آلفرد brews تا راه حل برای نگه داشتن قهوه, matcha در دست Angelenos

زمان ممکن است وجود داشته باشد در قرنطینه اما آلفرد را سرد وانیل اسپرسو می کند. آلفرد محلی کافی شاپ با 10 مکان

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399

زمان ممکن است وجود داشته باشد در قرنطینه اما آلفرد را سرد وانیل اسپرسو می کند.

آلفرد محلی کافی شاپ با 10 مکان در سراسر لس آنجلس به بازگشایی درهای خود را برای تماس انتخاب کنید و ایجاد یک اشتراک تحویل برنامه برای آن دانه های قهوه و مسابقه چای قوطی. مشتریان می توانید تصمیم بگیرید که چگونه بسیاری از کیسه آنها می خواهند تحویل در هر یک از دو یا چهار هفته بر اساس. آلفرد همچنین ایجاد یک کمپین جمع آوری کمک مالی برای حمایت از UCLA بهداشت COVID-19 Coronavirus مراقبت از بیمار صندوق است که در آن کسب و کار اهدا خواهد شد 100 ٪ از درآمد حاصل شده از آن "من یک دوست آلفرد" پیراهن. شرکت توسعه کسب و کار, مدیر, ناتالی نوکر گفت: با وجود یک فشار اولیه تنها به ارائه مبتنی بر اشتراک قهوه افزود: شرکت matcha برای پاسخگویی به بازار تقاضا برای کمی کمتر نوشیدنی های کافئین دار.

"فرضیه من این است که من فکر می کنم مردم نمی خواهند به عنوان کافئین دار در خانه" نوکر گفت. "شاید آنها ممکن است می خواهم به برخی از کافئین, اما آنها لازم نیست که دیوانه افزایش دهد."

[مرتبط: کلاس مخلوط قهوه در مهندسی شیمی مفاهیم]

تولید آلفرد نرم افزار و برنامه اشتراک تراز وسط قرار دارد با شروع کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات و نوکر گفت: کسب و کار راه اندازی نرم افزار تلفن همراه در عرض یک هفته از فروشگاه های آن بسته به ساده تجربه مشتری. این برنامه اجازه می دهد تا مشتریان برای سفارش غذا و یا نوشیدنی جلوتر از زمان و آن را انتخاب کنید تا در فروشگاه با آلفرد مکان های مرتب آن پتیس به تنها خدمت به مشتریان خارج است. نوکر گفت: در این برنامه تلاش برای تنظیم به حالت عادی به عنوان مردم به آرامی به گرفتن برخی از آنها قبل از همه گیر زندگی بازگشت – شروع با قهوه.

علاوه بر این نوکر گفت: این شرکت در حال حاضر دارای یک برنامه اشتراک برای آن قطره, قهوه, قهوه اسپرسو و مسابقه قوطی. او گفت که خدمات اشتراک – زوج با آلفرد افزایش حضور رسانه های اجتماعی – اجازه می دهد تا مشتریان را به آجر و ملات آلفرد تجربه به خانه های خود. به جای تمرکز بر مد روز زیبایی از فروشگاه نوکر گفت: تیم رسانه های اجتماعی شروع به نوشتن آموزش برای آن مسابقه سرد و brews, ساخت نوشیدنی های خود را در دسترس از هر نقطه.

"(ما استراتژی رسانه های اجتماعی) بدبختانه اسکریپت" نوکر گفت. "ما می خواستیم برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان آنها چه می تواند تجربه در فروشگاه و در حال حاضر ما در حال تلاش برای کمک به آنها را تجربه آلفرد در خانه."

با وجود از دست رفته تعاملات پرورش در alfred's مغازه تجاری مدیر میشل Zad گفت: این شرکت درگیر با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی برای حفظ همان انرژی زنده است. او گفت جدید قهوه مخلوط مانند Chagaccino مخلوط در حال حاضر آنلاین و مشتریان را تشویق به اشتراک گذاری تصاویر از نوشیدنی های خود را در رسانه های اجتماعی.

[مرتبط: قهوه کشت: یک طعم و مزه از لا قهوه صحنه]

آلفرد نیز در آغوش رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خود "من یک دوست آلفرد" پیراهن از طریق Instagram داستان ها و نوشته های. که یک شرکت محلی Zad گفت آلفرد تصمیم به اهدای درآمد حاصل از UCLA سلامت زیرا آنها می خواستم به بازگشت به یک سازمان است که به طور مستقیم در مراقبت برای بیماران مبتلا به COVID-19 در منطقه لس آنجلس.

"ما واقعا می خواستم برای انجام کاری از آنجا که ما غرور خودمان را در جامعه که ما را در درون آلفرد" Zad گفت. "ما واقعا خوشحال می شود قادر به کمک و انجام کاری برای جامعه ما و به پشت در طول این دوران سخت است.

تطبیق با این بیماری همه گیر, اردن, Hardin, آلفرد مواد غذایی و آشامیدنی (persian) گفت که این شرکت در اصل بسته, کافه خود را برای دو هفته اما هنوز پرداخت کارکنان آن در آن زمان. آلفرد فروشگاه دوباره باز به عنوان یک کسب و کار ضروری با علامت های جدید خود را ترسیم سیاست های جدید که همه کارکنان ملزم به پوشیدن پوشش صورت و دستکش مشتریان باید پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله با اقامت حداقل 6 فوت دور از یک دیگر Hardin گفت.

علاوه بر این, Hardin گفت: این شرکت تغییر پشت به تخت درب با یک نی اسلات برای به حداقل رساندن هر گونه اضافی تماس با نوشیدنی. او گفت که او انتظار مشتریان به آگاه تر از نظافت خود را در کافه ها, بنابراین این شرکت ادامه خواهد داد افزایش مطابق با مقررات پست-همه گیر.

"ما بسیار بالا حجم کافه" Hardin گفت. "من فکر می کنم این انتقال خواهد شد تمیز کردن بالا و استفاده از مناطق در معرض خطر بسیار بیشتر است."

مطمئن نیستید از زمانی که آلفرد اجازه خواهد داشت به طور کامل بازگشایی نوکر گفت: کارکنان شده است با تمرکز بر روی به طور مداوم در حال تغییر وضع موجود. او گفت: اندازه ای کوچکتر از این شرکت اجازه می دهد تا آن را به ماندن فعال و انطباق با آن تیم طراحی باعث می شود علامت های جدید به عنوان شاد به عنوان امکان پذیر است در حالی که هنوز حامل اطلاعات مهم است. با مثبت دریافت از مشتریان نوکر گفت: آلفرد آماده ارائه قهوه دوباره با وجود این شرایط ،

"بسیاری از کسانی که روزانه آداب و رسوم ما شده است بیشتر یا کمتر قرار داده و نگه دارید" نوکر گفت. "زمانی که قهوه را روی میز مردم واقعا جذب نسبت به این فرصت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن