تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران و شرق تهران و جنوب تهران و شمال تهران

درخواست آموزش روشن کردن ماشین لباسشوییبهترین و جالب ترین داستانی که در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی دکتر آچار

توسط ATROTICNEWS در 8 دی 1399

درخواست آموزش روشن کردن ماشین لباسشویی

بهترین و جالب ترین داستانی که در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی دکتر آچار داشتیم، مربوط به سال پیش است که آقا پسری به اسم محمد برای ما در سایت کامنت گذاشت و نحوه ی روشن کردن ماشین لباسشویی را پرسیده بود که با اجازه خودش این خاطره را با شما به اشتراک میگذاریم.

آقا محمد داستان ما به تازگی به خاطر دانشگاه به تهران آمده بودند و بدون خانواده در آپارتمانی زندگی میکردند که این چیزها را هم بعد ها برای تعمیرکار ما تعریف کرده بودند.

ما از او در جواب کامنتش پرسیدیم که مارک یا برند لباسشویی او چیست و بعد از گرفتن جواب از سمت او، نحوه ی روشن کردن را برایش در کامنت ها نوشتیم.

اما بعد گذشت زمان آقا محمد گفت که هر کاری میکردند ماشین لباسشویی کار نمی کند و تمام مایع لباسشویی را هم حرام کرده است، البته میگفت بعد از آن که به او نحوه چگونه روشن کردن لباسشویی را یاد دادیم ماشین لباسشویی روشن می شود فقط بعد از استارت زدن شروع به کار نمی کند و همیشه یک نوشته قرمز روی لباسشویی نوشته می شود اینطور ادامه داد که حتی برای راه اندازی ماشین ظرفشویی هم این مشکل وجود داشته که قبلا برای تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران لینک اقدام کرده بوده که شرکت مورد نظر کلی هزینه ازش درخواست کرده بوده و به همین دلیل دیگر نیاز به تعمیرکار ندارد.

راه کارهای دیگری هم به او گفتیم مثل : خواندن کد ارور که نمی توانست درست کد ارور را بخواند و می گفت اروری در کار نیست و همچنین چک کردن دو شاخه، چک کردن پریز برق و اتصالات، چک کردن لوله تخلیه، چک کردن درب ماشین لباسشویی و... که او بعد چک کردن تمامی این موارد باز هم برای ما در کامنت ها گفت که مشکلش حل نشده است و شدیداً به ماشین لباسشویی و شسته شدن لباس هایش احتیاج دارد و برای دانشگاه رفتن لباس مناسب و تمیزی ندارد.

تعمیر ماشین لباسشویی در شمال تهران

ما برای او در جواب شماره تلفن مرکز تعمیرات دکتر آچار در تهران را قرار دادیم و گفتیم در صورت امکان با ما تماس بگیرند تا بعد از مطرح مشکلش موسسه برایش تعمیرکار بفرستد که در کمترین زمان ممکن مشکلش را بر طرف کند و بتواند از ماشین لباسشویی استفاده کند!

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران

خلاصه وقتی آقا محمد با ما تماس گرفت و مشکل را دوباره برایمان توضیح داد و درخواست تعیر کار با تجربه که سریع در محلش حضور پیدا کند را کرد و با خجالت و مِن مِن کردن گفت اگر میشه همین الان هزینه تعمیر ماشین لباسشویی لینک را به او بگوییم چون پولی همراهش ندارد باید از کسی قرض کند.

ما که هم ناراحت شده بودیم هم نمیدانستیم مشکل از کجای ماشین لباسشویی است فقط به او گفتیم که جای نگرانی نیست وقتی که تعمیرکار را به آنجا فرستادیم او بعد از بررسی های زیاد متوجه شد که شلنگ های تخلیه و آب پر از مواد شوینده است و به دلیل گرفتگی، آبی از لوله خارج نمی شود و باعث می شود که لباسشویی شروع به کار نکند!

وقتی از آقا محمد پرسید که مگر این لباسشویی آاگ اینجا کلیک کنید نو نیست؟ چرا انقدر جرم دارد و شوینده داخل آن گیر کرده است؟

محمد که تازه قضیه را فهمیده بود خندید و گفت: به دلیل اینکه من نمیدانستم چگونه دستگاه را روشن کنم و هر بار بعد از امتحان کردن مقداری شوینده داخل آن میریختم تا امتحان کنم.

تعمیرکار حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران

تعمیر کار که از کار او خنده اش گرفته بود، لباسشویی را برای او جرم گیری کرد و بعد از مدت زمان کوتاهی دستگاه را به او تحویل داد و نحوه روشن کردن و کارایی های دیگر را به محمد گفت، همچنین یک تخفیف دانشجویی هم به او داد و محمد تعمیر کار ماشین لباسشویی ما را به دلیل مهربانی و لطف که به او کرده بود ناهار پیش خود نگه داشت.

Source

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن