انتخاب وسیله مناسب جهت باربری

  انتخاب وسیله مناسب جهت باربری : یکی از مهمترین عوامل در باربری و اتوبار استفاده از وسایل نقلیه استان

توسط مدیر سایت در 2 اردیبهشت 1402

 

انتخاب وسیله مناسب جهت باربری : یکی از مهمترین عوامل در باربری و اتوبار استفاده از وسایل نقلیه استاندارد در جابجایی و باربری می باشد . در انتخاب وسیله مناسب جهت باربری باید آشنایی کامل با این وسایل نقلیه داشته باشیم و هر آنچه بر اساس برخی از فاکتورها لازم داریم انتخاب کنیم و البته باید توجه داشته باشیم که مشاوره و راهنمایی های کارشناسان باربری را نیز باید مد نظر داشته باشیم و در این مورد حتما با آنها مشورت بگیریم .

باید توجه داشته باشیم که در انتخاب وسیله نقلیه جهت باربری برخی از مسائل را باید مد نظر قرار داد از جمله ؛ مسافتی که عمل باربری تو پرند باید انجام شود و وسیله نقلیه طی می کند . نوع محموله و بار یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب وسیله نقلیه جهت باربری است . نوع محموله تاثیر زیادی در انتخاب وسیله نقلیه دارد اینکه آیا این وسایل شکستنی است , سنگین است و یا شامل اشیاء گران قیمت است . در برابر گرما و سرما مقاوم است یا نه هم چنین از موارد دیگر در نوع بار می توان به این موارد اشاره کرد که آیا موجودات زنده اند یا گیاهی است یا نه و بسیاری از موارد دیگر که تاثیر مستقیم در انتخاب وسیله مناسب جهت باربری  دارد .
برخی از مهمترین وسیله های نقلیه باربری

    استفاده از کامیونت های مسقف برای باربری که مجهز به پتو و ضربه گیرهای مخصوص می باشند ( استفاده از پتو و ضربه گیر در باربری در کاهش آسیب دیدگی به اثاثیه و وسایل منزل بسیار اهمیت دارد )
    استفاده از کامیون های مخصوص حمل اثاثیه منزل , این نوع کامیون ها مسقف بوده و کانتین آنها با طرحی خاص و منحصر به فرد طراحی شده اند.
    استفاده از نیسان مبلی جهت باربری مبلمان و اختصاصی است .
    نیسان رو باز معمولی برای باربری
    تریلی کفی – ترانزیت

با تمام مواردی که در بالا گفته شد انتخاب مناسب وسیله نقلیه جهت باربری خیلی مهم می باشد . از طرفی انتخاب باربری خوب و بهترین باربری و اتوبار نیز می تواند دشواری های اسباب کشی را برای شما راحتتر کند. همچنین از پارامترهای مهم دیگر در انتخاب وسیله حمل بار میزان توجه به ایمن بودن آن ، داشتن بارنامه معتبر و برخورداری از بیمه‌نامه و تضمین کیفی باربری می‌باشد .بی‌شک انتخاب یک باربری یا اتوبار ایمن شما را از شر بسیاری از دغدغه‌های جابه‌جایی و حمل بار راحت خواهد کرد.
با تل بار می توانید تمامی آنچه که در رابطه با باربری واتوبار لازمه اسباب کشی شما می باشد تجربه کنید . کیفیت و برتری را با سیستم بروز و مدرن ما تجربه کنید . تخصص بسته بندی , ارسال بار را با تل بار تجربه کنید .

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن