8 درس‌هایی درباره صفحه اصلی که باید قبل از رسیدن به 40 یاد بگیرید

یک صفحه وب ایستا (استاتیک)، دقیقاً همان چیزی را که به عنوان محتوای وب روی سیستم ذخیره کرده تحویل میدهد، در حا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یک صفحه وب ایستا (استاتیک)، دقیقاً همان چیزی را که به عنوان محتوای وب روی سیستم ذخیره کرده تحویل میدهد، در حالی که صفحات وب دینامیکی با اپلیکیشنهایی که در سمت سرور قرار دارد تولید میشود یا اسکریپتهایی که در سمت کاربر قرار گرفته اجرا میشوند. کاربران وب با عدم توانایی معمولاً از تکنولوژیهای کمکی و استراتژیهای انطباقی برای دسترسی به وب استفاده میکنند. برخورد قارهای و عمدتاً شمالی، بین صفحه عربستان و اوراسیا (که ایران را نیز شامل میشود) باعث ایجاد کوههای زاگرس شده است، زیرا صفحات در حرکت آهسته به هم برخورد میکنند. نقل و انتقال بین یک حافظه اصلی و هر حافظه ذخیرهسازی کمکی، مانند دیسک سخت. در لایههای پایینتر، مرورگر وب برای درخواست از پروتکل انتقال ابرمتن استفاده میکند. این جعبه دنده از طریق الکترو موتور به حرکت در میآید و به وسیله چرخ دنده کشویی، دورهای ششگانه آن به چرخ طیار و در نهایت به کشاب و سوپرتهای افقی و عمودی انتقال مییابد. بر روی کله گی دستگاه سوپرت عمودی و رنده گیر قرار میگیرد که به مجموعه آن «کله گی» گفته میشود. معمولاً این نوارها در کنار پنجرهها به صورت عمودی قرار میگیرند. برای مثال اگر اندازه هر صفحه به صورت سختافزاری ۵۱۲ بایت باشد، سیستمعامل میتواند با چیدن دو قاب صفحه در کنار هم صفحات ۱ کیلو بایتی داشته باشد. ᠎Th is data was gener᠎at ed by G SA Conte​nt Gen᠎erator Demoversion.

این قسمت، هم به صورت دستی و هم، خودکار میتواند عمل کند. در شبکه، یک مرورگر وب میتواند صفحه وب را از راه دور از طریق سرور وب دریافت نماید. برای ساخت یک صفحه وب نیاز به یک ویرایشگر متن برای ویرایش HTML دارید؛ و برای بارگذاری سایت و ارسال اطلاعات به سایت نیاز به FTP Client دارید. Popular Mechanics (به انگلیسی). ↑ ۳٫۰ ۳٫۱ ۳٫۲ "Student's cash-raising net scheme" (به انگلیسی). قرار بود که الکس به زودی دورهای سه ساله را دربارهٔ مدیریت کسبوکار در دانشگاه ناتینگهام بگذراند و از این ناراحت بود که باید از وام دانشجویی استفاده کند که بازپرداخت آن ممکن است سالها طول بکشد. صفحه ایرانی، یک صفحه تکتونیکی کوچک است که تصور میشود زیربنای ایران و افغانستان و بخشهایی از عراق و پاکستان است. صفحهٔ ایران (به انگلیسی: Iranian Plate) صفحهٔ تکتونیکی کوچکی است که با صفحات اوراسیا، عربستان، هند-استرالیا و آدریاتیک-ترکیه-یونان هممرز است و ایران و افغانستان و بخش هایی از پاکستان و عراق را دربرمی گیرد. همان طور که گفتیم سطح سفت و سخت بیرونی زمین به قطعاتی تقسیم میشود که به صفحات تکتونیکی معروف هستند. این صفحات به سه دسته بزرگ، جزئی و میکرو تقسیم میشوند.

آمریکا را به خود جلب کرده بود. به عنوان راهی برای به دست آوردن پول، تیو تصمیم گرفت تا یک میلیون پیکسل را در یک وبگاه، به قیمت هر کدام یک دلار بفروشد. The Daily Telegraph (به انگلیسی). The Telegraph (به انگلیسی). The Guardian (به انگلیسی). CBS Evening News (به انگلیسی). تا ۲۶ اکتبر، دو ماه پس از آغاز به کار صفحهٔ اصلی میلیون دلاری، بیش از ۵۰۰٬۹۰۰ پیکسل به ۱٬۴۰۰ خریدار فروخته شده بود. باری اینکه بتوان قطعات کار را روی میز بست، روی آن شیارهای T شکل تعبیه شدهاست. از همان اول میدانستم که این ایده پتانسیل بالایی دارد، اما از آن چیزهایی بود که بگیرنگیر دارند. اما پس از آنکه وبگاه، ۱٬۰۰۰ دلار فروش کرد، یک اطلاعیهٔ مطبوعاتی منتشر شد که توسط بیبیسی پوشش داده شد. اما در مقایسه با منطقهٔ زاگرس، فعالیتهای زمینلرزهای کمتری در اینجا وجود دارد. در مرز غربی صفحهٔ عربستان، منطقهٔ گسل تبدیلی شامل گسلهای آناتولی شرقی و دریای مرده واقع است که صفحات مجاور در این نقطه در حال سایش یکدیگرند. و بیشتر زمینلرزههای ایران در مرز برخورد این دو صفحه در منطقهٔ زاگرس متمرکز است. زلزله شناسان می دانند که کوههای زاگرس میزبان خطوط گسل فعال زیادی هستند و تکانهای زمین ساختی روی این گسلها باعث ایجاد تعداد قابل توجهی زمین لرزه در ایران و عراق میشود.

این فشرده سازی احتمالاً دلیلی برای مناطق بسیار کوهستانی از جمله کوههای زاگرس است. در حقیقت تنها در ۱۱ سال گذشته حدود ۲۵٬۰۰۰ زمین لرزه در کوههای زاگرس ثبت شده است. حرکت خودکار آن از طریق چرخ دنده مخروطی که در داخل کشاب است صورت میگیرد. به صورت کلی صفحات تکتونیکی به مکانی که در آن قرار دارند نامگذاری میشوند. Florida Today (به انگلیسی). Entrepreneur Magazine (به انگلیسی). تیو انتظار داشت که پس از کسر هزینهها، مالیات و اهدای کمک مالی به پرینس تراست، سازمانی خیریه مرتبط با امور جوانان، درآمد خالصی معادل ۶۵۰٬۰۰۰ تا ۷۰۰٬۰۰۰ دلار کسب کرده باشد. از آنجایی که پیکسل بسیار کوچک است و بهآسانی دیده نمیشود، پیکسلها در قالبهای ۱۰۰ تایی و در ابعاد ۱۰ × ۱۰ برای فروش ارائه شدند؛ در نتیجه حداقل قیمت خرید پیکسلها ۱۰۰ دلار بود. حراج پیکسلها ده روز به طول انجامید و ۹۹ پیشنهاد قابل قبول ارائه شد. ↑ "Current and Historical Rate Tables" (به انگلیسی). ↑ «Nubia-Arabia-Eurasia plate motions and the dynamics of Mediterranean and Middle East tectonics».

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمایندگی اصلی اینتکس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن