خرید کتاب پزشکی زبان اصلی

خرید کتاب پزشکی زبان اصلی : اینجانب مدل دیگری میپندارم . به‌نظرم کتاب‌فروشان از موقعیت نابسامان و بازار کم‌رمق

توسط ATROTICNEWS در 16 خرداد 1399
خرید کتاب پزشکی زبان اصلی : اینجانب مدل دیگری میپندارم . به‌نظرم کتاب‌فروشان از موقعیت نابسامان و بازار کم‌رمق دیوان اشعار سرخورده میباشند , این حس‌و‌حال در وجودشان تنیده شده و چه بسا شیفتگی اضطراری برای فروش مجموعه اشعار را ندارند . این روحیه , خویش یک بحران است . به این ترتیب با نگرش آقای لواسانی در رابطه میزان تاثیر‌گذاری کتاب‌فروشان خرید کتاب پزشکی زبان اصلی مخالفم . اینجانب به‌عنوان کتاب‌فروشِ علاقه‌مند به مطالعه کردار مشتری , سرخوردگی را برای کتاب‌فروش سم میدانم و تاکید می‌‌کنم این سرخوردگی بایستی به تلاش جریان شعر و شاعران , برطرف شود . یک کدام از نشانه‌های سرخوردگی در شاعران را نفی یکدیگر در محافل ادبی میدانم .

ریشه این خرید کتاب پزشکی زبان اصلی در چیست؟

عبدی : وجود این احساس در شاعران که «من به سهم خودم نرسیده‌ام» در خرید کتاب پزشکی زبان اصلی موءثر است . ولی عامل ها اقتصادی و اجتماعی و همینطور راه و روش رسانه‌‌ها در ساخت این شم نقش دارااست . ملاحظه کنید ; هیچ‌گاه در رابطه جریان‌های روز شعری از‌جمله «شعر سپید» در رسانه‌های مدنی مشاجره نمی شود ; در‌حالی‌که همواره در رابطه قالب‌های قدیمی , شاهد این مسائل هستیم . نشریه‌ای برای معرفی شعر روز جاری و شاعران برنا نیست و اما معتقدم عامل این مسائل هم فقدان مجموعه اشعار درخور است . ولی به‌هرحال برای معرفی جریان شعر روز جاری می بایست دست‌کم 10 نشریه با تعاریف و منش معلوم داشته باشیم . به‌عنوان نمونه ; نشریه‌ای که در آن به یادگرفتن شیوه‌های برقراری رابطه کتاب‌فروش با ناشران و مخاطبان پرداخته شود , یا این که نشریه‌ای ویژه کتاب‌اولی‌ها , شعر اولی‌‌ها و . . . بهار‌لو : اولیه می بایست بدین سوال جواب دهیم که رسانه‌ها تعدادی درصد از جریان حقیقی شعر روز جاری کشور ایران را معرفی می‌کنند؟ آیا رابطه ها فعالان رسانه‌‌ای در منظر و عملکردشان موءثر نیست؟ آیا حالت بازار تکثیر بر روش خبر نگار و تعیین کتاب برای معرفی در رسانه‌ , تاثیر‌گذار نیست؟ به‌نظر اینجانب بهبود موقعیت شعر و در‌پی آن بازار شعر , زمان‌بر و نیازمند دارایی , ‌ برنامه‌ریزی , مدیر و نیروی انسانی است . ممکن است کاسه یک ده سال آتی با رعایت این اصول بتوانیم حتی‌د‌ر عرصه‌های بین‌المللی خرید کتاب پزشکی زبان اصلی حضور بیابیم .

هنگامی شاعران بازدارنده تقویت بازار شعر خرید کتاب پزشکی زبان اصلی می گردند

در رابطه میزان تاثیر‌گذاری و نقش جامعه ادبی‌ ( شاعران ) بر جریان معرفی شعر روز جاری کلام شد و در آسیب‌شناسی بازار شعر , نقشِ خویش شاعران را مورد تاکید قرار دادید . در رابطه این زمینه به چه مصادیقی می توانید اشاره کنید؟ تیموری : حاشیه ها عمل شاعران بر نوشته عمل آنها غلبه دارااست . بیایید به‌ این پرسش تفکر کنیم که آیا کتاب اشعار بعضی شاعران بیشتر در کوران خبرها جای‌دارد یا این که فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی آن‌ها؟ از دید اینجانب یکی‌از عمده‌ترین سختی ها موءثر در تقویت بازار شعر , خویش شاعران می باشند . البته در دهه‌‌های 30 و 40 شاعران تاثیر‌گذار , قعالیت اجتماعی و سیاسی قابل‌توجهی داشته‌اند . تیموری : آری صراحت دارد , البته شعر آن شاعران چشم می شد ; در‌حالی‌که جامعه روز جاری بیشتراز این‌که جریان شعری روز جاری و شاعران این جریان را بشناسند با چهره‌های سینمایی شناخت دارا هستند . این مسئله ارگانیک نیست . در صورتیکه صدا‌وسیما با مباحث کارشناسی به برنامه‌سازی در رابطه همگی قالب‌های شعری از‌جمله شعر سفید - خیر صرفا قالب‌های قدیمی - دقت داشت , بی‌تردید ذائقه مردمان تغییر تحول میکرد و بر بازار هم تاثیر‌گذار بود . در صورتی شعر عالی شنیده شود , ذائقه مردمان تغییر‌و تحول خواهد کرد . بی‌سوادی بعضا شاعران هم از سایر کارداران موءثر است . به‌عنوان نمونه ; چرا تجربه‌های چیره یکی‌دو کتاب ابتدا شاعران دوام ندارد؟ به‌نظر میرسد شعر سرا بعداز چند‌بار عملکرد , با بهره‌مندی از خلاقیت خیالی و الهام از زیست محیطی , موفقیتی کسب میکند البته به دلیل بی‌توجهی به ادبیات , جامعه‌شناسی , سینما و بازی زنده و یا این که هنر‌های دیگر متوقف می گردد . عبدی : ولی این اشخاص را خوبتر است شبهه شعر سرا بدانیم ; چراکه شعر سرا حقیقی و واقعی همیشه در حالا کندوکاو است . لواسانی : و همین شبه شاعران با پرداخت پول , کتاب خرید کتاب پزشکی زبان اصلی چاپ کردند و بازار را به شرایط نابسامان روز جاری کشاندند . امروزه چه بسا ناشران بزرگ به خویش اذن میدهند مبلغی کتاب چاپ کنند! حضور بخش سری در حوزه فرهنگ وتمدن یک‌سری سالی است به انواع متعدد نظیر اهداء کتاب و یا این که ساخت کتابخانه خرید کتاب پزشکی زبان اصلی پیدایش و ظهورداشته است . چطور می‌توان بخش محرمانه را با حوزه شعر و ادبیات لینک و پیوند داد؟ تیموری : متاسفانه سازمان‌های مردم‌نهاد غیر وابسته با انگیزه حمایت از جریان‌های ادبی روز جاری در مرزوبوم نیست . علاوه‌براین ; در حالی‌که به‌عنوان نمونه , جریان مدرسه‌سازی از حمایت سازمان‌های مردم‌نهاد برخوردار‌ است , جوایز ادبی به دلیل فقدان پشتوانه , مضاعف کوچک برگزار میگردند ; به‌طوری که شاعران حرفه‌ای تمایلی برای رقابت در‌این جشنواره‌ها ندارند . ابزار‌های نوین از‌جمله کتاب‌های صوتی خرید کتاب پزشکی زبان اصلی در بازار شعر چه تاثیراتی داشته‌اند با اعتنا به این‌که شرکت‌های تولید‌کننده کتاب صوتی در جمهوری اسلامی ایران کم و بیش پرورش خرید کتاب پزشکی زبان اصلی است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن