خرید یوسی از موجو شاپ

مراقب سلاح های پیچ و مهره باشید خرید یوسی   سلاح شما در پابجی همه چیز است. برای تبدیل شدن به یک طرفدار

توسط ATROTICNEWS در 23 فروردین 1400

مراقب سلاح های پیچ و مهره باشید خرید یوسی

 

سلاح شما در پابجی همه چیز است. برای تبدیل شدن به یک طرفدار بازی ، باید نقشه را بشناسید و مکان ها خرید یوسی را ذخیره کنید ، اما سلاح ها نقشی اساسی در آن دارند. بخشهای زیادی وجود دارد ، اما شما باید در همه آنها چیزی برای گفتن داشته باشید.

 

Bolt Drop در تمام تفنگ ها موثر است. خرید یوسی این مشکل در هنگام شلیک از راه دور ، مانند سلاح های واقعی در مسافت های بیش از 1000 متر ، شما را آزار می دهد.

 

وقتی یک پیکان شلیک می کنید ، گلوله به راه خود ادامه می دهد تا جایی که جاذبه به آن برخورد کند و بیفتد. خرید یوسی به این قطره پیچ می گویند.

 

این مورد Bolt Drop شما را در مسافت های طولانی جلب خواهد کرد. به عنوان مثال ، یک هدف 100 متر با شما و یک هدف دیگر 400 متر با شما فاصله دارد.

 

با سلاح مناسب می توانید به راحتی به یک هدف خرید یوسی 100 متری برخورد کنید ، اما این برای یک هدف 400 متری دشوارتر خواهد بود. برای زدن این هدف باید هدف بالاتر داشته باشید تا حتی با انداختن پیچ و مهره بتوانید به هدف ضربه بزنید.

 

در غیر این صورت ، گلوله ممکن است خرید یوسی به هدف در قفسه سینه یا شانه اصابت کند.

به سرعت گلوله فکر کنید

 

هر سلاح سرعت شلیک متفاوتی دارد. طبیعتاً سرعت شلیک ماشین آلات بیشتر است اما برای درک بهتر این موضوع باید توپ های مختلفی را امتحان کنید.

 

در اینجا چند سلاح مختلف وجود دارد:

 

AUG A3 - 940 متر در ثانیه

 

M1614 - 900 متر در ثانیه

 

M416 - 880 متر در ثانیه

 

SCAR-L - 870 متر در ثانیه

 

QBZ - 870 متر در ثانیه

 

بریل M762 - 715 متر بر ثانیه

 

AKM - 715 متر در ثانیه

 

رگبار - 715 متر در ثانیه

 

جهش MK47 - 780 متر در ثانیه

 

البته سلاح های زیادی وجود دارد. پیوست ها خرید یوسی نیز بر سرعت گلوله تأثیر می گذارند ، بنابراین باید مراقب آنها باشید. بدون شک با حرفه ای شدن در این زمینه می توانید بهترین زمان را برای عکاسی انتخاب کنید.

 

حرکت حریف خود را پیش بینی کنید

 

دیگر بازیکنان این بازی دشمن شما هستند. بنابراین ، نمی توان جوانمردانه یا مودبانه رفتار کرد. من نمی گویم تقلب یا چنین مزخرفاتی انجام دهم. بهترین تاکتیک برای شما پیش بینی حرکت دشمن است. حریفان شما که به تنهایی در حال حرکت خرید یوسی هستند یک هدف دارند. اگر بتوانید حرکت آنها را پیش بینی کنید ، می توانید به راحتی دراز شوید و برتری خود را کسب کنید. این یک حرکت حرفه ای ، یک تکنیک پیشرفته است ، اگر قصد استفاده از این تکنیک را دارید ، باید به سرعت بر گلوله های سلاح های مختلف تسلط پیدا کنید. بعضی از سلاح ها سرعت کمتری دارند ، بهتر است آنها را برای این منظور انتخاب کنید. حرکت دشمن را پیش بینی کرده و با زمان دقیق شلیک کنید. بازیکنان حرفه ای از این تکنیک ها استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که حرکت دشمن را مشاهده کنید ، برخی به صورت زیگزاگ حرکت می کنند ، در حالی که دیگران همیشه خرید یوسی از یک خط مستقیم پیروی می کنند.

 

کلاه خود را بپوشید - همیشه

 

کلاه ایمنی ممکن است در ابتدا مفید به نظر نرسد. بازیکنان مبتدی شکل آن را دوست ندارند و از آن استفاده نمی کنند. نکته اصلی دیگر این است که کلاه ایمنی شما در اثر ضربه آسیب دیده و شما باید مدام به دنبال کلاه ایمنی جدید باشید ، در غیر اینصورت در مقابل عکس های سر خود آسیب پذیر خواهید بود.

 

کلاه ایمنی بهترین دوست شما در برابر خرید یوسی تیراندازان است. توجه داشته باشید که چندین نوع کلاه ایمنی وجود دارد.

 

بهترین کلاه شما چیست؟ Lol 3

 

مشخصات کلاه ایمنی مختلف به شرح زیر است:

 

کلاه ایمنی موتور سیکلت - سطح 1: 30٪ آسیب را کاهش می دهد و 80 ماندگاری دارد

 

کلاه ایمنی نظامی - سطح 2: 40٪ آسیب را کاهش می دهد و 150 مقاومت دارد

 

کلاه ایمنی Spetsnaz - سطح 3: 55٪ آسیب خرید یوسی را کاهش می دهد و 230 مقاومت دارد

 

کلاه ایمنی Spetsnaz قادر خواهد بود شما را در برابر هدفون M24 و Kar98k محافظت کند. فقط AWM می تواند به سر شما لگد بزند. اگر از کلاه ایمنی سطح 3 خود استفاده کنید ، قدرتمندترین سلاح های بازی برای هدایت شما بیش از یک بار شلیک می کنند. اگر برای زنده ماندن به ویژه در هنگام رقابت با تعداد زیادی تیرانداز از خلال خرید یوسی مشکل دارید ، حتما کلاه ایمنی برای پوشیدن پیدا کنید. توجه: ماسک ها هیچ گونه محافظت و دوامی برای شما ایجاد نمی کنند. ماسک بالستیک شبیه ماسک هاکی است ، اما فقط برای اهداف تزئینی و زیبایی است. شما هیچ حمایتی نخواهید داشت خرید یوسی اما پوشیدن آن شما را بسیار جالب و ترسناک نشان می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن