Alumna روشن کردن همه گیر با قیمت مناسب, رنگارنگ, ماسک

لیا Wallfish می افزاید: انفجار رنگ به زمان تاریکی با ماسک صورت. پس از فارغ التحصیل در رشته طراحی صحنه و لباس و

توسط ATROTICNEWS در 17 اردیبهشت 1399

لیا Wallfish می افزاید: انفجار رنگ به زمان تاریکی با ماسک صورت.

پس از فارغ التحصیل در رشته طراحی صحنه و لباس و کارآفرینی در 2019 در alumna آغاز شده خود شرکت پوشاک, سادگی, قدیمی, در سپتامبر. پس از کار در لس آنجلس' صحنه مد, او گفت که او کشف کرد که چگونه ناپایدار صنعت است – و او دیگر می خواستم برای کمک به این مشکل باعث او را به شروع کسب و کار خود را.

(Kanishka Mehra/Assistant Photo editor)
Wallfish ماسک ساخته شده از 100 ٪ پنبه و او را ارائه می دهد دو سبک های مختلف: یکی با الاستیک در اطراف گوش و دیگری که پیچد اطراف سر. (Kanishka Mehra/دستیار Photo editor)

اما همه چیز را تغییر زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس رسید. پس از گذاشته شدن از کار Wallfish گفت که او شروع به فروش رنگارنگ ماسک آنلاین. در ابتدا او تنها به فروش می رسد به دوستان و خانواده اما به عنوان تقاضا برای ماسک افزایش Wallfish تجربه یک رشد ناگهانی در شرکت محبوبیت است. اما به دلیل مشکلات مالی بسیاری از مردم روبرو هستند Wallfish گفت که او می خواست مطمئن شود که او ماسک خواهد بود هر دو عملی و با قیمت مناسب.

"قیمت تبدیل به یک هدف برای من" Wallfish گفت. "من می خواستم هر کسی قادر به خرید یک. من تا به حال بسیاری از دوستان و خانواده به من بگویید من undercharging اما من واقعا لذت می برد, خلاق, چالش ساخت ماسک در کنترل قیمت."

[مرتبط با: گرافیک,: ماسک بر روی صورت خود را نگه دارید ماسک]

Wallfish ایجاد وب سایت خود را و همچنین ترویج محصولات خود را از طریق رسانه های اجتماعی. در علاوه بر این به فروش ماسک های او برای $7.50 هر او گفت: نظم و روند تحویل نیز یک مانع برای او کوچک شرکت. همانطور که در حال حاضر او قادر به انجام هر, انتخاب یو پی اس گفت: اشنایدر یک سادگی, قدیمی, مشتری. حتی اگر Wallfish شرکت است که از لحاظ فنی در نظر گرفته شده یک کسب و کار ضروری او خواسته شده است برای ارائه تمام سفارشات و به شدت پایبند به اجتماعی فاصله شیوه های.

"این سخت است زیرا من می توانم در یک مقدار زیادی از کار دوخت در گاراژ" Wallfish گفت. "مردم راه رفتن و می خواهید برای خرید ماسک سمت راست وجود دارد در نقطه. آن را واقعا دشوار است برای آنها را به نوبه خود به دور."

(Kanishka Mehra/Assistant Photo editor)
در ابتدا فروش ماسک در درجه اول به خانواده و دوستان Wallfish در حال حاضر در عمل یک وب سایت برای مردم به منظور از. (Kanishka Mehra/دستیار Photo editor)

یکی از دلایل رهگذران را به خود جلب ماسک است زیرا آنها تحت پوشش در چاپ رنگی و طرح مشخص اعم از میوه ها و سبزیجات به گل و نقطه رقص لهستانی پولکا. Wallfish گفت: در زمینه طراحی صحنه و لباس است و به او کمک کرد تا تولید ماسک است که هر دو جذاب و کاربردی است. ماسک ساخته شده از 100 ٪ پنبه و او را ارائه می دهد دو سبک های مختلف: یکی با الاستیک در اطراف گوش و دیگری که پیچد اطراف سر.

همراه با مناسب از ماسک Wallfish گفت: زیبایی شناسی نیز بسیار مهم است. ترکیب زیبا و دلفریب, چاپ, با, ابزار, او گفت:, و کمک می کند تا تشویق مردم به رعایت ایمنی ، او همچنین شروع به فروش مطابق scrunchies و هدبند همراه با ماسک تشویق مردم برای پیدا کردن راه های خلاق برای بیان خود را در قرنطینه.

[مرتبط: دانشجویی روابط آسایش با نام تجاری شخصی در لباس خط ایجاد شده در قرنطینه]

Shany Albalak یکی از Wallfish نزدیک دوستان گفت که او و دوست پسر او را خریداری هماهنگی ماسک: یک هندوانه و لیمو چاپ. Albalak گفت: ماسک های پر جنب و جوش هستند و غیر عادی بر خلاف دیگر آنهایی که او را دیده می شود. اکثر مردم با پوشیدن ماسک های پزشکی و یا آنهایی که با رنگ های جامد اما Wallfish سرگرم کننده طرح اضافه کردن سبک سری به این بیماری همه گیر ،

این شده است به ویژه برای اشنایدر, او گفت:. پدر او یک پاسخ اول شده است و شخصا نهفته Wallfish ماسک.

"این بسیار شدید زمان برای ما" اشنایدر گفت. "او بسیار درگیر با این بحران شده است و ساخت برخی از تصمیم گیری های دشوار در بیمارستان است. اما در راه خود را به و از بیمارستان او می پوشد ماسک و همیشه نظرات به چقدر ناز هستند. آنها واقعا درخشان روز خود را و آن را می سازد همه چیز را کمی کمتر افسرده."

(Kanishka Mehra/Assistant Photo editor)
با ترکیب زیبا و دلفریب, چاپ, با, ابزار, او گفت که او امیدوار است این ماسک کمک به تشویق مردم به رعایت ایمنی سفارشات(Kanishka Mehra/دستیار Photo editor)

Wallfish گفت بافی در این هنری چاپ اجازه او به کاوش در سمت های مختلف صنعت با در هم پیچیده مد با دوام است. که همواره هدف با شرکت او گفت:.

"ماسک سیاه و سفید مرا غمگین," او گفت:. "در این زمان بسیار پر تنش است و آن را آسان به احساس نا امید کننده است. اما پوشیدن چاپ سرگرم کننده راه برای مقابله با این وضعیت. دیدن مردم و بیان خود را از طریق ماسک شده است واقعا شگفت انگیز است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن