معرفی و بررسی سایت صرافی هات بیت

 صرافی هات بیت یک صرافی ارز دیجیتال خارجی است که در سال ۲۰۱۸ طراحی شده است. مقر اصلی این صرافی در شانگهای

توسط ATROTICNEWS در 11 دی 1400

 صرافی هات بیت یک صرافی ارز دیجیتال خارجی است که در سال ۲۰۱۸ طراحی شده است. مقر اصلی این صرافی در شانگهای چین قرار دارد. یکی از مهمترین دلایل نیاز کاربران بازار ارز دیجیتال به صرافی های مصلحات بیت خرید و فروش رمز ارز در آنها می باشد. اولین کاری که برای خرید در صرافی هات بیت باید انجام دهید، ایجاد کیف پول شخصی و شارژ کردن آن است. بعد از اینکه کیف پول خود را ایجاد کرده و آن را شارژ کردید برای خرید یا فروش ارز دیجیتال در هات بیت باید به‌دنبال Exchange باشید.

معرفی  صرافی هات بیت

بعد از پیدا کردن این عبارت شما باید ارز دیجیتال مد نظر خودتان را مشخص کنید و اگر به دنبال خرید آن هستید گزینه Buy را انتخاب کنید. دقت داشته باشید در صفحه خرید سایت هات بیت این صرافی شما قیمت ها را به صورت لحظه ای خواهید دید. باید تلاش کنید خرید خودتان را در کف قیمتی انجام دهید. توجه داشته باشید که قیمت‌ها در این صرافی در کمتر از ۵ دقیقه به روز رسانی می‌شوند. شما همواره باید به دنبال به روز ترین قیمت ها برای انجام معاملات خودتان باشید.

همانطور که در بخش قبلی گفتیم شما این امکان را دارید که در صرافی هات بیت ، معاملاتی در تمام ارزهای دیجیتال داشته باشید. یکی از سوالاتی که همواره ذهن کاربران را در مورد این صرافی به خود مشغول می کند، حداقل میزان خرید در این صرافی است. خدمت شما باید عرض کنیم قاعده مشخص و کلی در مورد خرید رمز ارز در این صرافی وجود ندارد. در واقع حداقل خرید هر ارز دیجیتال متفاوت است. شما ابتدا باید مشخص کنید که علاقه به فعالیت در بازار کدام رمز ارز دارید و بعد از آن به دنبال پیدا کردن حداقل میزان خرید باشید.

صرافی هات بیت

آیا هات بیت تحریم است؟

یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی دنیای ارز های دیجیتال در هنگام استفاده از صرافی های ارز دیجیتال مسئله تحریم‌ها است. متاسفانه تحریم‌های بین المللی سبب شده تا بسیاری از صرافی ها به محض این که متوجه شوند یک کاربر ایرانی در صرافی آنها حساب ایجاد کرده است، سریعاً حساب را مسدود می کند و تمامی سرمایه و بلوکه می‌شود. طبیعتاً این موضوع باعث شده تا بسیاری از فعالان دنیای ارز دیجیتال که در کشور ما زندگی می کنند، با حساسیت بیشتری به دنبال یک صرافی معتبر و قابل اعتماد باشند.

یکی از ویژگی های مهمی که صرافی هات بیت دارد، نبود فرایند احراز هویت در آن است. البته نبود این فرآیند به نوعی برای این صرافی یک ایراد محسوب می‌شود اما برای کاربران ایرانی این موضوع یک فرصت عالی محسوب می شود. در واقع هیچ کس در این صرافی متوجه هویت کاربران ایرانی نمی شود و آنها بدون احساس خطر از ناحیه تحریم های بین المللی می توانند فعالیت خودشان در این صرافی را انجام دهند. البته نگران نباشید که این صرافی به دلیل نداشتن فرآیند احراز هویت امنیت نداشته باشد. صرافی هات بیت در سالیان اخیر به عنوان یکی از معتبرترین صرافی ها در سراسر جهان شناخته شده است.

آموزش صرافی هات بیت

درباره صرافی هات بیت

استفاده از صرافی هات بیت برای معاملات ارز دیجیتال چند ویژگی و مزیت مهم دارد. آنها را در ادامه با هم بررسی می کنیم:

·        اولین ویژگی مهم این صرافی این است که امکان ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات در این صرافی برای سهامداران در دستگاه‌های مختلفی وجود دارد. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خودتان را در سیستم‌های قابل اعتماد ذخیره کنید و در هنگام نیاز از آنها استفاده نمایید.

·        یک ویژگی مهم دیگری که این صرافی دارد و برای کاربران ایرانی هم این ویژگی بسیار اهمیت دارد، امکان معامله تمام رمز ارزها در این صرافی است. اکثر صرافی های ایرانی تنها چند رمزارز را برای معامله پشتیبانی می کنند و این موضوع سبب می‌شود فعالان ایرانی بازار رمز ارزها از فرصت‌هایی که در ارزهای دیجیتال نه چندان مطرح ایجاد می شود، نتوانند استفاده کنند.

·        سرعت معاملات در این صرافی به شدت بالاست و معمولاً وضعیت سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن مشخص می‌شود. این موضوع برای کاربران اهمیت زیادی دارد چرا که بازار ارز دیجیتال، یک بازار جهانی است و رقابت در آن به صدم های ثانیه بستگی دارد.

·        در هات بیت شما کارمزدی بابت خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت نمی کنید. در واقع تنها هزینه‌ای که در این صرافی شما برای خرید و فروش رمز ارزها پرداخت خواهید کرد همان کارمزد بلاک چین است. این در شرایطی است که بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال ‌رقم های بالایی برای کارمزد معاملات در نظر می‌گیرند.

·        شما در صرافی هات بیت نمودار خرید و فروش را در اختیار خواهید داشت. تمامی تحلیل هایی که بر روی بازار انجام می شود بر اساس همین نمودار ها می باشد. شما می‌توانید با استفاده از این نمودارها روند آینده قیمت را پیش بینی کنید و در زمان مناسب نسبت به خرید یا فروش رمز ارزها اقدام کنید.

هات بیت

صرافی هات بیت برای کجاست؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم خدمت شما بیان کردیم مقر اصلی این صرافی در شانگهای چین است. این صرافی را برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ تیمی متخصص از کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا و تایوان در هنگ کنگ و استونی ایجاد کردند. با وجود این که ۴ سال از فعالیت این صرافی می‌گذرد، هات بیت توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبان خودش را جلب کند. این پلتفرم در حال حاضر از ۸ زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند و از ۱۷۰ کشور جهان کاربر دارد. شما هم می توانید به آسانی و بدون مشکل برای انجام معاملات خودتان از این صرافی استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن