به عنوان ورزش سنتی فصل ها تعطیل هستند, دبیرستان esports مورد به یک لحظه ؟

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 10:59 AM EDT Apr 17, 2020خود فاصله اقدامات و ایالت خاموش شدن ناگهانی مج

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399

خود فاصله اقدامات و ایالت خاموش شدن ناگهانی مجبور بسیاری به اتخاذ یک فرم خفیف ترس از مکانهای شلوغ.

این زمان اضافی رایگان و نیمکت نشسته از این بیماری همه گیر است منجر به رشد عظیم در بازی های ویدئویی استفاده می شود. جریان ویدئو از سیستم عامل مانند حرکت یا کشش ناگهانی دیده می شود تاریخی افزایش کاربران و در حال حاضر نینتندو بازیکن سوئیچ متعلق به یک معنا از جامعه در "حیوانات گذرگاه: افق های جدید است." چرا برگزاری یک عروسی در یک دنیای مجازی اگر شما نمی توانید در یک ،

در نتیجه چند میلیارد دلار esports صنعت دیده می شود یکی دیگر از دست انداز. و در عین حال esports شد بی سر و صدا و مصرف بیش دبیرستان دانشگاه ایالت و در سراسر کشور حتی قبل از جهانی همه گیر ما همه در داخل خانه.

با PIAA لغو فصول در سراسر هیئت مدیره به نظر می رسد esports قرار دارد برای تبدیل شدن به جدید دلبر دبیرستان.

جاش گراهام و کلینت والترز کمک کرد راه اندازی بهار بیشه دبیرستان esports تیم در اوایل این سال است. گراهام مربیان مدرسه "لیگ از افسانه" تیم و والترز نظارت "سرپرستی" تیم.

"ما دیدیم که چقدر علاقه وجود دارد در چیزی شبیه به این گفت:" گراهام.

جفت سخت کار کرده اند برای پاک کردن ننگ است که همراه با بازی های ویدئویی است. بسیاری از همکاران خود و برخی از والدین هنوز هم مشاهده بازی های چنین به عنوان "سرپرستی" فقط به عنوان یک تیرانداز بازی. و یا آنها را نمی بینم هر گونه ارزش ها در مدرسه است.

"من برنده بیش از همه من تا به حال یک مکالمه فقط با نشان دادن آنها چگونه است و تاثیر مثبت آن این است که در دانش آموزان" والترز گفت.

تزریق یادگیری به بازی

با وجود اینکه یک برنامه جدید esports تیم جذب دانش آموزانی که معمولا از شرکت در هر گونه فعالیت های فوق برنامه والترز گفت.

"به جای پیدا کردن یک پلت فرم است که ما امیدوار دانش آموزان دوست داشت به نظر می رسید بیشتر مفید به استفاده از یک پلت فرم است که دانش آموزان در حال حاضر دوست دم و یادگیری به آن" گفت: Brianna خش esports ارتباطی مدیر در زمرد پایه و اساس است.

Titi و همکاران او در زمرد بنیاد در لنکستر راه اندازی یک esports ابتکار در سال 2018 است. این گروه بخشی از آمریکای شمالی Scholastics Esports فدراسیون (NASEF).

مدارس مانند بهار بیشه باید تکیه بر زمرد بنیاد و تبدیل به NASEF اعضای. در بخش بزرگی به این گروه هدف اصلی: برای استفاده از esports به عنوان یک سکوی پرشی به تفکر انتقادی و حل مسئله مهارت فنی و حرفه ای ست.

"بسیاری از کودکان و نوجوانان بی اطلاع هستند و این صنعت حتی وجود دارد. آن چیزی است که شما می توانید یک طراح گرافیک کار آن و پخش" والترز گفت.

والترز اعتبارات زمرد پایه و اساس ساختمان آموزشی شبکه برای مربیان و دانش آموزان به طور یکسان. او و گراهام می تواند به برقراری ارتباط با سایر تیم ها و مربیان در سراسر کشور و ملت برای رفع, بهترین راه برای ساخت برنامه های مربوطه خود را.

مرتبط با: کالج بازیکنان فوتبال پرداخت می شود نیست اما این دانش آموز تصویری انجام پارسه — به همراه کمک هزینه تحصیلی

"آنها شروع با بازی و کم کم آنها عبارتند از: برنامه درسی به عنوان کودکان و نوجوانان استفاده می شود به آنچه آنها انجام می دهند" گفت: زمرد بنیاد esports مدیر راشل Ballentine. "ما می دانیم که ما در حال ارائه یک محیط امن برای این بچه ها و این چیزی است که برای ما مهم است."

پنسیلوانیا بی سر و صدا تبدیل شدن به مکه برای esports به خصوص در دبیرستان و دانشگاهی سطح. وجود 76 esports برنامه در سطح دبیرستان در دولت از فقط 22 سال گذشته Ballentine گفت.

در اوایل سال جاری با استفاده از PA هوشمند اعطای کمک های مالی بنیاد کمک به ساخت دولت از هنر esports عرصه در لبنان دبیرستان.

"رشد باور نکردنی است" Ballentine گفت. "جنبش است که در اینجا در حال حاضر است."

'فراتر از فقط یک بازی ویدیویی

"(ما) در مورد esports به عنوان شما می خواهم به طور طبیعی تعریف آن است. ما در مورد مدرسی طبیعت esports" NASEF بنیانگذار جرالد سلیمان گفت. "این است که مبتنی بر برنامه درسی و همه از برنامه های ما رایگان است."

جزایر بوده است Samueli بنیاد در آناهایم, کالیفرنیا. او با توجه به یک وظیفه برای پیدا کردن بهترین خیابان برای بهبود جوانان آموزش و پرورش با 100 میلیون دلار سرمایه گذاری از پایه و اساس. در طول پژوهش خود او کشف پتانسیل بکر از esports.

"ما کار کرده اند در بنیادی و جوانان آموزش و پرورش برای مدت زمان طولانی و اگر شما اجازه می دهد من فکر می کنم این بزرگترین اسب تروجان است که تا کنون ایجاد شده برای جوانان و آموزش و پرورش" سلیمان گفت. "ما می توانیم ایجاد یک برنامه درسی است که با استفاده از esports به این ضرب المثلی قلاب برای تعامل با کودکان و نوجوانان که در آن آنها نیست و اجازه دهید آنها را لذت بردن از آن لذت ببرید و وصل کنید که بازی و شور و شوق با هدف های آموزشی و فرصت های شغلی."

NASEF و شریک زندگی خود را وابسته به مانند زمرد پایه و تکیه بر esports از هر دو رقابتی و حرفه ای از جنبه های.

قبل از COVID-19 محدود تجمع جمعی از مردم NASEF میزبانی مسابقات ملی و بین بازی های محبوب مانند "سرپرستی" و "لیگ از افسانه است." علاوه بر این آنها میزبان "فراتر از بازی" چالش های که در آن دانش آموزانی که ممکن است علاقه مند در روابط عمومی رادیو و تلویزیون و یا طراحی گرافیک می توانید شریک شدن در چالش های فنی و حرفه ای زیر چتر esports.

ایجاد راههای برای معلمان به درستی پیاده سازی برنامه درسی خود و یا دیدن مزایای روش همچنان به عنوان یک اولویت توجه به NASEF رئیس آموزش و پرورش مسئول تام ترنر گفت.

ترنر گفت که پنسیلوانیا کالیفرنیا و فلوریدا شده است و پیشگامان برای رشد esports. او همچنین اعتبارات ادامه داد: علاقه به رباتیک و تفکر شناختی در طول چند سال گذشته به عنوان یک دروازه برای افزایش ناگهانی esports.

"هنگامی که شما می توانید برجسته است که برای معلمان و مربیان از آن می شود بسیار موفق تر در درک خود را از چگونه آن را به خوبی می تواند اضافه کردن به یادگیری خود را" ترنر گفت.

پس از وقوع محدود مسابقات و گردهمایی NASEF همچنان ادامه دارد به پیاده سازی آن "فراتر از بازی" چالش ها و چرخد و به سمت مدرسی و از راه دور چالش برای تمام اعضای شرکت کننده.

"ما منتقل شده از رقابت به جامعه بسیاری از این طبیعت چه می گذرد" NASEF مدیر ارتباطات کلر LaBeaux گفت.

بخشی از آن بوده است که "فوتبال چالش." دانش آموزان در کلاس های 3 تا 12 می توانید ورود به گودال ماسهبازی بازی "Minecraft" و طراحی ایده آل خود را "قرنطینه خانه." تکمیل خانه می تواند آنلاین آپلود از طریق Flipgrid برای همه اعضا را ببینید. رقابت آزاد برای ورود و برندگان واجد شرایط برای $500 بورس تحصیلی در میان جوایز دیگر.

Pa. هموار راه را برای دبیرستان, دانشگاهی esports

بهار بیشه یکی از سه York County high school esports تیم از جمله نیویورک تکنولوژی و نیویورک بالا است. وجود دارد یکی دیگر از اتصال محلی که هر دو بهار بیشه و نیویورک Tech اعتبار برای اینکه یک کاتالیزور در مربوطه برنامه های رشد: Harrisburg دانشگاه.

در هریسبورگ طوفان یکی از موفق ترین برنامه های دانشگاهی در کشور و مسلما شناخته شده ترین esports تیم در دولت است.

"من فکر می کنم پنسیلوانیا است که واقعا دولت است که فشار آن بیش از هر دیگر" نیویورک Tech مربی تیم دانکن Merket گفت.

در سال 2018 از طوفان میزبانی یک esports کارگاه آموزشی برای کمک به مربیان علاقه مند یادگیری در مورد آنچه esports هستند و چگونه آنها می تواند راه اندازی برنامه های خود را. بهار بیشه سرپرست جورج Ioannidis یکی از مربیان در حضور.

"من تا به حال از آنها شنیده اما من تا به حال هیچ مفهوم از آنچه که شبیه" Ioannidis گفت. کارگاه باز چشم خود را به راه های مختلف در دسترس برای دانش آموزان در خارج از رقابت مستقیم, او گفت:.

در ماه فوریه هریسبورگ U. میزبانی سالانه آن PA جام. نیویورک تکنولوژی و بهار گرو دو نفر از چهار دبيرستان انتخاب شده به رقابت بپردازند.

مربوط به: 'این می تواند تغییر چهره کمیک': است coronavirus کتاب های کمیک مغازه ها بزرگترین تبه کار است ؟

"هریسبورگ دانشگاه بوده است در ساخت مخاطبین" Merkert گفت.

Merket مربیان مدرسه "سرپرستی" تیم و سهام esport مربیگری وظایف با همکارش, جاستین Gayne که مربیان York فناوری "لیگ از افسانه" تیم.

"این نوع از غرب وحشی. من فقط رفتن بیش از آنچه که من می دانم این بازی برای آن بازی چهار سال گذشته است و این چیزی است که من میخواهم از بچه ها. واقعا وجود دارد هیچ راهکار از چه باید بکنید و چه نکنید" Gayne گفت.

مشکلات رقابت

با وجود اینکه در عرض 15 شعاع مایل از یکدیگر York, Tech, York بالا و بهار گرو نه به طور معمول رقابت در برابر یکدیگر. Esports هستند untraditional اما برنامه و بازی تطبیق نیز غیر معمولی.

با پیوستن با NASEF برنامه ها مانند لبنان, بهار, بیشه و نیویورک Tech بخشی از یک مقدار بزرگتر از شبکه: 803 باشگاه/تیم در 46 متحده و چهار کشور (ایالات متحده و مکزیک و ژاپن و انگلستان).

اما این بدان معنا نیست که هر یک از این تیم ها رقابت به شدت در NASEF.

بلکه مدارس انتخاب بازی و بازی های تصمیم گیری مسابقه مدار.

وجود دارد سه اصلی لیگ است که تیم می تواند در رقابت: NASEF این دبیرستان Esports لیگ (HSEL) و PlayVS. هر لیگ خود را در فصل, برنامه حذفی سیستم و قوانین.

تیرانداز اول شخص بازی های چنین به عنوان "سرپرستی" و دیگر تیم ها در حال تحریم در NASEF و HSEL اما PlayVS نظارت "ذلیل" "موشک لیگ" و "لیگ از افسانه است."

در لیگ مانند PlayVS آن می تواند پرداخت به بازی. تیم های پرداخت هزینه برای رقابت در لیگ, در علاوه بر این به بازیکن هزینه هر تیم.

در 2018, PlayVS وارد همکاری با فدراسیون ملی دولتی دبیرستان انجمن (NFHS) و NFHS شبکه. مشارکت اجازه داده است برای جریان مسابقات esport از طریق NFHS شبکه و تحریم از PlayVS به عنوان اصلی رقابت های لیگ برتر فوتبال در 19 متحده است.

"ما می خواهیم دانش آموزان به بخشی از این تیم گفت:" علامت گذاری فرسا از NFHS. "بنابراین بسیاری از این دانشجویان هرگز بخشی از یک باشگاه و یا فعالیت است."

NFHS است که با هدف ساخت یک خط لوله بین برنامه های مدرسه و کالج ها. هدف این است که دانش آموزان آگاه باشند وجود دارد فرصت های بورس تحصیلی در خارج وجود دارد برای آنها فرسا گفت.

هر لیگ است منابع خود را برای کمک به مربیان و تیم هماهنگ منطبق است. اغلب این نتایج در تیم رقابت با مدارس خارج از منطقه خود و یا حتی خود دولت است.

Gayne اشاره کرد خود را به "لیگ" تیم رقابت در PlayVS و اغلب scrimmages برابر تیم نیویورک یا New England منطقه است. فصل در حال تقسیم در بهار و پاییز لیگ با پلی آف برای هر یک بر اساس سوابق او گفت:.

هر دو او و Merket ابراز نگرانی در مورد لیگ بازی تا حد زیادی به علت اتصال تکنولوژی دسترسی و عدم ارتباط بین تیم های.

در حالی که PlayVS محدودیت بازی که مدارس می توانند بازی HSEL داده است مدارس دامنه رایگان به انتخاب کنید که بازی آنها می خواهند به بازی. در حالی که مدارس را یک بار پرداخت برای پیوستن به HSEL لیگ پس از آن ارائه می دهد این نرم افزار برای اتصال مدارس برای مسابقات همراه با مسابقات و جوایز را انتخاب کنید و حمایت های مالی برای ثبت نام تیم های.

"ما می دانستیم که آن خواهد بود زمانی که آن آغاز شده است" HSEL بنیانگذار شرکت میسون Mullenioux گفت.

زمانی که Mullenioux راه اندازی HSEL در سال 2012 در لیگ تا به حال 20 تیم. در این سال آن را به حال نزدیک به 2,600 دبیرستان تیم های رقیب.

"هشتاد درصد از پایگاه کاربر ما هرگز انجام یک فعالیت در مدرسه" او گفت:. "هر اضافی مدرسه باعث می شود آن را کمی سالم. آن است که تبدیل شدن به یک اکوسیستم سالم."

"آن نیز یا ضربه از دست اگر آنها یک مربی و یا آن را به طور کامل دانش آموز اجرا و یا یک معلم است که می رود در این کتاب به عنوان پیشرو آنها" Merket گفت.

پس از coronavirus شیوع تیم باید منابع محدود است. دانش آموزان ممکن است ترجیح تجهیزات یا سیستم های مشابه (ترین تیم های رقابت از طریق کامپیوتر) در خانه است که آنها نیاز به رقابت بپردازند.

بیشتر: کودک آزاری در بهبهان. می تواند به افزایش در میان coronavirus تعطیلی مدارس و daycares

بیشتر: Hauntingly به یاد ماندنی سوار: بیماری همه گیر کوروناویروس شکل دهی مجدد حمل و نقل عمومی

با دسترسی محدود تیم هایی مانند بهار بیشه را متوقف کرده اند و رقابت است.

NASEF در حال کار برای طراحی 85-تیم مسابقات است که در آن تیم هایی است که واجد شرایط برای پلی آف رقابت می تواند از راه دور. آنها همچنین راه اندازی "ScrimFinder" که در آن تیم می تواند در رقابت های دوستانه ملی دانشجویان و تیم کامل خود باقی مانده سال تحصیلی از راه دور.

با این تغییرات تیم ها ممکن است همچنان به رقابت در یک ظرفیت محدود. با یک ساختار در حال حاضر طراحی شده برای کار از راه دور و با PIAA در حال حاضر لغو مانده از فصل آن پرسش: آیا دبیرستان esports مورد به یک لحظه ؟

اصلاح: نسخه قبلی این داستان به اشتباه اشاره به نام آخرین بهار, بیشه, مربی Clint والترز به عنوان آب.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن