ترجمه تخصصی مقاله صنایع

ترجمه تخصصی مهندسی صنایع بیشتر مترجمان Gengo من را به عنوان مدیر جامعه خود می شناسند. چیزی که آنها نمی دانند این است که وقتی من به صورت آنلاین کار نمی کنم ، احتمال انجام پایه ایستادن بازو یا خم شدن روی تشک ام بسیار زیاد است. من هشت سال است که یوگا تمرین می کنم و شش سال پیش گواهینامه 200 ساعته معلم خود را از Arhanta Yoga Ashram در هند کسب کردم. من همچنین طی چهار سال گذشته در مراکش به تدریس یوگای هاتا مشغول بوده ام و قصد دارم استودیوی یوگای خودم را در فوریه 2017 افتتاح کنم (البته در حالی که هنوز جامعه را اداره می کنم!)

من بعنوان یک مترجم سابق و عشایر دیجیتال ، قطعاً از مزایای همراهی با فریلنسر قدردانی می کنم . ترجمه تخصصی صنایع با این حال ، بعد از چند سال ، فهمیدم که تمایل دارم زمان کم تحرکی را مقابل کامپیوتر بگذرانم و از نظر جسمی و روحی می تواند خسته کننده باشد! بعد از ساعتها ترجمه ، چشمهایم خسته ، سفت و محکم گردن و شانه ها ، کمردرد و حالت خمیده می شود. و مطمئنم که تنها من نیستم!

از جمله مزایای آن ، یوگا به من کمک کرده است تا از طریق ژست ها و تکنیک های مختلف ، راه هایی برای تسکین و بهبود این علائم جسمی پیدا کنم. تمرینات ساده و سریع زیر را می توان در میز کار خود انجام داد و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. همه آنها مناطق مختلف بدن را هدف قرار می دهند و همچنین می توانند در هنگام نیاز به استراحت ذهن شما را آرام کنند.

1. گریوا سانچالانا (حرکات گردن)
روش انجام: با اطمینان از صاف بودن ستون فقرات ، آهسته سر خود را به جلو حرکت داده مترجم تخصصی برق و سعی کنید چانه خود را به سینه لمس کنید. سپس ، سر خود را به آرامی تا جایی که راحت است به عقب برانید. 10 بار تکرار کنید. / به آرامی سر خود را به سمت راست بچرخانید ، به فکر این باشید که چانه خود را با شانه راست خود تنظیم کنید. در طرف دیگر تکرار کنید. 10 دور بزنید. / دست راست خود را به بالای سر و گوش چپ خود برسانید ، سر خود را به آرامی بکشید ، آن را به سمت راست متمایل کنید و سمت چپ گردن را بکشید. در طرف دیگر تکرار کنید.

مزایا: تنش ، سنگینی و سفتی در ناحیه های سر ، گردن و شانه را آزاد می کند.

2. نسخه نشسته Marjariasana (کشش گربه)
چگونه: می توانید این آسانا را چهار دست و پا یا در حالت نشسته تمرین کنید. اگر مستر امین روی صندلی خود نشسته اید ، اطمینان حاصل کنید که زانوها به اندازه عرض باسن فاصله دارند و دستان خود را روی مچ بندها قرار دهید. هنگام استنشاق ، دستان خود را به آرامی روی زانوها فشار دهید و کمرتان را قوس دهید و سر خود را تا جایی که راحت است به عقب بیندازید. تیغه های شانه را با هم فشار دهید. در حالی که نفس خود را بیرون می دهید ، پشت خود را حلقه کرده و سر را به سمت جلو می اندازید ، به سمت شکم خود نگاه کنید. تیغه های شانه را کاملاً ترجمه تخصصی متون صنایع از هم باز کنید. 5 – 10 دور تکرار کنید.

مزایا: انعطاف پذیری گردن ، شانه ها و ستون فقرات را بهبود می بخشد.

3. Gomukhasana (ژست صورت گاو)
روش: آرنج راست خود را خم کرده و دست راست خود را پشت سر بیاورید ، از بین تیغه های شانه بالا و پشت دست در مقابل ستون فقرات قرار بگیرید. بازوی چپ خود را بلند کرده ، آرنج را خم کرده و دست چپ را در پشت قرار دهید تا با دست راست خود روبرو شوید. انگشتان هر دو دست را به هم ببندید. اگر نمی توانید انگشتان خود را بگیرید ، با استفاده از یک بند دستان خود را تا جایی که ممکن است نزدیک کنید. 5 تا 10 نفس را نگه دارید. سپس در سمت دیگر تکرار کنید. (اگر یک طرف احساس خیلی تنگی نسبت به طرف دیگر داشت یا نتوانستید ترجمه تخصصی مقاله مکانیک انگشتان خود را بگیرید ، نگران نباشید – طبیعی است!)

فواید: برای ایجاد آرامش و رفع خستگی ، تنش و اضطراب بسیار عالی است. کمردرد ، سیاتیک ، روماتیسم و ​​سفتی کلی در شانه ها و گردن را برطرف می کند. همچنین با افزایش انرژی و به طور کلی باز کردن ناحیه قفسه سینه ، وضعیت بدن را ترجمه تخصصی صنایع بهبود می بخشد.

آموزش سئو