بهترین مودمهای TD-LTE بازار ایران را بشناسید!

البته، در ایران سرعت TD-LTE بیشتر از 100 مگابیت نیست و هر دو مودم برای این منظور کفایت می کند ولی مودم های رده

توسط ATROTICNEWS در 24 آذر 1399

البته، در ایران سرعت TD-LTE بیشتر از 100 مگابیت نیست و هر دو مودم برای این منظور کفایت می کند ولی مودم های رده LTE Cat 6 ویژگی ها و قابلیت های بیشتری دارند. 3- امکانات ارتباطی: یکی از بخش هایی که باعث تفاوت میان مودم های TD-LTE می شود؛ امکانات ارتباطی آن ها است. اما لازم است برای کاربرانی که در ابتدای راه اندازی سرویس می خواهند در مورد کیفیت و کارایی آن بیشتر بدانند توضیح بدهیم که بر اساس تجربه ی ما، سرعت اتصال مودم TD-LTE در مناطقی که پوشش داخلی کامل وجود نداشته باشد نوسان بسیار بالایی دارد. اگر میخواهید پین سیم کارت به صورت کامل غیرفعال باشد می توانید آن را بر روی یک گوشی بگذارید و سپس غیرفعال سازی پین را انجام دهید. قابلیت پاور بانک بودن، قابلیتی می باشد که می توانید همانند شکل بالا به وسیله مودم ایرانسل E5372 و مبدل AF10 گوشی و وسایل قابل شارژ خود را شارژ کنید. سری مودم ها یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید مودم حتما به ان توجه کنید.

پس، باید توجه کنید از کدام اپراتور سرویس می گیرید و مودمی خریداری کنید که از فرکانس های TDD اپراتور شما پشتیبانی کند. 4- وای فای: غالب مودم های تی دی ال تی تک بانده هستند ولی باز می توانید یکی دو مدل پیدا کنید که دو بانده بوده و سرعت وای فای بیشتری داشته باشند. به این دسته از مودمهای پرتابل، مای فای (Mobile WiFi - موبایل وای فای - وای فای همراه - مودم وای فای همراه - مودم وایرلس همراه) گفته میشود. در حالی که خرید یک بسته شش ماهه 72 گیگابایتی روی شبکه 4G موبایل 150 هزار تومان هزینه دارد که به معنای 2083 تومان به ازای هر گیگابایت خواهد بود، البته پیش از اضافه شدن مالیات. ایرانسل همچنین خاطرنشان می کند، مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند میتوانند با مراجعه به قرارداد خرید و یا پیامهای دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و همینطور قبوض دریافتی از آن استفاده کنند. قیمت مودم ایرانسل TD-I40 A1 رومیزی به همراه مشخصات فنی مودم TD-LTE ایرانسل TD-I40 A1 و امکان خرید اینترنتی مودم سیم کارت خور رومیزی IRANCELL TD-I40 A1 از طریق همین صفحه در دسترس مشتریان گرامی میباشد.

صفحه نمایش LED و پنل شماره گیری SMS و دستورات کد دارد. در صورتی که دستگاه کد را قبول کند پس از چند ثانیه نام اوپراتور در پنل مودم نشان داده خواهد شد. در ادامه با کنترل پنل دستگاه مواجه می شوید که با مودم های دیگر ایرانسل تفاوت چندانی ندارد و چیزی شبیه این را مقابل شما قرار می دهد. با توجه به اینکه این مودم اینترنت را از طریق WiFi نیز می تواند در اختیار کاربران قرار دهد لذا این مودم را در خودرو نیز می توان استفاده کرد. مودم همراه Huawei E8372 علاوه بر این که می تواند مثل مودم همراه ایرانسل E3372 اینترنت 4G را از طریق USB به دستگاه شما منتقل کند بلکه می تواند با استفاده از برقی که از USB می گیرد، اینترنت 4G را به صورت Wi-Fi در اختیار 10 کاربر قرار دهد. از طرف دیگر، پروتکلهای رمزگذاری WPA, WPA2, WEP و همچنین فایروالهای امنیتی آن، میتواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت امنیت، تخت کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن