یک نظامی قهرمان بازگشت به نیویورک اورژانس به مبارزه با ویروس برای کشور خود

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 5:00 PM EDT May 14, 2020پیت Guzman می ایستد در یک خط از سربازی پشت پدر و عم

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

پیت Guzman می ایستد در یک خط از سربازی پشت پدر و عموهای.

"شما شدیم تا با راه آنها صحبت در مورد این کشور" Guzman گفت. "هیچ کس طول می کشد مراقبت از این کشور اما شما خود را برای آزادی."

سرباز ماموریت است که به حمایت و دفاع از این کشور قانون اساسی در برابر تمام دشمنان داخلی و خارجی برای حمایت از آزادی ها در کدام کشور ساخته شد.

امروز که دشمن ما را تهدید می آزادی فیزیکی است که یک ویروس و Guzman, 68 ساله ارتش قهرمان و بازنشسته پرستار داوطلب برای ایستادن در خط مقدم نبرد.

Coronavirus ضد: نقشه Pa. شهرستانهای تایید موارد در طول زمان سنی

ER: 'نزدیک گره واحد'

زمانی که رمان coronavirus نقل مکان کرد و به پنسیلوانیا Guzman اولین افکار بودند از همکاران سابق خود در WellSpan را در بخش اورژانس که در آن او کار می کرد و تا زمان بازنشستگی خود از یک زن و شوهر از سال پیش. او به نام WellSpan به ارائه کمک.

"حتی اگر من کار کرده است به عنوان یک اورژانس پرستار برای چند سال وجود دارد چیزهایی که من می دانستم که من می تواند به کاهش فشار در اد" او گفت:. "شما باید مهارت های است که شما هرگز فراموش نکنید که من اجازه می دهد به گام تا بشقاب در طول این بحران است."

نقش خود را — در حال حاضر — برای تست و نمایش مردم در چادر خارج WellSpan نیویورک اورژانس بیمارستان ورودی. او در حال کار بر روی به روز رسانی خود را بهداشت و درمان اعتبار برای انجام بیشتر در صورت نیاز.

"همه چیز صحبت کردم در مورد اورژانس است هیچ تفاوتی ندارد از چه صمیمی واحد در ارتش است," او گفت:.

خدمات به کشور

ارتش پیش نویس Guzman, تگزاس, بومی, در سال 1973.

او خود را یک "کشور روستایی نادان یا کودن" در آن زمان که برنامه ریزی شده به هیدرولیک و مکانیک قبل از نظامی نامیده می شود. او 10 سال در خدمات در آسیای جنوب شرقی و آمریکای جنوبی و پس از آن زمانی که تروریست ها با حمله به ایالات متحده در سپتامبر. 11, 2011 او امضا برای گارد ملی و رفت به عراق دو برابر شده است.

آنجا بود که او صدمه دیده است پشت خود یک آسیب است که nagged او را به دوران بازنشستگی است. عمل جراحی اصلاح این مسائل هر چند او احساس می کند قوی در 68 و آماده را در آنچه باید انجام شود.

"به عنوان یک سرباز که در خدمت کشور ما در مبارزه با پیت است که در حال حاضر یک قهرمان به ملت ما" گفت: سندی Patchel, دستیار مدیر پرستار در WellSpan را در بخش اورژانس کار کرده است که با Guzman برای سال های بسیاری است. "او همچنان به عنوان یک قهرمان به همکاران و بیماران و جامعه است. هیچ کس که می داند او شگفت زده شد که او آمد از بازنشستگی خود را برای کمک به خانواده اد در خط مقدم به عنوان ما به مبارزه با این ویروس خطرناک است."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

گوزمان به نام WellSpan چند هفته پیش برای کمک به عنوان مورد نیاز و در واقع بیش از 150 بازنشسته پرستاران و پزشکان و تمرین پیشرفته پزشکان رسیده اند برای کمک به از طریق این ویروس همه گیر گفت: Ryan Coyle, WellSpan York روابط عمومی و مدیر ارتباطات.

WellSpan انتظار یک نیاز برای بیشتر کارکنان بهداشتی درمانی به درمان را آغاز کرده است و به واقع کارکنان بیمارستان با بزرگترین نیازهای Coyle گفت.

بیشتر: وقتی می Pa. بازگشایی از coronavirus? رژیم صهیونیستی. گرگ می پیوندد 6-دولت وظیفه نیروی آن را کشف کردن

بیشتر: برنامه ریزی برای بهتر جامعه پس از همه گیر

'ما می شود وجود دارد'

"تا زمانی که این ویروس در رشته پزشکی در حال رفتن به ضربه سخت. من نمی دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد اما من نمی دانم که هر آنچه اتفاق می افتد فردا ما وجود دارد خواهید بود به مراقبت از وضعیت" Guzman گفت.

در دوران بازنشستگی او را نگه داشته و مشغول انجام برخی از مکانیک کار تهیه پیکانها و کار محلی آتش نشانی در لنکستر, جایی که او زندگی می کند. آنها صاحب دو فرزند و سه نوه که او تدریس است به پخت و طبخ.

در حالی که او متناسب با گروه های سنی در معرض خطر بیشتر است او می پوشد یک ماسک و لباس شب و سایر تجهیزات حفاظتی.

"من احساس امن است. نگه داشتن ایمان است. KTF به ما می گویند در ارتش," او گفت:. "اگر شما یک رهبر مردم خود را همیشه اول بدون توجه به وضعیت اورژانس است و هیچ تفاوتی برای من — 9/11 بازگشت به نظامی یا این بد coronavirus من قدم تا بشقاب به انجام آنچه که من می تواند به انجام بخشی از من."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن