آگوست 3, 2020

اکروتیک نیوز

دیلی برولین

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی چیست؟
بازاریابی به فعالیتهایی گفته می شود که یک شرکت برای ارتقاء خرید یا فروش یک محصول یا خدمات انجام می دهد. بازاریابی شامل تبلیغات ، فروش و تحویل محصولات به مصرف کنندگان یا مشاغل دیگر است. برخی بازاریابی توسط نمایندگان به نمایندگی از یک شرکت انجام می شود.

متخصصانی که در بخشهای بازاریابی و ارتقاء یک شرکت کار می کنند به دنبال جلب توجه مخاطبان بالقوه کلیدی از طریق تبلیغات هستند. تبلیغات برای مخاطبان خاص مورد هدف قرار می گیرد و ممکن است شامل تاییدیه های مشهور ، عبارات جذاب یا شعارها ، بسته بندی های به یاد ماندنی یا طرح های گرافیکی و قرار گرفتن در معرض کلی رسانه ها باشد.

پیشگویی های کلیدی
بازاریابی به کلیه فعالیتهایی است که یک شرکت برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان انجام می دهد.
بازاریابی از “ترکیب بازاریابی” استفاده می کند ، همچنین به چهار محصول Ps price ، قیمت ، مکان و تبلیغات معروف است.
در اصل ، بازاریابی در تلاش است تا از یک محصول یا خدمات استفاده کند ، مشتریان ایده آل خود را شناسایی کند و توجه مشتری را به محصول یا خدمات موجود جلب کند.
درک بازاریابی
بازاریابی به عنوان یک رشته شامل کلیه اقداماتی است که یک شرکت برای جلب مشتری و حفظ روابط با آنها انجام می دهد. ارتباط با مشتری های بالقوه یا گذشته نیز بخشی از کار است و ممکن است شامل نوشتن ایمیل های تشکر شده ، بازی گلف با مشتری های آینده ، بازگشت سریع تماس ها و ایمیل ها ، و ملاقات با مشتری ها برای قهوه یا غذا باشد.

در ابتدایی ترین سطح خود ، بازاریابی به دنبال مطابقت با محصولات و خدمات یک شرکت به مشتریانی است که می خواهند به آن محصولات دسترسی پیدا کنند. تطبیق محصولات با مشتریان درنهایت سودآوری را تضمین می کند.

محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغات چهار PS بازاریابی است. Four Ps به صورت دسته جمعی ترکیب اصلی یک شرکت را برای بازاریابی یک محصول یا خدمات می تواند تشکیل دهد. نیل بوردن ایده ترکیبی از بازاریابی و مفهوم چهار روان در دهه 50 را محبوب کرد.

تولید – محصول
محصول به یک مورد یا مواردی گفته می شود که تجارت قصد دارد به مشتریان ارائه دهد. این محصول باید به دنبال تحقق غیبت در بازار باشد یا تقاضای مصرف کننده را برای مقدار بیشتری از کالای موجود در دسترس برآورده سازد. قبل از اینکه بتوانند یک کمپین مناسب را تهیه کنند ، بازاریابان باید درک کنند که چه کالایی به فروش می رسد ، چگونه از رقبای خود متمایز می شود ، آیا این محصول همچنین می تواند با یک محصول ثانویه یا خط تولید جفت شود و آیا محصولات جایگزینی در بازار وجود دارد یا خیر. .

قیمت
قیمت به میزان فروش این شرکت برای فروش بستگی دارد. شرکت ها هنگام تعیین قیمت باید قیمت واحد قیمت ، هزینه بازاریابی و هزینه های توزیع را در نظر بگیرند. شرکتها همچنین باید قیمت محصولات رقیب در بازار را در نظر بگیرند و اینکه آیا قیمت پیشنهادی آنها برای نشان دادن یک جایگزین مناسب برای مصرف کنندگان کافی است یا خیر.

محل
مکان به توزیع محصول اشاره دارد. ملاحظات اصلی شامل این است که آیا این شرکت محصول را از طریق یک فروشگاه فیزیکی ، آنلاین یا از طریق هر دو کانال توزیع به فروش می رساند. وقتی در یک فروشگاه فروشی فروخته می شود ، چه نوع کالای کالای کالای فیزیکی بدست می آورد؟ وقتی به صورت آنلاین فروخته می شود ، چه نوع محصول دیجیتالی را در اختیار شما قرار می دهد؟

ترویج
تبلیغات ، چهارمین مرحله ، کمپین ارتباطات بازاریابی یکپارچه است. تبلیغات شامل فعالیتهای مختلفی از قبیل تبلیغات ، فروش ، تبلیغات فروش ، روابط عمومی ، بازاریابی مستقیم ، حمایت مالی و بازاریابی چریکی است.

تبلیغات بسته به اینکه در کدام مرحله از چرخه عمر محصول قرار داشته باشد متغیر است. بازاریابان می دانند که مصرف کنندگان قیمت و توزیع محصول را با کیفیت آن مرتبط می دانند و هنگام تدوین استراتژی کلی بازاریابی این امر را در نظر می گیرند.

بازاریابی به هر فعالیتی که یک شرکت برای ارتقاء خرید یا فروش یک سرویس انجام دهد ، اشاره دارد.
ملاحظات ویژه
از سال 2017 ، تقریبا 62٪ از مصرف کنندگان هر ماه کالاها را بصورت آنلاین خریداری می کنند. کارشناسان انتظار دارند که فروش آنلاین در ایالات متحده از 587 میلیارد دلار در سال 2019 به بیش از 735 میلیارد دلار تا سال 2023 افزایش یابد.

با در نظر گرفتن این آمار ، بازاریابی آنلاین یک عنصر مهم یک استراتژی کامل بازاریابی است. برای بازاریابان استفاده از ابزارهای آنلاین مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال ، چه در وب سایت و برنامه های دستگاه همراه ، چه در تالارهای اینترنتی بسیار ضروری است. در نظر گرفتن کانال توزیع مناسب برای محصولات خریداری شده بصورت آنلاین نیز یک گام مهم است.

رقابت با ریسک رایگان با 100000 دلار پول نقد مجازی
مهارت های تجاری خود را با شبیه ساز بورس رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران معامله گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به بالا معامله کنید! قبل از شروع ریسک برای پول خود ، معاملات را در یک محیط مجازی ارسال کنید. استراتژی های معاملاتی را به گونه ای تمرین کنید که وقتی آماده ورود به بازار واقعی هستید ، عمل مورد نیاز خود را انجام داده باشید. امروز شبیه ساز سهام خود را امتحان کنید >>

شرایط مرتبط
ماکرو مارکتینگ
ماکرومارکتینگ بررسی تأثیر سیاستها و راهبردهای بازاریابی بر اقتصاد و جامعه به طور کلی است. بیشتر
4 Ps از بازاریابی: بدانید که آنها چه هستند
چهار Ps که اغلب به عنوان مخلوط بازاریابی خوانده می شوند

آهنگ پیشواز همراه اول