تطبیق با من مبارزه سیاسی به واقعیت خود انزوا و پناهگاه در محل سفارشات

نظرKacey فرانسوی انتشار: 10:37 AM EDT مه 1 سال 2020من یکی از هزاران نفر از نامزدها و رای گیری در سراسر کشور اس

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

نظر

من یکی از هزاران نفر از نامزدها و رای گیری در سراسر کشور است که تا به حال به محوری کمپین ما استراتژی به واقعیت های زندگی در طول یک بیماری همه گیر.

بازگشت در ماه ژانویه منتخب Kacey فرانسوی داوطلبان و اعضای کمیته canvased منطقه 95, نیویورک شهرستان, بهار, باغ, غرب نیویورک و غرب, Manchester District 1, به جمع آوری مورد نیاز امضا طومار برای واجد شرایط برای آوریل 28th, حالت اولیه. اگر چه هوا سرد بود و باد می وزد روز بسیاری از ما بیرون رفت و با شوق و ذوق. ما به طور کامل لذت می برد استقبال پذیرایی از ما تشکیل شده است. رای دهندگان بودند به شدت مثبت و مشتاق به گزینه دوم در انتخابات برای نماینده دولت در 95. ما به دست آمده بیشتر است که تعداد مورد نیاز از امضا. ما شروع به بسیج برای مبارزه ما برای پیروزی در انتخابات در ماه نوامبر سال 2020 است.

مبارزات انتخاباتی برای انتخاب Kacey فرانسه مانند بسیاری دیگر آمد به توقف screeching زمانی که فرماندار Wolf دستور بسته شدن غیر ضروری کسب و کار در سراسر ایالت پنسیلوانیا است. برای کسانی از ما در 95 منطقه/شهرستان نیویورک که تاریخ دوشنبه 16 مارس برگزار شود.

بیش از گذشته 35 سال از آن ساخته شده آشکار ما بودند دیگر برخورد با تنظیمات عادی در خانواده ما زندگی روزانه و فعالیت و کار می کنند. به عنوان یک کاندیدای سیاسی من را انتخاب کرده اند به یک اضافی تنظیم است که دیگر عادی که در حال مبارزه.

خرید و فروش در یک بیماری همه گیر است که باید pivot. منتخب Kacey, فرانسوی, کمپین استراتژی کاملا تغییر کرده است. آن را به حال شده است طرح ما به عنوان یک نامزد برای حضور در رویدادهای محلی امید به متقاعد کردن رای دهندگان از تعهد ما به 95 منطقه و ما ایده های بزرگ با تکان دادن دست و به دنبال آنها را در چشم. ما را به حالت تعلیق در فرد و ایجاد فرصت های مجازی کمپین با استفاده از آنلاین پادکست زوم جلسات tele-سالن شهر, تلفن, تماس, پیام کوتاه, رسانه های اجتماعی و دیگر مشابه نوآورانه آزمایش. مبارزات انتخاباتی در سال 2020 است که نمی تواند مانند هر کسی انتظار می رود که سال آغاز شد. آن است که رفتن به مانند هر چیزی هر کسی تا به حال انتظار می رود.

آخرین شنیده ام وجود دارد هیچ کتاب راهنما "نحوه اجرا برای دفتر در طول یک بیماری همه گیر." باید هر یک از هزاران نفر از نامزدها در سراسر کشور و یا هر یک از ما از تشکیل چنین است و من امیدوارم که آنها آن را به اشتراک.

به عنوان یک نامزد من پلت فرم خواهد بود و بر اساس آنچه من از ترکیبات مورد نیاز پس از تمام موقعیت من به دنبال پیروزی است که از یک نماینده. منتخب Kacey فرانسوی تیم مبارزات انتخاباتی خود ادامه خواهد داد به استفاده از راه های جدید و نوآورانه از برقراری ارتباط است که پیام را به بسیاری از رای دهندگان در 95 منطقه.

Kacey فرانسوی مقیم نیویورک سیتی صاحب کسب و کار کوچک و نامزد برای نمایندگی در 95 منطقه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن