بهترین کتاب ها برای مطالعه

به نقل از Sciencefriday ، کتاب های جدید علمی برای دانلود کتاب رمان نگه داشتن شما در خانه معرفی شده اند تا از Q

توسط ATROTICNEWS در 31 شهریور 1399
به نقل از Sciencefriday ، کتاب های جدید علمی برای دانلود کتاب رمان نگه داشتن شما در خانه معرفی شده اند تا از Quaid Nineteen دور نباشید. با توجه به اینکه این همه گیر همه برنامه های تابستان و سایر برنامه های تعطیلات را مختل می کند ، این لیست کتاب شما را به ماندن در خانه ترغیب می کند. به جای رفتن به موزه ، می توانید با کمک فاصله اجتماعی از تاریخ لامپ ها ، ساعت ها و سایر اختراعات بشر چیزهای زیادی بیاموزید.

کتاب داستان بزرگسالان

عالی "بالا" نام کتابی درکتاب داستان بزرگسالان  مورد نژاد بشر است دانلود کتاب رمان که بسیاری از افرادی که آن را خوانده اند فکر می کنند باید در لیست کتاب های شما باشد. آنجلا ساینی ، روزنامه نگار علوم ، به عنوان یک متخصص ، علم و علوم شبه را در بحث نژاد جدا می کند. با خواندن این اثر ، دیدگاه شما درباره کتاب داستان بزرگسالان تاریخ بشریت و مفهوم نژاد تغییر خواهد کرد. این کتاب یک مرور کلی از تلاشهای بی پایان سفیدپوشان در بحث مسابقه است.

دانلود کتاب داستان کودکان

کیمیاگری ما در کتاب کیمیا ما ، آنسیا رامیرز دانلود کتاب داستان کودکان به چگونگی تکامل مردم دانلود کتاب رمان و محیط آنها می پردازد. در واقع ، این اثر یک مطالعه تاریخی از اختراعاتی است که زندگی بشر را تغییر داده است. خود نویسنده محقق مطالبی است که در رابطه با وقایع تاریخی و علل اصلی آنها در کتاب خود دانلود کتاب داستان کودکان صحبت می کند. در واقع ، این نویسنده داستان نویسی ماهر است و شما می توانید با خواندن این اثر خود را در او غرق کنید. به خصوص دانلود کتاب داستان کودکان اگر قبلاً کتاب های داستانی خوانده اید و اکنون می خواهید دانلود کتاب داستان کودکان کتاب های غیر داستانی را امتحان کنید ، این کتاب به هیچ وجه شما را خسته نخواهد کرد. نویسنده این اثر را به زبان ساده نوشت. زندگی مرموز استخوان ها رایلی بلک در Bones of Bones طرز فکر شما دانلود کتاب رمان درباره استخوان ها را تغییر می دهد. پیش بینی می شود که از ابتدا تا انتهای کتاب از خواندن این اثر لذت ببرید. نویسنده دانلود کتاب داستان کودکان سعی کرده است شگفتی های استخوان را در کتاب خود به تصویر بکشد.

دانلود کتاب رمان خارجی

یک پرنده جنیفر آکرمن در The Bird's Way دوباره به نحوه صحبت دانلود کتاب رمان خارجی، کار ، بازی و تفکر پرندگان می پردازد. در حقیقت ، نویسنده تحقیقات شخصی خود درباره پرندگان جذاب و رنگارنگ را دانلود کتاب رمان خارجی در کتاب خود احیا می کند. از طوطی گرفته تا کلاغ و بوقلمون. او با نشان دادن نحوه کار هر پرنده ، می خواهد به ما دانلود کتاب رمان خارجی یادآوری کند که به هیچ وجه نمی توانیم پرنده باشیم. احساسات شما Your Feelings یک کتاب علمی تخیلی است که دانلود کتاب رمان دقیقاً احساس شما را در یک موقعیت معین بیان می کند. این اثر که توسط نشنال جئوگرافیک منتشر شده است دانلود کتاب رمان خارجی ، برای هر کسی که بداند احساسات چیست مفید خواهد بود. مطالعه این اثر را در نظر خواهید گرفت و قطعاً آن را به دوست خود پیشنهاد خواهید کرد.

دانلود رایگان کتاب

شیوع در اقیانوس شیوع اقیانوس توسط درو هارول دانلود رایگان کتاب، استاد محیط زیست دریایی نوشته شده است. در این کتاب ، نویسنده اپیدمی های دریایی را بررسی می کند که می تواند باعث انقراض گسترده حیات وحش دانلود رایگان کتاب از بالا به پایین و زنجیره غذایی شود. در این مقاله ، نویسنده توجه خود را به شیوع انواع بیماری های عفونی در محیط دریایی جلب می کند آگاهی اجتماعی در آگاهی و مغز اجتماعی دانلود رایگان کتاب، مایکل گراتزیانو  دانلود کتاب رمان به ما می آموزد که چگونه برای خود فکر کنیم و آنچه در مکانیسم های مغز برای برقراری ارتباط با دیگران وجود دارد را توضیح می دهد. این اثر می تواند برای افراد اوتیسم بسیار مفید باشد. naked link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن