و در هر زمان: پلیس با استفاده از DUI بازرسی به نمایش coronavirus نه توقف آنها

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:25 PM EDT May 13, 2020در شب جمعه شما ممکن است کشف افسران پلیس در جنوب خیابا

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

در شب جمعه شما ممکن است کشف افسران پلیس در جنوب خیابان ملکه در نیویورک, شهرستان راه اندازی یک DUI پاسگاه.

به خوبی مرتب کردن بر اساس.

واقعی پاسگاه بود عملیاتی که از شب اما یک می تواند — در هر زمان و هر جا گفت: باربارا Zortman مدیر مرکز ایمنی ترافیک.

Zortman گفت: پلیس در این عملیات که شب شد بخشی از یک سری در حال انجام عمومی-اطلاعیه های خدمات برای برقراری ارتباط است که با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس پلیس در نیویورک شهرستان هنوز در حال انجام کارهای خود است.

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

"این یک یادآوری است که حتی اگر یک ایست بازرسی در نیست راه اندازی آنها (پلیس) در خارج وجود دارد و حتی در طول این بیماری همه گیر" او گفت:. "این کسب و کار به عنوان معمول ... ما هنوز دنده هنوز مطمئن شوید که مردم به ماندن امن و هوشیار در جاده ها است."

Zortman گفت که با آبجو توزیع کنندگان و فروشگاه های راحتی باقی مانده باز و در حال حاضر که مردم می توانند با الکل به آستان خود تحویل — رانندگی تحت تاثیر همچنان یک مسئله است.

"این به نظر ما در مرکز ایمنی ترافیک است که اختلال در رانندگی است آهسته (در طول ویروس) اما آن را متوقف کرده است," او گفت:.

در علاوه بر این به هر آینده هوشیاری بازرسی ماموران پلیس در نیویورک شهرستان در حال انجام غربت گشت به مبارزه با تهاجمی رانندگی Zortman گفت.

در مارس 25, York County District وکیل دیوید یکشنبه وعده داده شده این ویروس نمی خواهد همسترینگ اجرای قانون عملیات در اطراف شهرستان گفت: "افرادی که مرتکب جنایات در حال رفتن به دستگیر شود."

پس از شروع این ویروس پلیس و مقامات درگیر در یک بیت از شایعه-کنترل به عنوان برخی در رسانه های اجتماعی منتشر شده این ایده که افسران کشیدن بیش از وسایل نقلیه تنها به اجرای پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ اقامت در خانه سفارش دهید.

پلیس نیز زیر آتش برای رعایت 6 پا اجتماعی فاصله دستورالعمل ها اگر چه تحت برخی از شرایط که ممکن است نشدنى.

"سربازان دستور به حفظ اجتماعی فاصله زمانی که ممکن است" دولت سخنگوی پلیس Ryan Tarkowski گفت: قبلا. "ماهیت کار پلیس گاهی اوقات نیاز به اعضای ما را نزدیک تر از شش پای خود را به انجام کار ضروری توابع."

ایالتی پنسیلوانیا پلیس سرهنگ رابرت Evanchick گفت: در اوایل این ماه که او دستور troopers برای تغییر این نوع از تماس های تلفنی که به آنها پاسخ خواهد داد در فرد به نگه داشتن خود و دیگران را امن است.

شهر نیویورک افسر پلیس درک هارتمن گفت که اگر آن کشف شده است یک فرد حکم دستگیری "بدیهی است که ما در حال رفتن به مجبور به نقض که 6 پا حکومت را به کسی را بازداشت."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن