دسته گل تبریک؛ کلاسیک و دوست داشتنی

دسته گل تبریک یک سبک کلاسیک و دوست داشتنی در گل آرایی است. گاهی باید به دنبال بهانه ‌ای برای ابراز عشق و

توسط ATROTICNEWS در 21 مهر 1400

دسته گل تبریک یک سبک کلاسیک و دوست داشتنی در گل آرایی است. گاهی باید به دنبال بهانه ‌ای برای ابراز عشق و محبت به اطرافیان بود. عشق به همسر، عشق به پدر و مادر و به فرزندان و مناسبت های خاص را می توان نام برد. گاهی نیز باید بی بهانه علاقه و دوست داشتن خود را بیان کنیم.

با استفاده از کلمات و عبارت های هوشمندانه می‌توانیم این قدردانی را نشان دهیم. اما همیشه کلمات برای ابراز احساسات کافی نیستند. تبریک خالصانه ما می تواند همراه با یک هدیه بیان شود. قرار نیست هدیه ها گران قیمت و لاکچری باشند. یک هدیه مناسب می تواند شخص مقابل شما را بسیار خوشحال کند.

خرید دسته گل تبریک برای زمان های خاص هر شخصی را خوشحال و شاد می کند. یک سبک ساده اما جذاب است. برای گل آرایی دسته گل بهتر است از تناژ های رنگی شاد استفاده کنید. با متریال های مصنوعی آن را زیباتر کنید.

دسته گل تبریک، یک ساده جذاب

یک دسته گل زیبا می تواند همه عشق و احساس قدردانی شما را به شخص مقابل ابراز کند. احساساتی که برآمده از قلب شما باشد.

دسته گل در فرهنگ لغت دهخدا چنین تعریف شده است: شاخه ‌های گلی که بشکند یا ببرند، سپس آن ها را با یک گیاه یا بند به هم بسته و در دست بگیرند.

گل در تمام فرهنگ ها جایگاه ویژه‌ای دارد. در موقعیت‌ های مختلف می توانید سبک های مختلفی از گل آرایی را برای هدیه دادن انتخاب کنید.

سبک گل آرایی دسته گل بسیار متنوع است. هر سبک پیام خاصی دارد. هر گل نیز احساس و پیام خاصی را انتقال می دهد. با توجه موقعیت و شخص مقابل باید یک سبک مناسب از گل آرایی را برای دسته گل انتخاب کنید. مشتری عزیز می تواند دسته گل را در سایز دلخواه (کوچک، متوسط و بزرگ) سفارش دهد. نوع ارتباط شما می ‌تواند در ابعاد دسته گل تاثیر داشته باشد.

شما در انتخاب رنگ گل ها کاملا آزاد هستید. موهبت بزرگ این است که یک نوع گل در تناژ های مختلفی آفریده شده است. به عنوان مثال گل رز در رنگ های قرمز زرد، آبی، شرابی، صورتی، نارنجی و... آفریده شده است.

دسته گل

هر رنگ نماد یک احساس است، به طور مثال:

1) رز قرمز به رنگ عشق

2) رز سفید به رنگ وفاداری و پاکی

3) رز صورتی به رنگ لطافت و ظرافت

4) رز نارنجی به رنگ شور و هیجان

دسته گل تبریک با رنگ های متنوع و دلنشین پیام تبریک صمیمانه و خالصانه شما را نثار طرف مقابل می کند. در صورت نیاز برای آشنایی و انتخاب بهترین گل‌ها برای درست کردن یک دسته گل زیبا کافیست تا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://fardayekhoob.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%af%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%9b-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%ae%d8%b1/

انواع دسته گل تبریک

هدف از هدیه دادن دسته گل تبریک ابراز خوشحالی و شادباش به طرف مقابل است. دسته گل یک سبک کلاسیک اما دوست داشتنی است. جزو اولین روش ها برای گل آرایی ها، جمع کردن و کنار هم چیدن گل ها بوده است. در مراسم های مختلف از دسته گل های زیبا برای هدیه دادن استفاده می کنند.

در ساعات اولیه صبح برای خرید گل اقدام کنید. از کاغذ های رنگی ساده اما لاکچری، کارت پستال زیبا و لوازم تزیینی زیبا برای گل آرایی دسته گل تان کمک بگیرید.

دقت داشته باشید که دنیای رنگارنگی از گل ها با گونه های مختلف در پیش روی شما قرار دارد. هر گل نماد یکی از احساسات درونی مان است. قبل از خرید بین نوع گل و سبک تزیین یک هماهنگی ایجاد کنید. برای برای زیباتر کردن دسته گل تبریک از لوازمی مانند روبان، ریسه مرواریدی و... نیز استفاده کنید

خرید دسته گل تبریک برای تولد

در زمان جشن تولد عزیزانمان به نحوی بسیار زیبا از وجود و حضورشان تشکر می کنیم. افرادی که در زندگی ما تاثیر بسزایی داشته اند و دارند. مادر و پدر، خواهر و برادر، همسر و فرزندان، دوستان و آشنایان درجه یک را می توان نام برد.

برای این عزیزان در جشن تولدشان هدیه ای را به رسم قدردانی و یادبود به آن ها تقدیم می کنیم. در کنار هدیه اصلی یک دسته گل تبریک زیبا می تواند کادوی شما را جذاب تر جلوه دهد. چه هدیه ای را زیباتر از یک دسته گل گیرا و دلربا می شناسید؟

اگر می خواهید برای همسرتان دسته گل تبریک تولد بخرید رز قرمز به تنهایی، در ترکیب با رز سفید یا گل های دیگر پیشنهادی ویژه است. البته انتخاب شما ملاک است.

دسته گل

البته به این نکته توجه داشته باشید که اکثر خانم ها دسته گل را دوست دارند. از رنگ های نارنجی و آبی در ترکیب رنگی غافل نباشید.

دسته گل تبریک تولد پدر و مادر ترکیبی از رنگ های شاد و جذاب بهترین انتخاب است. دست گل با رنگ های آتشین و جذاب می تواند هدیه شما را شیک و دلپسند نشان دهد.

برای تبریک تولد دوستان و آشنایان نیز انتخاب گل با توجه به رنگ گزینه ایده آلی است. با توجه به نسبت شما با شخص مقابل و میزان رسمیت داشتن روابط تان می توانید نوع و سبک گل را انتخاب کنید. بعضی افراد دسته گل متوسط و برخی دیگر دسته گل های بزرگ را بیشتر می پسندند.

دسته گل تبریک تولد نوزاد

همسر و فرزندتان لایق زیباترین ها هستند. آقایان باید برای تولد فرزند دلبندشان دسته گلی را انتخاب کنند که رنگ غالب آن قرمز باشد. اگر نوع گل را مطابق با سلیقه تان همسرتان انتخاب کنید شاهکار کرده اید. یک دسته گل تبریک (غالبا گل رز) در ابعاد بزرگ یک پیشنهاد ویژه است. نزدیکان و آشنایان نیز برای چشم روشنی اولین انتخابشان خرید دسته گل تبریک برای مادر و قدم نورسیده است.

گل رز (قرمز، صورتی، سفید، نارنجی) گل آلاله، آنتوریوم، آسترونومیا، لیلیوم، آچیلا و...انتخاب های مناسبی هستند.

دسته گل تبریک سالگرد

برخی اتفاقات مانند مراسم عقد، ازدواج، ولنتاین و... اهمیت ویژه ای دارند. شاید بعد از گذشت چند سال از زندگی این روایت ها برای آقایان اهمیت چندانی نداشته باشد. برای خانم ها تکرار سالگرد ها بسیار مهم و لذت بخش است. دسته گل تبریک برای شروعی دوباره با عشق و تلاش بیشتر با استفاده از تجربه های گذشته یک هدیه عاشقانه است.

در درجه اول گل رز قرمز هلندی را انتخاب کنید. در کنار آن رز سفید، صورتی و نارنجی گیرایی دسته گل شما را بیشتر می کنند.

زنبق، ژربرا، شب بو، نرگس ایرانی یا هلندی، شیپوری، مریم، میمون، داوودی، میخک با رنگ های شاد جزو زیباترین گل ها هستند. این گل ها پیشنهاد ویژه ما به شما هستند.

خرید دسته گل تبریک برای مراسم های رسمی

برای خانم ها و آقایان شاغل ممکن است اتفاق مسرت بخشی برای همکار، کارفرما، رئیس و... رخ بدهد. وظیفه خود را ابراز تبریک و شادباش به آن ها می ‌دانند. دسته گل می تواند به بهترین شکل حق مطلب را ادا کند.

بنابراین خرید دسته گل تبریک زیبا و پرمعنا می تواند پیام شادباش شما را به خوبی انتقال دهد.

لحظه های زیبا شما لایق این هستند که با دسته ای از گل های زیبا، زیباتر شوند. بنابراین در انتخاب دسته گل برای هدیه دادن تردیدی نداشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن