قیمت هدرز پژو 405 – چت برفی

سوپاپها و فنرسوپاپهای مخصوص در کنار میل سوپاپهای مسابقهای با دیوریشن بالاتر از حالت استاندارد در تنفس بهتر پیشرانه در دور بالا نقش ایفا میکنند. واشر سرسیلندر مخصوص از برند Cometic و پیستونهای تراکم پایین در کنار سرسیلندر پورت و پولیش شده STAGE 3 توسط متخصصان PERFORMANCE ENG در این مهم نقش داشتهاند. در آن سالها قانونی در ژاپن وجود داشت که مانع از رد شدن خودروسازان از مرز قدرتی ۲۸۰ اسب بخار میشد. اما معجزه اصلی این مدل میتسوبیشی، پتانسیل فوق العاده بالای آن برای تیونینگ است. پیشرانه ۴G63 موتور خارق العادهای در دنیای میتسوبیشی است که وظیفه نیرو بخشیدن به تمام ۹ نسل نخست لنسر EVO در حد فاصل سالهای ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۷ را بر عهده دارد. لنسرهای EVO تیونینگ شده در عرصه مسابقات رالی و رقابتهای شتاب بسیار پرطرفدار هستند و همچنین برای عشاق رانندگی نیز در مقام یک هیولای شهری ریز نقش کاربردی جهانی دارند. و بیشتر برای مقاصد مسابقه و درگ انجام می گردد در این نوع ریمپ تمامی تغییراتی که در STAGE شهری انجام می گیرد ، انجام گرفته و در عین حال امکان حذف سنسور اکسیژن پایینی جهت حذف کاتالیزور و یا نصب هدرز و تنظیم با کیت مکش استاندارد برقرار می باشد خرید هدرز پراید .

خرید هدرز حرفه ای نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت Headers را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. اما از طراحی خاصی بهره میبرد که مهمترین مشخصه آن را میتوان نور افکنهای بزرگ و دایرهای شکل تعبیه شده در سپر جلو دانست. در این مقاله هدف ما ارائه اطلاعاتی در این مورد است که امیدواریم برای مخاطبان عادی و همچنین متخصص جذابیت داشته باشد. برای نمونه، مالک شورولت آپاچی مورد بررسی ما، آقای سامان حاج صالح، این اتومبیل را 100 میلیون تومان خریداری کرده و مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان را برای بازسازی و مرمت آن هزینه کرده است.

قیمت هدرز ۴۰۵
ساخت هدرز دست ساز همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که برای ساخت قطعه هدرز حرفهای مورد استفاده قرار میگیرد، ساده نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ساخت و طراحی هدرز فولادی پژو 405 از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استفاده میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب میشود که گازهای سوخته شده از احتراق، با فشار و در مدتزمان کمی از موتور خارج شود. در استارت شتاب گیری اگر قدرت زیادی به محور عقب واردد گردد در ابتدا باعث نشستن قسمت عقب خودرو و سپس پرتاب آن رو به بالا می گردد . نسبت تراکم تا به رقمی در حدود ۸٫۵ به یک کاهش یافته تا امکان افزایش فشار تولیدی توربو در شرایط کاملا ایمن وجود داشته باشد.

اینبار علاوه بر ایجاد تغییراتی در قطعات آیرودینامیکی و استفاده از دیسکهای ترمز و اینترکولر بزرگتر، توان کلی پیشرانه نیز به لطف تعویض تیغه کمپرسور و افزایش نسبت تراکم به حدود ۲۷۰ اسب بخار رسید. قطعا وزن خودرو رابطه مستقیمی با شتاب اولیه و توان و قدرت موتور خودروی شما دارد. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده، مشاوره حقوقی وکلای عضو دادراه را در قالب پرسش و پاسخ حقوقی در حوزه ” هدرز خودرو , معاینه فنی خودرو , خودرو ” مشاهده کنید. EVO 4 از بسیاری جهات با پیشینیان خود متفاوت است، این خودرو در واقع بر روی پلت فرم کاملا جدیدی (نسبت به سه سری نخست) شکل گرفته است و برای مثال در زمینه نحوه نصب موتور و گیربکس چرخشی ۱۸۰ درجهای را نسبت به مدلهای قبلی تجربه کرده است. قدرت خروجی مدلهای تیون شده از نمونههای تقریبا دست نخورده شهری و حدود ۳۵۰ اسب بخار شروع شده و تا نمونههای صرفا مسابقهای با بیش از ۱۵۰۰ اسب بخار ادامه مییابد.

هدرز ددسن غمارتين
چنین مشخصهای امکان تیونینگ لنسر EVO از حالت کاملا شهری تا نمونههای صرفا مسابقهای فراهم آورده است. در خودرو مورد آزمایش همانطور که از تصاویر مشخص است سپر و درب موتور از نمونههای مورد استفاده در EVO IV بوده اما بال عقب و برخی دیگر از قطعات بدنه متعلق به نسلهای V و VI هستند. معمولا مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که دارای ابعاد کوچک و جمع و جور هستند که این مساله باعث راحت جای دادن اون در محفظه موتور میشه. اما بعدها مشخص شد که قدرت واقعی به خصوص در مورد نمونههای صادراتی بسیار بیشتر از این رقم بوده است و به حدود ۳۲۱ اسب بخار میرسیده است.

آموزش سئو