زن و شوهر چشمگیر فصل پاشیده خود را به در غیر این صورت کمی بالاتر از حد متوسط حرفه ای. 6-پا-1 از 212 پوند سابق اواسط دور اول انتخاب کردن نوتردام هم قرار دادن بهترین خود را در فصل 2015 هنگامی که او به آمار 20 توپ های بلند به سرقت برده 39 کیف و شمارش 10 دفاعی اجرا می شود را نجات داد به عنوان آریزونا دایاموند بکس' روزمره مرکز fielder.

در این فصل از پولاک شده است و قادر به تکثیر خود را از تولید است که 6.8 fWAR سال – در بخشی به دلیل مصدومیت – اما هنوز هم یک سرویس outfielder. حتی اگر Mitchell نمی تواند دیدار با سقف بودن سازگار 20-20 بازیکن گاه به گاه با همه ستاره ظاهر او باید یک جامد روزمره outfielder یا بزرگ چهارم outfielder آینده زمین به خرج کردن ضربه اجرای بازی و یا بازی دفاع.

میچل دارای بالاتر از متوسط مهارت در تمام پنج ابزار – ضربه به قدرت, در حال اجرا, فیلدینگ و پرتاب. حتی اگر او قادر به تکمیل خود را مهم junior فصل و اجازه پیشاهنگی دیدن او و تیم خود را در دانشگاهی نخست میچل است به احتمال زیاد در خارج از هیئت مدیره در اوایل کوتاه MLB پیش نویس است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن