فارغ التحصیل به ایجاد فن آوری بازگویی خاورمیانه جنوب آسیا, داستان

برای عثمان خان تابلو فرش پرواز دیگر ساخته و پرداخته تخیل.

این فارغ التحصیل و در حال حاضر مدیر دانشگاه میشیگان استاد هنرهای زیبا برنامه دریافت گوگنهایم کمک هزینه تحصیلی در رشته هنرهای زیبا در این سال است. همانطور که در حال حاضر خان است که مفهوم خود را از جدیدترین پروژه با به تصویر می کشد “هزار و یک شب” – مجموعه ای از خاورمیانه folktales – به عنوان به خوبی به عنوان دیگر خاورمیانه و جنوب آسیا اسطوره ها از طریق فن آوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی و هواپیماهای بدون سرنشین.

“من متوجه شدم که جامعه بود که تحت تاثیر (فناوری های جدید)” خان گفت. “من می خواستم به نه فقط سازنده این تکنولوژی بلکه انتقاد از آن … به منعکس کننده در جامعه کمی.”

خان پروژه شامل یک سیستم تکنولوژیکی است که در رتبه بینندگان از نمایشگاه خود را بر اساس تعداد جستجو در گوگل بازدید نام خود را متقبل و در حال حاضر او گفت که او کار می کند به حدی از نو خلق قصه های گذشته با استفاده از هوش مصنوعی هواپیماهای بدون سرنشین و معاصر فن آوری. هنر رسانه در حال تحول است, هنر درست مانند هر دیگر اما خان گفت این است که لبخند در اشکال مادیت. اگر چه آن را گسترده شکل بیان هنری خان گفت: توانایی خود را به اجازه می دهد مشارکت مخاطبان است متمایز از جنبه هنر و رسانه.

“با فن آوری نوع خاصی از تعامل مجاز است که من می خواهم برای گفتن یک نقاشی یا مجسمه سازی اجازه نمی دهد” خان گفت. “شما می توانید می گویند مخاطب کامل کار خود را در تعامل است.”

[لینک های مرتبط: دانشجویی, رنگ تصویر چگونه علم پس زمینه می تواند به تقویت هنر]

اما تعاریف در حال تکامل هنر شکل کاملا پیچیده و گفت: Casey Reas یک استاد طراحی هنر و رسانه در UCLA. جدید رسانه هنر است که یک عمل هنری است که قدمت آن به دهه 1920 خان گفت. این بیان هنری خود را در رسانه جدید هنر بسیار بی نظم و دشوار به تعریف از دیگر اشکال هنر به دلیل همیشه در حال تغییر مادیت از تکنولوژی Reas اضافه شده است.

“در راه همان است که ایده ها در نقاشی به طور مداوم در حال حرکت و تغییر ایده ها در رسانه ها نیز در حال تغییر” Reas گفت. “اما متوسط خود چگونه نرم افزار عمل می کند و یا با این نسخهها کار و یا آنچه در آن قادر به انجام نیز تغییر میکند. … (آن را) کمی سخت تر به پین کردن.”

خان گفت که او concretizing پروژه خود را با ترکیب داستان های باستانی از طریق هوش مصنوعی دهان سرایان که تجسم شهرزاد – راوی از “هزار و یک شب” – و یک فرش است که در پرواز با کمک هواپیماهای بدون سرنشین است. به عنوان پروژه در توسعه خان گفت که او هنوز هم در حال تحول ویژگی های هنر اما او امیدوار هنر دیجیتال ارائه می کنند او را از قبل استعمار چشم انداز خاورمیانه و جنوب آسیا تاریخچه.

خان منافع هستند و نه منحصرا مبتنی بر تکنولوژی به عنوان او گفت: او را به خود جلب مسن قصه از خاورمیانه و جنوب آسیا به دلیل آنها جذب مردم بومی را از قبل استعمار تصورات. اما خان گفت که او آگاه است از پیامدهای استفاده از این فن آوری به تصویر کشیدن این فرهنگ و تاریخ خود را.

“من شده است به بررسی پرواز فرش, اما آن را در حال حاضر ساخته شده با تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین” خان گفت. “اما آنچه در حال هواپیماهای بدون سرنشین برای بسیاری ازse جوامع در خاورمیانه و جنوب آسیا وجود دارد ؟ آن را هیجان انگیز (تکنولوژی), اما آن را نیز (مهم است به رسمیت شناختن) که همان نقش فناوری … در معاصر است.”

[لینک های مرتبط: دانشجویی, هنرمند ترکیبی از هنر کلاسیک رویکرد با 3D رندر]

علاقه او به مطالعه انسان از طریق یک فن آوری لنز ناشی از مطالعات خود خان گفت. ویکتوریا Vesna یکی از خان های قبلی طراحی هنر و رسانه اساتید در UCLA گفت: خان به رسمیت شناخته شده است که تعاریف هنر و رسانه اغلب توصیف رابطه میان انسان و تکنولوژی و محیط زیست است. خان گفت که او در حال حاضر استفاده از این ایدئولوژی به پروژه فعلی که به شدت متکی بر همپوشانی بین گذشته و حال.

“من قدردانی توانایی های خود را برای رفتن به عقب و جلو بین آنچه درست در مقابل (هنرمند) و چه چیزی می تواند – با (یا بدون) تکنولوژی” Vesna گفت. “او فقط می خواهد یکپارچه در داخل و خارج از فن آوری (و nontechnological) ایده.”

با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و هوش مصنوعی به تصویر کشیدن “هزار و یک شب” خان گفت که او قصد دارد به تتم مدرن داستان از مهاجران با کسانی که از گذشته است. وی گفت: ایجاد زمان-پوشا داستان با AI راویان گاهی اوقات می تواند یک چالش مطرح به عنوان هوش مصنوعی باید هدایت خاص امتیاز داده اما خان گفت که او در بر داشت موضوعات مشابه در هر دو باستان اسطوره و مدرن مهاجر داستان برای ایجاد یک روایت منسجم.

خان گفت که بسیاری از اسطوره ها بر اساس رخدادهای روزمره و برخی مهاجر داستان می تواند فقط به عنوان خارق العاده به عنوان اسطوره. بر اساس عملی و درون گرایی خان گفت که او نه قرار دادن یک زمان محدودیت در کار خود را به عنوان برنامه های خود را برای این پروژه می تواند تغییر کند. بدون در نظر گرفتن خان باقی می ماند متعهد به های هر دو مهاجر و قبل از استعمار داستان از خاورمیانه و جنوب آسیا در این محصول به پایان رسید.

“من در تلاش برای استخراج خارق العاده و جادویی و پیدا کردن یک راه برای reimagine (داستان) اما فقط باید خالص ویژگی های تصویر از آنچه اتفاق افتاد” خان گفت. “(من می خواهم) … درک (داستان) معاصر در وضعیت خوبی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de