راهنمای خرید بهترین اتو مو با توجه به جنس مو

اگر شما هم به دنبال خرید یک اتوی مو مناسب هستید خرید اتو مو اینجا کلیک کنید و هر بار که به فروشگاه ها می روید

توسط ATROTICNEWS در 11 شهریور 1399
اگر شما هم به دنبال خرید یک اتوی مو مناسب هستید خرید اتو مو اینجا کلیک کنید و هر بار که به فروشگاه ها می روید با مارک ها و مدل های مختلفی روبرو می شوید ، پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از سردرگمی موارد زیر را بخوانید.

بهترین اتو مو موجود در بازار

  در این مقاله شما را با توجه به مواد و وضعیت مو و همچنین مواد کفی ، انواع اتوی مو مناسب را به شما معرفی می کنیم. قبل از شروع خرید اتو مو باید بگویم که اگرچه نام دستگاهی که در این مقاله به شما معرفی می کنم صاف کننده مو است و همانطور که از اسم آن مشخص است وظیفه آن صاف کردن مو است اما باید توجه داشته باشید که انواع مختلف مو صاف کننده ها اثرات مختلفی بر روی شرایط دارند. آنها موهای شما را خواهند داشت. خرید اتو مو درست است که وظیفه اصلی آنها صاف کردن مو است ، اما گاهی اوقات از آنها برای فر دادن و حالت دادن به موها نیز استفاده می شود ، البته اگر بدانید چطور.

اتو مو چه مارکی خوبه

  انواع اتوی موی پرومکس را نیز می توانید از لیست زیر مشاهده کنید 1- راهنمای خرید بهترین خرید اتو مو اتوی مو با توجه به نوع مو 2- نحوه استفاده صحیح از اتوی مو 3- چه اتوی مو می تواند به مو آسیب برساند؟ 4- مزیت انتخاب اتوی موی پرومکس نسبت به مارک های دیگر اتوی مو در مدل های مختلف موجود است خرید اتو مو و تفاوت این مدل ها در مواد صفحه (سرامیک یا آلومینیوم واقعی) ، عرض صفحه (پهن ، متوسط ​​یا باریک) ، شکل صفحه ، پوشش صفحه (سرامیک ، سرامیک / کراتین ، تیتانیوم) ، مقدار تولید گرما نحوه تنظیم دما (بدون تنظیم دما یا تنظیم دما) ، نحوه نمایش دما (بدون نمایشگر ، با یک یا چند چراغ نمایشگر ، با صفحه دیجیتال) است.

اتو مو کراتینه بهترین اتو مو نی نی سایت

  علاوه بر صاف کردن ، می توان از این دستگاه های خرید اتو مو با کیفیت برای پیچیدن موهای داخل مو یا خارج یا ایجاد فرهای بزرگ استفاده کرد. انواع اتوی مو با کفی های مختلف 1- اتوی مو با کفی های معمولی: این کفی ها از فلز ساخته شده اند و اغلب نمی توانند دما را تنظیم کنند. در حقیقت ، بیشتر توانایی تنظیم دما در آنها در نظر گرفته شده است: خرید اتو مو کم ، زیاد و متوسط. این اتوها مخصوص افرادی است که گهگاهی از اتوی مو استفاده می کنند یا فقط بخشی از موهای خود را صاف می کنند. 2- اتوی مو با کفی های سرامیکی: این نوع آهن قابلیت های مختلفی دارد. مانند توانایی تنظیم دما. این نوع اتو موها ارزان قیمت هستند و بسته به قابلیت های آنها معمولاً قیمت آنها متفاوت است. کیفیت سرامیک های استفاده شده در این نوع آهن نیز متفاوت است. خرید اتو مو این اتوها آسیب کمتری به مو وارد می کنند و به همین دلیل از مدل های فلزی یا معمولی محبوبیت بیشتری دارند.

اتو موی پرومکس اتو مو پرنسلی خوبه؟

  تخته های اتو سرامیکی گرما را به طور مساوی توزیع می کنند و تا حدودی از سوختگی مو جلوگیری می کنند ، بنابراین اتوهای سرامیکی خرید اتو مو بهترین نوع اتو مو هستند. صفحه سرامیکی به دلیل ظرفیت حرارتی زیاد سرامیک ، گرمای خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. همچنین ، موهای رنگ شده کدر نمی شوند. مدل 5721 مدل 5721 صفحات 100٪ سرامیکی 3- اتوی مو با کفی های تورمالین: تورمالین یکی از پرکاربردترین مواد در طبیعت است. و البته در صنعت لوازم آرایشی بسیار محبوب است زیرا تورمالین به آرامی گرم می شود ، بنابراین خرید اتو مو دما را حفظ می کند و به جای خشک شدن و حالت دهی بد مو ، آن را براق ، براق و در شرایط خوبی قرار می دهد. 4- اتوی مو با کفی یونی: این اتوها قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارند. نتیجه این مدل اتو در انواع مختلف مو متفاوت است. اگر موهای شما خشک است خرید اتو مو بهتر است از این مدل اتو استفاده کنید. در واقع این نوع اتو رطوبت موهای شما را از دست نمی دهد و حتی رطوبت موهای شما را برمی گرداند و از خشک شدن موهای شما جلوگیری می کند.

اتو موی بخاردار

  در آخر باید یادآوری کنم که هر چقدر موهای شما حجیم و خرید اتو مو ضخیم باشد ، گرمای بیشتری برای صاف شدن آن لازم است. این بدان معنی است که موهای حجیم و ضخیم تر ، باید از اتوی مو پیشرفته تری استفاده کنید. 5- اتو کفی های تیتانیوم اتوهای صفحه تیتانیوم خیلی سریع گرم می شوند و گرما خرید اتو مو را بسیار سریعتر از آهن های سرامیکی منتقل می کنند. اگر به طور مناسب پوشانده شود ، در برابر بسیاری از شرایط ناسازگار مقاومت خواهد کرد. اما اگر اتو را برای مدت طولانی روی موهای خود نگه دارید ، مو آسیب می بیند و به اصطلاح می سوزد. 6- کفی اتوماتیک موبا کراتین همانطور که می دانید کراتین یکی از اجزای تشکیل خرید اتو مو دهنده مو است. اما خاصیت بی نظیر آن نرم کننده موی قوی و تولید یون بالا است. عرض خودروها: عرض اتوهای مو علاوه بر انواع مختلف کفی ها ، کاربردهای مختلفی نیز دارند که به دو نوع تقسیم می شوند و در زیر توضیح داده می شوند.

اتو مو فوق حرفه ای

1- آهنهای باریک و بلند: از این مدل اتوها هم برای صاف كردن موها و هم برای خرید اتو مو حالت دادن به موها استفاده می شود اما روش فر كردن موها با صاف كننده مو نیاز به تمرین و كار دارد. 2- آهنهای بلند و پهن: این نوع اتوها برای صاف و از بین بردن موهای خیلی بلند مناسب هستند. زیرا صاف كردن موهای خیلی بلند با آهنهای نازك معمولاً مشكل است. در واقع کفی پهن این موها به شما امکان می دهد تا حجم بیشتری و بخشی از موها را صاف کنید. انتخاب اتو مو با توجه به نوع مو: انواع مو: با وجود انواع مدل های اتوی مو ، شما با انتخاب های خرید اتو مو متنوعی روبرو هستید. اما اگر به نوع موهای خود توجه کرده و به دنبال اتو هستید

چه اتوی مو می تواند به مو آسیب برساند؟

اساساً ، چون هر نوع گرما به طور کلی به شما آسیب می رساند ، تمام اتوهای تولید شده توسط همه شرکت ها به انواع دیگر آسیب می رسانند. خرید اتو مو حتی رنگ مو پس از جاری شدن سیل باعث آسیب بهتر می شود. چه اتوی مو آسیب را کاهش می دهد؟ این آسیب به دو عامل بستگی دارد: 1- گرمای اتوی مو 2- نحوه استفاده از آن گرما توسط من. حداکثر دما برای اتوی مو 2400 درجه سانتیگراد است و اگر از این مقدار بیشتر شود ، به رشد سریعتر آسیب می رساند. البته برای حالت دادن به مو حداقل به دمای 170 درجه سانتیگراد نیاز داریم و اگر دمای اتو کمتر از این باشد ، خرید اتو مو به دلیل انجام ندادن آن حالت صحیح یا صاف امکان پذیر است. این گرمای کاملاً بستگی به نوع دستگاه دارد. در بحث انتقال گرما دو عامل وجود دارد ، یکی دیگر از موارد عنصری است که دستگاه را گرم می کند (محصولات ساخته شده از فناوری سرامیک خرید اتو مو در صورت استفاده در تعادل گرما) و عامل جنسی دوم کفی است که اگر گرما می خواهید همه چیز یک چیز. ما در مورد انواع کفی های بالا صحبت می کنیم ، و این نشان می دهد که بهترین خرید اتو مو کیفیت را نشان می دهد تا کمترین آسیب به دستگاه شما وارد شود که کاملاً سرامیکی است و سپس کفی تورمالین بهترین نوع کفی برای انتقال گرما است. کفی اتوی مو که باعث آسیب خرید اتو مو دیدگی شما می شود (اتوی مو ارزان و کم هزینه) ، شما از این دو مورد دیگر استفاده نمی کنید و ماده کفی دیگر آلومینیوم بدون محافظ نیست ، که باعث می شود گرما سریع و نامتعادل باشد. شما می رسید
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن