آشنایی با مبل شنی و مبل توگو

ست کردن مبل شادی با سایر لوازم داخلی منزل زیبایی این وسیله را چند برابر می کند. این مواد داخلی وزن کمی داشته

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ست کردن مبل شادی با سایر لوازم داخلی منزل زیبایی این وسیله را چند برابر می کند. این مواد داخلی وزن کمی داشته و به همین علت این محصول وزنی برابر با 5 کیلوگرم دارد که جابه جایی آن را آسان کرده است. آستر این نوع مبل، محتوای داخلی را از رویه مبل جدا میکند، بنابراین میتوان گفت آستر، نقش جدا کننده نیز دارد. بنابراین از مبل شنی در کنار استخر یا روی آب نیز میتوان استفاده نمود. با وجود اینکه بین بگ ها رویه های ضخیم و مقاومی دارند اما تنوع رویه و طرح های آنها در مقایسه با مبل های کمتر بوده و مدل هایی را رویه چرم و مواردی از این قبیل در طرح ها و تولیدات سازندگانمبلمان شن دار وجود ندارد. یکی ویژگی این مبل نسبت به بقیه مبل ها قابلیت شستشو بودن آن است و قطعا تجربه تلخ کثیف شدن مبل های معمولی خود را داشتیم. Data has been cre ated by GSA᠎ Content  Gener ator DEMO.

مبل شنی حالت پذیری بالا و راحتی فوق العاده ای دارد که دارای وزن سبک و حجم کم بوده و قابلیت جابه جا کردن برا افراد را دارد از دیگر مزیت مبل شنی آن است که میتوانید در اندازه های مختلف بزرگ و کوچک برای بزرگسالان و نوجوانان و کودکان نسبت به سلیقه شخصی آنها را تولید شوند . برای خرید این محصول میتوانید به سایت اورجینال اینتکس مراجعه کرده و مبل شنی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاههای آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. این مبل جزو مبل های ضد آب هم محسوب می شود، یعنی شما می توانید آن را روی آب قرار دهید و به راحتی روی آن دراز بکشید. پافها یعنی مبلهای خاصی که در ساختار آنها فلز و چوب وجود ندارد. هرچند تلف شدن و شکار این گربهسان بزرگ متاسفانه در کشورمان به صورت قاچاق همچنان ادامه دارد، اما تخریب زیستگاه و از بین رفتن طعمههای آن بزرگترین تهدید این جانور است.  Content w​as created  by G᠎SA C on​te nt  Gene​rator DE MO᠎!

فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش محصولات و تولیدات هپی چیر و بین بگ را عرضه میکند و این محصولات را در تمام کشور و شهر ها و استان های ایران پخش عمده و تکی بفروش میرساند که قیمت آنها به صورت نمایندگی عرضه میگردد این محصولات از پارچه های مازراتی و چرمی استفاده مینماید که محصولاتی همچون مبل شنی یا بین بگ کودک و بزرگسالان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. انتخاب مدل بین بگ یک مسئله کاملا سلیقه ای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدل های دو یا سه نفره دارید می توانید این مدل ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت استفاده از یک یا دو بین بگ تک نفره نیز انتخاب قابل قبولی خواهد بود. در ساخت این مبل چوب و پلاستیک به کار نمی رود به دلیل استفاده ماده ای شبیه به شن در ساخت آن ها به مبل شنی هم معروف شده اند. مبل شنی دو نفره نیز جزو محصولات محبوبی است که در خانه های مسکونی بسیار زیاد استفاده می شود. برای این کار نیز مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ایران می توانند هر گونه سوال در خصوص این محصولات را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.

اگر دوخت مبل شنی شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، هر چند که جنس پارچه آن بهترین باشد، از محل دوخت پاره شده و مواد داخل آن خارج می شود. ضمنا از روی کیفیت دوخت میتوانید به مرغوبیت مبل هپی چیر هم پی ببرید. کیفیت دوخت : بعد از توجه به کیفیت جنس نوبت به کیفیت دوخت می رسد. دقت کنید کیفیت یونولیت نقش مهمی در کیفیت صندلی و طول عمر آن ایفا می کند. شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار می گیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود می گیرد و تمام قسمت های بدن شما را پر می کند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی می کنید. عموما داخل پوسته مبل را با گرانول یا یونولیت خرد شده پر میکنند که مبل مثل خمیر شکلپذیر باشد و هنگامی که افراد روی آن مینشینند گرانولهای داخل مبل به سمت فضای خالی حرکت کرده و مبل شکل بدن فرد را به خود میگیرد. مبل های شنی از جنس بدنه پارچه ای مخملی بسیار نرم و لطیف تشکیل شده و دیگر مدل های آن از پاچه فوم مصنوعی ساخته و تولید میشوند داخل مبل های شنی یک آستر وجود دارد که مواد داخل مبل شنی در داخل فوم ریخته میشود در انتهای کیسه یا آستر یک زیپ تعبیه شده به طول ۸۰ سانتی متر که میتواند از ریختن مواد به بیرون از مبل جلوگیری کند رویه مبل نیز بر روی آستر کشیده میشود تا مبل شکل بگیرد استفاده از مبلهای شنی حس بسیار آرام و لذت بخشی را به فرد منتقل میکند که استفاده از آن را با هیچ مبل دیگری نمیتوان مقایسه کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن