ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی - خرید ، فروش و اجاره ردیاب

بهترین دزدان دنیا هم نمی توانند از وجود آن مطلع شوند، بنابراین آنها برای پیدا کردن و یا حذف ردیاب ماشین راهی ن

توسط ATROTICNEWS در 17 دی 1399

بهترین دزدان دنیا هم نمی توانند از وجود آن مطلع شوند، بنابراین آنها برای پیدا کردن و یا حذف ردیاب ماشین راهی ندارند. بدون توجه به جایی که خودرو پنهان است وشما با موفقیت ماشین به سرقت رفته خود را پیدا کنید حتی اگر دزدان از پارازیت GPS / سیگنال GSM استفاده کنند. برای پی بردن به این موضوع کافیست به تبلیغات و شعارها دقیقتر توجه کنید. گروه مهندسی همگام با استفاده از نرم افزار پیشرفته ردیابی ، به کاربران این امکان را می دهد تا به داده های تاریخچه مسیر خود براساس تقاضا دسترسی داشته باشند که می توانند برای محاسبه مصرف سوخت ، برنامه ریزی برای مسیرهای آینده کوتاه تر و مشاهده رویدادهای وارد شده استفاده شوند. این ردیاب شامل دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری است که دستگاه ردیاب خودرو بر روی هر اتومبیل نصب می شود و سیستم نرم افزاری با نصب بر روی موبایل و کامپیوتر شخصی ، امکان مسیریابی، مکانیابی و ارتباط با خودرو را فراهم می نماید.

بلافاصله پس از اینکه ردیاب خودرو را نصب کردید باید نرم افزار آن را نیز دانلود کرده و روی گوشی موبایل خود نصب کنید، قبل از خرید مطمئن شوید شرکت ارایه دهنده این ردیاب ، نرم افزار اندروید و IOS مخصوص گوشی شما را ارایه می نماید. سیستم های ردیاب جی پی اس استفاده شده در ناوگان تجاری برای انتقال داده هایی مانند موقعیت مکانی ، سرعت حرکت ، جهت حرکت ، باز بودن درب ، بسته بودن درب ، روشن بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است ( مانند اتومبیل ، کامیون ، خاور ، مینی بوس ، اتوبوس ، تریلی ، هلیکوپتر ، هواپیما ، قطار و …) و همچنین خاموش بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است برنامه ریزی شده است. مدیران کسب و کار می توانند تاریخچه مسیر یک وسیله نقلیه خاص را با جزئیات کامل مشاهده کنند و گزارش هایی را تهیه کنند که برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی توزیع منابع ضروری مورد استفاده قرار می گیرند.

شما همچنین می توانید در پول و هزینه های رانندگی ، زمانتان و بیمه ماشین با سیستم های ردیابی امنیتی TRACKER صرفه جویی کنید. پرسش:فرض کنیم ردیاب خورو (tracker vehicle) را به ماشینم متصل کردم ، آیا میتوانم بعدها ردیاب را از ماشینم جدا کنم و در یک ماشین دیگر متصل کنم؟ 5 سانتیمتر است که سیمکارت در درون آن قرار می گیرد و معمولا در قسمتی از خودرو به صورت کاملا مخفیانه نصب می شود. معمولا ردیاب خودرو را در سقف ماشین، داخل درب ماشین یا داشبورد قرار می گیرد. مدیران میدانی می توانند برای بررسی زمان ورود و خروج کارمندان و تحلیل کارآیی آنها ، مناطق اطراف محیط کار را برای ایجاد محل امن در محدوده موقیت جغرافیایی قرار دهند . ردیابی دقیق زمان همچنین به مشاغل اجازه می دهد تا از طریق برنامه ریزی بهتر برای سفارشات کاری در آینده از مطالبات اضافه کاری کاذب جلوگیری کرده و بهره وری نیروی کار خود را بهبود بخشند.

طیف گسترده ای از موارد استفاده برای مناطق ژئوفنس مانند بررسی زمان ورود و عزیمت کارمندان به اماکن شغلی یا مکان هایی که باید در زمان خاصی در آنجا حضور داشته باشند یا مشاهده حرکات و نحوه رفتار فرزندان و حتی همسر هنگام رانندگی وجود دارد. تراشه های GNSS به ردیاب های GPS وسایل نقلیه اجازه می دهند تا سیگنال هایی را از دیگر سیستم های ماهواره ای مانند GLONASS و Galileo جمع کنند که باعث افزایش دقت مکان ارائه شده می شود. همچنین در زمان باز شدن درب اتوموبیل یا کاپوت علامت هایی ویژه ای روی مانیتور نمایش داده می شود که شما را از وضعیت خودرو مطلع می کند. به این ترتیب با استفاده از توانایی های ردیاب شما اشراف کاملی روی خودرو یا موتور سیکلت یا هر وسیله نقلیه دیگری خواهید داشت . ردیاب خودرو همگام به این تنولوژی مجهز می باشد که به مدیران میدانی و دارندگان وسایل نقلیه امکان می دهد بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی ، از ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

این ابزار قدرتمند به کاربران این امکان را می دهد تا موانع مجازی را در اطراف مکان های خاص روی نقشه دیجیتال ایجاد کند که باعث ایجاد هشدار می شود و هنگام فعال بودن ، شما را از تخلفات احتمالی و خروج و ورود به منطقه مشخص شده آگاه می کند. تفاوت بین یک ردیاب خودرو و مسیریاب خودرو این است که مسیریاب خودرو در واقع یک کامپیوتر با مانیتور کوچک است که در مقابل راننده قرار میگیرد و با در اختیار داشتن نقشه راههایی که از قبل بر روی آنها تعریف شده، شروع به دریافت اطلاعات مکانی از ماهواره های GPS میکند و آن را به همراه مسیرهای رانندگی در اختیار راننده قرار میدهد. اما در صورت شک داشتن به هر دزدگیری یا نصاب دیگری مراجعه کرده و نصب ردیاب را انجام دهید، زیرا آنها با داشتن نقشه نصب خیلی زود میتوانند دستگاه را در محل مورد نظر نصب نمایند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن