
صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:
"تریاک معنوی" چگونه نام تجاری بازی های ویدئویی چینی است. فورتنایت پس از تشدید حلقههای صنعت و قوانین دوران ابتدایی مدرسه که زمان نمایش تلویزیون را برای نوجوانان به سه ساعت در هفته محدود میکند، اعلام کرد که تاشو است. سه سال بعد و با صرف یک میلیارد دلار، این بازی محبوب بقا علیرغم حمایت مالی غول فناوری چینی Tencent، هرگز تاییدیه نظارتی دریافت نکرد. پس Fortnite چطور؟
به طور کلی، در مورد بازی ها چطور؟ چقدر اعتیاد آور است؟ و چقدر خشونت آمیز؟ می پرسیم این همه مدتی که در دنیای مجازی سپری می شود چه می گذرد و با مغز انسان چه می کند؟ در مورد چین، آیا محدودیتها پاسخی به نگرانی با نیت خوب یا فرزندپروری با هلیکوپتر در کشوری است که نسبت به عملکرد خوب مدرسه وسواس دارد؟ یا این بخشی از احتیاط گسترده تری از سوی مقامات چینی - که ذاتا محافظه کار هستند - نسبت به فرهنگ جوانان در دنیایی است که از کنترل آنها فرار می کند؟
>> Fortnite در چین در دسترس نیست زیرا توسعه دهنده بازی های ویدیویی در بحبوحه سرکوب دولت تعطیل شده است
تهیه کنندگی چارلز ونته، ژولیت لورن و ایمن ملاز.
[ad_2]
مقالات مشابه
- چرا اروپا و اتحادیه اروپا مدیون یک قدردانی به بریتانیا
- سابق Daily Bruin ویرایشگر بخشی از برنده جایزه پولیتزر کارکنان برای روزنامه نگاری
- نائومی رایلی انتخاب USAC رئیس جمهور با بالاترین میزان مشارکت از سال 2016
- استخر پیش ساخته چیست - و چه چیزی نیست
- راز ناگفته به کاناپه بادی در کمتر از نه دقیقه
- اگزوز های تیونینگ شده چگونه باعث بهتر شدن عملکرد خودرو میشوند؟
- تصویر: در قرنطینه
- شنبه, عمل نمرات آزمون های دیگر مورد نیاز در UC فرایند پذیرش
- مک لارن NHS هواکش پمپ اکسیژن در 350 مایل در ساعت
- قیمت تفریحات کیش به همراه تخفیف