ویولن خود را از کجا بخرم؟

مکانها ، وب سایتها و فروشگاههای کاتالوگ بسیار زیادی وجود دارد که به نظر می رسد معاملات فوق العاده ای در زمینه

توسط ATROTICNEWS در 3 آبان 1400

مکانها ، وب سایتها و فروشگاههای کاتالوگ بسیار زیادی وجود دارد که به نظر می رسد معاملات فوق العاده ای در زمینه ویولن ارائه می دهند به طوری که نمی توان از کجا خرید کرد. مهمترین چیز این است که بتوانید در طول و بعد از سرمایه گذاری خود با خریدار تماس بگیرید. یک مغازه موسیقی که تخصص ویولن و سازهای زهی دارد ، یا یک ساز موسیقی لوتی ، مکان ایده آل است. شما می توانید با دانستن اینکه ویولن از کیفیت بالایی برخوردار است به آرامش برسید. علاوه بر این ، هنگام خرید ویولن از یک فروشنده با تجربه ، می توانید مشاوره و راهنمایی صحیحی را برای خرید ابزار و مراقبت های بعدی دریافت کنید. بهتر است قبل از خرید سعی کنید ، بنابراین خریدهای آنلاین می تواند خطرناک باشد.

 

تیم کاسول در رشته های زهی متخصص در سازهای زهی هستند و سالها تجربه در خرید ویولن ، اجاره ، ارزیابی و تعمیر ویولن دارند. اگرچه نواختن ساز قبل از خرید اطمینان بخش تر است ، اما می دانیم که گاهی اوقات نمی توان به متخصص رشته مورد نظر خود مراجعه کرد ، بنابراین گزینه های تحویل از فروشنده معتمد می تواند بهترین گزینه بعدی باشد.

 

Caswell's یکی از قدیمی ترین شرکت های سفارش پستی بریتانیا است که در زمینه سازهای زهی تخصص دارد و مشاوره ای را ارائه می دهد که می توانید به همراه گزینه های تحویل و خدمات قابل اعتماد به آنها اعتماد کنید.

 

به چه لوازم جانبی احتیاج دارم؟

یک ویولن با کیفیت همراه با لوازم جانبی با کیفیت برای کمک به نوازنده ارائه می شود. برای هر نوازنده ویلونی مشتاق ، نیاز است که برای راحتی در نواختن ، چینه و شانه مناسب داشته باشد. همچنین باید یک مترونوم خوب و تنظیم کننده ویولن در نظر بگیرید.

 

بدیهی است که یک کمان خوب برای بازی خوب ضروری است. کمان یک عامل مهم در تولید صدای روشن و پویایی از ویولن شما است. یک کمان ویولن خوب باید محکم ، اما انعطاف پذیر باشد. موی اسب روی کمان با پیچ در قسمت پایین کمان سفت یا شل می شود و باید بر اساس آن تنظیم شود و پس از بازی سست شود.

 

قیمت کمان می تواند بسیار متفاوت باشد و مانند ساز خود ، برخی از نوازندگان سبک خاصی از پاپیون را ترجیح می دهند. کمان های دانشجویی زیادی وجود دارد که به مبتدیان کمک می کند تکنیک تعظیم خود را توسعه دهند. کمان های خوب و ارزان برای بازیکنان پیشرو ، کمان های فیبر کربنی از Col Legno و Codabow ، به ویژه ، Codabow Prodigy و Col Legno supremo هستند - زیرا آنها مدلهای سخت پوشیدن و پاسخگو برای پیشرفت دانش آموزان هستند.

 

انتخاب کمان تقریباً به اندازه انتخاب ویولن دشوار است ، Caswell's یک سرویس آزمایشی با کمان بسیار مورد استقبال قرار می دهد ، جایی که حداکثر چهار کمان می تواند برای یک دوره هفت روزه برای شما ارسال شود. به شما این امکان را می دهد که برای بازی با کمان وقت بگذارید ، انواع کمان را مقایسه کنید و نظر دوم را از یک معلم ویولن بگیرید.

 

با توجه به همه این موارد ، اکثر ویولن های ارزان قیمت به عنوان لباس ویولن عرضه می شوند که شامل تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای شروع سفر ویولن شما می شود.

 

رزین یکی دیگر از لوازم جانبی ویلن نوازان است. رزین به موهای کمان شما اعمال می شود تا باعث لرزش رشته ها شود. رزینی که انتخاب می کنید بستگی به نوع سیم های ویولن دارد. رشته های فولادی به رزین سخت تر یا خشک کننده نیاز دارند ، جایی که رشته های مصنوعی نیاز به رزین نرم تر دارند. لباسها معمولاً دارای رزین هستند.

 

chinrest مناسب یک الزام ضروری است و می تواند برای راحتی بازیکنان و تسکین عضلات گردن مفید باشد ، بنابراین به بازیکنان اجازه می دهد برای مدت طولانی تمرین کنند. شکلات و اندازه های مختلف Chinrests وجود دارد. در Caswell's ، ما چهار سبک متداول را ارائه می دهیم ، سبک های Teka ، Strad ، Flesch و Guarneri. هر چهار در آبنوس ، چوب گل رز یا شمشاد موجود است.

 

خرید ویولن خرید روزانه نیست ، بنابراین بیمه ابزارها راهی هوشمندانه برای تأمین این سرمایه گذاری است.

 

خلاصه

این گشت سریع در زمینه اصول انتخاب ویولن با هدف کمک به هر کسی که تصمیم به خرید ویولن را در تصمیم گیری داشته باشد ، انجام می شود. مطمئن شوید که ابزار خود را از منبع معتبر خریداری کرده اید ، جایی که می توانید راهنمایی دریافت کنید. Caswell's یک تامین کننده معتبر ابزار است و می تواند شما را در انتخاب شما راهنمایی کند. ما طیف وسیعی از ویولن و همه لوازم جانبی لازم را در اختیار داریم.

 

امروز با ما تماس بگیرید تا شرایط خود را مورد بحث قرار دهید ، یا از فروشگاه ما در Banbury به ما مراجعه کنید تا شخصاً گزینه های خود را بررسی کنید. ما آماده و آماده هستیم تا برای شرایط خاص شما توصیه های مناسب ارائه دهیم.

 

کارکنان دوستانه و مجرب ما می توانند با توجه به بودجه ، شیوه نواختن و توانایی شما ، بهترین ویولن ، مترونوم یا کتاب موسیقی که به دنبال آن هستید ، به شما مشاوره دهند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن