مشاور سئو باید صفحات وبسایت را بهخوبی تجزیهوتحلیل کند

موضوع سئو بحثی نیست که بشه گفت همیشه قوانینش موثر هستند و سبب بهبود می شن، ممکنه الگوریتم گوگل تغییر کنه و همی

توسط ATROTICNEWS در 16 اسفند 1399

موضوع سئو بحثی نیست که بشه گفت همیشه قوانینش موثر هستند و سبب بهبود می شن، ممکنه الگوریتم گوگل تغییر کنه و همین امر ممکنه سبب بشه بعضی کارها که قبلا ممکن بود به عنوان سئو پذیرفته شود حالا دیگه مورد تایید موتور جستجو نباشه و بله درست حدس زدید، نتیجش سبب گرفتن پنالتی از موتور جستجو خواهد شد. آیا شما درک کاملی از seo و یک تیم توسعه مطلع دارید, اما به مشاور نیاز دارید تا رویکرد خود را تایید کرده و به شما اطمینان دهد که تغییرات خود را بدرستی اجرا میکنید؟

هر کسب و کاری کلمات و عبارت های کلیدی خاصی در گوگل دارد که نتیجه سرچ های پرشمار مخاطبین در گوگل است و برای انجام خدمات سئو ، لیست کاملی از این کلمات کلیدی از موتورهای جستجو استخراج می شود تا بر اساس آن استراتژی های لازم پیاده سازی شود. با اقدامات بدی که بر روی سئو سایت کرده ای این دامنه دیگر نمیشود استفاده شود و در حال حاضر بسیار ضعیف است.

ما درک میکنیم که دو سایت یا هر صنعتی یکسان نیستند, بنابراین این حسابرسی میتواند به اندازه مورد نیاز باشد. رتبه های یک ، دو و سه گوگل بیشترین کلیک ها را به خودشان اختصاص می دهند و با بررسی این سه لینک که مطمئنا رقیب محسوب می شوند و دیگر رقبا که در رتبه های بعدی نتایج SERP قرار دارند می توانیم پی ببریم برای سئو سایت شان چه اقداماتی انجام داده اند ، البته این بررسی برای کپی برداری از استراتژی سئو آن ها نیست بلکه برآورد قدرت و روش هایی است که رقبا به کار برده اند ، رویه تولید محتوا ، سئو تکنیکال و بک لینک ها از مواردی هستند که در این تحلیل بررسی می شوند.

این تحلیل فراتر از دادهها است و به جستجوی مهم و رفتار کاربر, علاوه بر کلمات کلیدی تبدیل و رقابت بالا منجر میشود. علاوه بر این، یک مشاور سئو میتواند به شما کمک کند تا بک لینکهای ایجاد کنید تا بتوانید به اعتبار دامنه و سایتتان را بهبود ببخشید. ما می توانیم لینک های قدیمی سایت شما را بررسی و ساخت یک استراتژی سفارشی برای به دست آوردن کیفیت لینکهای با کیفیت راهنمایی و مشاوره دهیم. آیا شما تازه به فضای مجازی وب پیوستهاید و فقط نیاز به راهنمایی در مورد چگونگی ساخت لینکهای با کیفیت و لینک های طبیعی به وب سایت شما نیاز دارید؟

سئو تکنیکال مبحث مهمی که در ایران کمتر به آن پرداخته می شود و دلیل آن عدم آموزش صحیح از سوی مرجعی غنی و معتبر است ، کسانی که طبق تجربه شان سئو را از نظر تکینکال پیاده سازی می کنند پرشمار نیستند ، در دوره های آموزش سئو تقریبا در تمامی موارد به وردپرس پرداخته می شود که cms آماده است و قالب های آماده دارد ، بنابراین سئو صرفا به نصب قالب و چند افزونه کاربردی و تولید محتوا خلاصه می شود و به لطف سئوی قابل قبول وردپرس ، سئو تا حد زیادی اثر بخش خواهد بود اما باید توجه کنیم که در مقابل سایت هایی که از پایه کدنویسی می شوند باید چه اقداماتی برای سئو انجام داد؟

اگر همین الان در اینترنت جستجو کنید منابع بسیار زیادی برای سئو سایت وجود دارد که در وهله اول داخلی سایت را ضروری می دانند و در کنار آن سئو خارجی را به عنوان یک اولویت انتخاب میکنند. برای دریافت آموزش های سئو روش های مختلف وجود دارد اما مهمترین مسئله میزان دانش و اطلاعات و یا به عبارتی سطح شما در زمینه دانش سئو می باشد. همین امر برای سئو وجود دارد، هرچه املاک و مستغلات بیشتری در موتور جستجوگر داشته باشید، فرصتهای بیشتری برای ایجاد ثروت در اختیار دارید.

۴. پیاده سازی سئو محلی ( Local SEO ) و درج بر روی نقشه گوگل.

مشاوره سئو تکنیکال که ایا سایت مورد نظر معماری درستی برای فرایند سئو را دارد. بنابراین بعد از انجام سئو و نتیجه گرفتن از آن ، وبسایت روی کلمات کلیدی مد نظر در رتبه های برتر گوگل قرار دارد. با هر حسابرسی ما یک تحلیل عمیقتری از بهینهسازی سایت روی سایت خود را ایجاد می کنیم و قسمتهای مهم را برای بهبود سایت شما فراهم می کنیم. ۴. پیاده سازی سئو محلی ( Local SEO ) و درج بر روی نقشه گوگل. فعالیت هایی از جمله معرفی نقشه سایت به وبمستر، ثبت سایت در گوگل آنالیتیکس، رصد وضعیت سایت با ابزارهای مختلف سئو و ارائه گزارش به صورت ماهانه هم از وظایف دیگه پشتیبان سئو هست.

• آیا مشاور سئو می تواند نمونه کارهایی از پروژه های سئو خود معرفی کند؟ ما قراردادهایی را برای هر پروژه یا ماهانه به خدمات مشاوره seo ارائه میکنیم. ۱۲. آشنایی با روانشناسی رنگ برای جذابیت سایت شما از نظر کاربران و افزایش ماندگاری کاربران در سایت. با لینک سازی داخلی (on page) می توانیم اعتبار صفحات لندینگ را به گوگل نشان دهیم ، لینک سازی داخلی صفحات سایت را به هم مرتبط می کند. مشاور سئو با معرفی این ابزارها میتواند به شما کمک کند استراتژی بهتری را برای سئو وبسایت تعیین کنید. اتفاقاً گوگل معیارهای مختلفی را در اختیار وبمسترها قرار میدهد تا به کمک آن سرعت سایت خود را بررسی کنند و عکس العمل کاربران را نسبت به این سرعت بسنجند.

۵. بررسی عملکردهای داخلی و خارجی سایت شما از نظر کیفیت روند رشد. شاید مهمترین و پر استرسترین کاری که در بازاریابی جستجو انجام میشود, تحقیقات کلید واژهها میتوانند به سرعت رشد کنند. کبوتر گوگل چه کاری انجام می دهد؟ مشاوره سئو چه حوزه هایی را شامل می شود؟ پس سئو خارجی شامل تمامی فعالیت های خارج از سایت همچون لینک ها، استراتژی های شبکه های اجتماعی، بازاریابی و … استراتژی سئو کاملا وابسته به نوع کسب و کار است. مشاوره بازاریابی موتورهای جست و جوگر برای کسانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند می تواند بسیار مفید واقع شود.

برای دریافت مشاوره رایگان سئو با مهدی محمدی لطفا فرم زیر را به دقت پر کنید. برای مثال در دریافت آموزش های لازم در زمینه ابزارهای سئو، ابتدا به شما خواهند گفت که ابزار ماز چیست؟ ۷. ویژگی های یک کارشناس مشاوره سئو سایت خوب چیست ! مشاوره سئو با ارائه پیشنهاداتی به تیم تکنیکال ، بستر ایده آلی را برای قرارگیری محتوا و استراتژی های سئو فراهم می کند ، بعنوان مثال بهینه سازی سرعت سایت ، به کار بردن تگ های مربوط به سئو ، بهینه بودن کدهای جاوا اسکریپت ، css ، به کار بردن کدهای اسکیما ، بهینه بودن منابع سرور و .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن