آه خدای من! بهترین قلعه بادی تا کنون!

بازیهای الکترونیکی، بازیهای لیزری، برگزاری مسابقات مختلف مانند نقاشی بین بچهها و همینطور برگزاری جشنهای مختلف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بازیهای الکترونیکی، بازیهای لیزری، برگزاری مسابقات مختلف مانند نقاشی بین بچهها و همینطور برگزاری جشنهای مختلفی مثل تولد و مراسمهای دیگر، از خدماتی هستند که در ایران مال ارائه میشوند. در مساحت 1500 مترمربعی شهربازی چمران، بازیهایی همچون بولینگ، ترن هوایی، فایربال، مسابقههای اتومبیلرانی، شبیهساز مسابقات فرمول یک و بسیاری از بازیهای دیگر برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. وجود بازیهایی مثل اسکیت U، پرش در آسمان، اسکای فلایر، کارتینگ، سافاری وحشت، رول گلایدر و سرگرمیهای دیگر، از جمله بازیهای این مجموعه هستند که سبب میشوند سرزمین شگفتانگیز را در لیست بهترین شهربازی های تهران قرار دهیم. نام بوستان هم بعثت است و در محدوده جنوب شرق تهران قرار دارد. این شهربازی هم مانند شهربازی پامچال در یک بوستان ساخته شده است. نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که شهربازیهای روباز ارم، بهمنظور بهروزرسانی دستگاهها از ابتدای بهمن تا 29 اسفند 1401، تعطیلند. در این شهربازی، کودکان میتوانند با ماشینآلات و دستگاههای واقعی کار کنند که برای ساخت و طراحی ساختمان و بنا استفاده میشوند و تجربهای ملموس را در مقیاسی کوچک از نحوه عملکرد این دستگاهها بهدست آورند. این شهربازی بیش از 40 بازی دارد که کودکان و همچنین ردههای سنی بالاتر میتوانند از آنها استفاده کنند.  Conte᠎nt h as be​en gener​ated with G​SA Content Gener ator Demoversion!

باغ علم نوجوان اولین شهربازی با موضعیت علمی در ایران است که در آن کودکان میتوانند با پدیدههای علمی مختلف آشنا شوند و این در صورتی است که در حال بازی کردن به این حقایق و دانستههای علمی دست پیدا میکنند. کودکان در روبوکیدز به برقراری ارتباط با رباتها و تعامل با آنها میپردازند و روند بازیها را طی میکنند. در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما بهطور کامل مراقبت میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده آنها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید، سپس با اتوبوسهای جنتآباد جنوبی به سمت سمرقند و هورا پارک بروید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید، با اتوبوسهای جنتآباد شمالی، خود را به کوروش مال برسانید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو چیتگر، بهترین و راحتترین گزینه برای رسیدن به این دریاچه و سپس سرزمین شگفت انگیز است. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید در ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شوید و سپس با ماشینها مربوط، خود را به برج میلاد برسانید.

دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید خود را با اتوبوس به خیابان فدائیان اسلام و نزدیکی مرکز خرید نجم خاورمیانه برسانید. قرار داشتن این شهربازی در برج میلاد، امکان دسترسی به بسیاری از تفریحات و سرگرمیهای دیگر را هم به شما میدهد که این خود مزیت بزرگی است. از همین امکانات تفریحی، میتوانیم به وجود دو شهربازی رازی و رضوان اشاره کنیم که بازیهای کمی هم ندارند و کودکان و افراد مختلف میتوانند به راحتی از وسایلی که در اختیار آنها قرار دارد، استفاده کرده و لذت ببرند. شهربازی های روباز و شهربازی های سرپوشیده تهران، هر کدام ویژگیهای خودشان را دارند که برای افراد متفاوت با اهمیت هستند. یک شهربازی روباز که پر شده از بازیهای گوناگون برای افراد مختلف در سنین متفاوت. سبک بازیهایی که در شهربازی های سرپوشیده تهران میبینید، متفاوت از شهربازی های روباز است. بازیهایی مثل ماشین کوبنده، فریزبی و کاراسل از جمله مواردی هستند که درون این شهربازی جای گرفتهاند.

قلعه سحرآمیز در کنار «لونا پارک 1» قرار گرفته و نمونه بازیهای آن شامل: ماشین کوبنده، تیراندازی لیزری، رانندگی و مواردی از این دست است. هپی سنتر با مساحت 1600 مترمربع، حدود 80 بازی دارد و در مجموعه شمیران سنتر قرار گرفته است و یکی از مدرنترین شهربازیهای تهران محسوب میشود. تعداد بازیهای این مجموعه به حدوداً 250 بازی میرسد که تنوع بالایی را در بر میگیرد. مجموعه 5 طبقه سرزمین آفتاب کودک، بخشهای مختلف اداری و تجاری دارد و در طبقات پایین از یک شهربازی جذاب بهرهمند شده است. در طبقه منفی یک برج میلاد، یکی از متفاوتترین شهربازی های تهران جای گرفته است. شهربازی کاربازیا یا شهربازی مشاغل برج میلاد، جایی است که در آن مشاغل مختلفی را شبیهسازی کردهاند تا کودکان بتوانند با کارهای مختلفی که در دنیای واقعی وجود دارد بیشتر آشنا شوند و در مقیاس کوچکتر آنها را تجربه کنند. کودکان پس از انجام بازیها و کسب امتیاز، میتوانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند. فارغ از این، فروشگاه نجم خاورمیانه دریایی از کالاهای مختلف است و هر خریدی که برای خانه داشته باشید، میتوانید از آنجا انجام دهید. قلعه بادی کودک نارنجی اینتایم یک وسیله بسیار جالب برای بازی کودکان است که شبیه به یک قلعه دوست داشتنی ساخته شده است که کودکان می توانند به عنوان یک خانه یا قلعه از ان استفاده کرده و دوستان خود به قلعه بادی دعوت کرده و بازی های شادی را انجام دهند .

آخرین مطالب