اندروید باکس A95X R3

فرم های پشتیبانی بدون شک وقتی کاربران با مشکلی روبرو می شوند ، برای دیدن مشخصات اندروید باکس ها، به سایت سینم

توسط ATROTICNEWS در 25 مرداد 1399
فرم های پشتیبانی بدون شک وقتی کاربران با مشکلی روبرو می شوند ، برای دیدن مشخصات اندروید باکس ها، به سایت سینماتیو مراجعه کنید. اولین جایی که برای یافتن جواب می روند ، فروم تولید کننده در محیط آنلاین است. تنها تفاوت میان یک جعبه اندرویدی ارزان و گران قیمت می تواند تعداد بالای اعضای این انجمن ها باشد و حتی اگر در محیط سینماتیو اینترنت چنین محیطی پیدا نکردید ، سایت های یوتیوب و مرجع پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

اندروید باکس A95X R3

خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش تفاوت دیگری که ممکن است هنگام خرید جعبه ارزان قیمت سینماتیو اندرویدی با آن روبرو شوید ، وجود پشتیبانی پس از فروش است. درست است که یک برند نه چندان ناشناخته ممکن است به دلیل هزینه ، سینماتیو چنین خدماتی را ارائه ندهد ، اما همانطور که در بالا گفته شد ، پشتیبانی از سخت افزار و محصولات نرم افزاری سینماتیو یکی از مهمترین معیارها برای خرید جعبه اندرویدی است. بنابراین همانطور که می بینید ، بعضی سینماتیو اوقات ارزان به معنای بدتر نبوده و به راحتی می توانید پس انداز کنید. اکنون به ویژگی هایی اشاره خواهیم کرد که سینماتیو هنگام خرید جعبه ارزان قیمت اندرویدی نباید فراموش کنید.

تی وی باکس ساده

ویژگی های لازم Android Box · دستگاه مورد نظر باید مجهز به سیستم عامل اندروید سینماتیو 6 یا 7 باشد: مگر اینکه شما هنوز در سال 2016 زندگی کنید ، در غیر این صورت دلیلی برای فکر کردن در مورد خرید جعبه ارزان قیمت اندرویدی که هنوز از سیستم عامل سینماتیو اندروید 5 استفاده می کند ، نیست. امتناع از خرید جعبه های تلویزیونی بدون محدودیت: واقعا اگر تولید کننده نام خود را روی محصول قرار نداده است ، فکر می کنید پس از خرید و پرداخت سینماتیو ، چگونه از آن پشتیبانی می کند؟ خرید از فروشگاه های غیرقابل اعتماد و یا افراد ناشناس: نیازی به گفتن نیست ، اگر از سایت های کالاهای دست دوم یا فروشگاه های سینماتیو غیرقابل اطمینان از افراد ناشناس خریداری کنید ، پول خود را به داخل چاه انداخته اید.

اندروید باکس ال جی

باید یک پرتاب سفارشی داشته باشید: اگر همسر سینماتیو ، دوست یا فرزند شما مایل به استفاده از Android Box است ، مطمئناً اغلب شکایت خواهید کرد که استفاده از این دستگاه به دلیل رابط کاربری آن کار ساده ای نیست. بدون شک شما باید از ابتدا با خرید محصولی که دارای رابط کاربری سفارشی و خوبی باشد ، سینماتیو از شر آن خلاص شوید. علاوه بر نکات فوق ، بهتر است توصیه های زیر را فراموش نکنید: گزینه های اتصال به شبکه مانند پشتیبانی سینماتیو Wi-Fi و درگاه های اترنت را بررسی کنید. در نظر بگیرید از طریق بلوتوث به سایر سینماتیو دستگاه ها وصل شوید. پشتیبانی Google Play Store را فراموش نکنید. حتما نظرات سایر کاربران را بخوانید.

اندروید باکس دیوار

خرید جعبه ارزان قیمت اندرویدی فقط سینماتیو بدان معنی است که هنگام خرید باید کاملا مراقب باشید. ده ها مدل مختلف در بازار وجود دارد ، اما تا زمانی که می دانید به دنبال چه کالاهایی هستید و از چه مدل هایی باید استفاده کنید ، سینماتیو یک جعبه اندرویدی مناسب خریداری می کنید که به خوبی نیازهای شما را برآورده می کند. برای آشنایی با Androidbox Homa می توانید به سایت مراجعه کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن