قیمت هدرز پژو 405

اگر بخواهیم در رابطه با طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که اگر اینچنین نباشد و بر روی سطح آن زبری دیده شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بنابراین ساخت و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل دشوار و نیازمند به علم مخصوص در نظر گرفت. با تعویض میل موجگیر پژو پرشیا به نوع با کیفیت و بادوام ، شاهد افزایش قدرت مانور در پیچ ها ، تغییر زاویه کمبر به منفی ، مقاومت شاسی و کاهش استهلاک و کاهش کوبش کابین خواهید بود. درحقیقت می توان گفت،درهدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی تاثیر نیست. پس اط تجهیز به هدرز های کاملا حرفه ای ، کارخانه را ترک می کنند.

هدرز برای پژو پارس نصب هدرز ۲۰۶ و ۲۰۷مخصوص موتور TU5 نصب هدرز بر روی ۲۰۶ از جمله آپشن هایی است برای مشتریان محترم دارای خودروی ۲۰۶ ارایه میشود نمونه ای از نصب هدرز در عکس زیر مشاهده میکنید ! با تیونینگ سیستم فرمان پرشیا ، به نتایج مثبتی نظیر: تامین یک اتصال مطمئن بین چرخ ها و فرمانی که توسط راننده کنترل میشود ، تامین روابط سینماتیکی کنترل شده به منظور دستیابی به زوایای صحیح چرخ های داخلی و خارجی ، به حداقل رساندن انرژی مصرف شده در هدایت خودرو ، دست می یابیم. هدرز (به انگلیسی: headers) قطعهای فنی برای تیونینگ و تقویت موتوراست که بخشی از سیستم اگزوز خودرو محسوب میشود. سیستم تعلیق خودرو دو وظیفهٔ مهم را برعهده دارد که یکی جذب نوسانات و ارتعاشات وارد به چرخها بر اثر ناهمواریهای جاده و دیگری تماس مؤثر لاستیک چرخها با سطح جاده است. کمک فنر در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. سگدست پرشیا در واقع محور چرخ می باشد . محوری که چرخ روی آن دوران می کند و روی آن یاتاقان بندی می شود.شغال دست پژو پرشیا یک قطعه لولایی شکل می باشد که مهمترین وظیفه آن تسهیل کردن چرخیدن چرخ ها بر روی محور فرمان می باشد و قابل توجه است بدانید که محور شغالدست ها اغلب سیبک فرمان یا سگ دست پراید هدرز دار می باشد.

بر روی خودرو، ReFlash کردن میتواند به موتور خودرو را واقعاً تقویت کند و در موتورهای با … اسطورههایی که نقش آنها را به ترتیب مت دیمون و کریستین بیل در فیلم فورد در برابر فراری بازی میکنند. توربوفن ها چند نوع هستند که شامل توربو فن های طرح که نسخه اورجینال نبوده و بسیار شکننده هستند که در فشار زیاد جریان هوا بعد از مدتی دچار شکستگی میگردند و یا اینکه بلبرینگ آنها دچار نقص میگردد ، نسخه دیگر نیز simota میباشد که خود دارای نسخه های اصل و بدل هستند. هدرز مربوط به قسمت موتور خودرو میباشد و بسته به نوع آن از سرسیلندر خودرو که قسمت بالایی موتور خودرو میباشد شروع شده و تا زیر موتور امتداد میابد. بهترین نوع آلیاژ است و بعد از اون نوع ها استیل و منظور از 4 به 2 یعنی در موتور 4 سیلندر لوله های خروجی ابتدا دو به دو متناظر بوده و به هم وصل می شود . واسه 6 سیلندر وزن زیادی سنگینه و گشتاورش کم که توی مسیر های گلی و برفی سر بالا مشکل زاست به شدت.ولی توی مسیر های صخره ای و جاهایی که ماشین 3 لنگ یا 2 لنگ میشه به خاطر فنر بندی عقبش بسیار یهتر از موهاوی عمل میکنه.

هدرز لیفان 620 خریداریکدستگاه پارس ELX , موتور زانتیا ترجیحا کم کار , هدرز ماکسیما و بدون رنگ. 2. بهترین و راحتترین و کم اصطحلاک ترین راه برای تقویت هست و جوابی که میگیری نسبت به هزینه فوق العاده هستش ، این داستانای توربو به درد نمیخوره و خطرناکه و دووم نداره و نمیشه و فلانه همش الکیه ، مثل قضیه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده هست ( به کسی برنخوره ) شما موتور فابریک رو میتونی توربو کنی با لوازم درست و راه اصولی 10Psi هم میتونی ازش بوست بگیری ، راه رفتنش هم در حد یه جنسیس کوپه سرحال میشه ، هزینه اش هم درسته یهوو باید داد و به نظر زیاد هست ولی از همه ارزونتر برات تموم میشه. اول از همه موتور به علت یورو4 بودن اصلا شتاب و قدرت مناسب نداره که برای برطرف کردن این عیب من مجبور به استفاده از هدرز با صرف هزینه یک میلیون 300 هزار تومان شدم.که تا حدودی این مشکل رو برطرف کرد و موتور به نرمی کار میکنه و دور گرفتنش از قبل بهتر شده.دنده یک و دو به سختی جا میرند.

هدرز رابتر 700اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هدرز پژو پارس لطفا به بازدید از وب سایت ما.