آموزش دریافت شماره “شبا بانک ملت”

با مراجعه بـه لینک https: //Epayment. ولی با حساب جاری و بلندمدت، امکان لینک کردن وجود ندارد. حد اقل ۷۲ ساعت ب

توسط ATROTICNEWS در 23 آذر 1399

با مراجعه بـه لینک https: //Epayment. ولی با حساب جاری و بلندمدت، امکان لینک کردن وجود ندارد. حد اقل ۷۲ ساعت بعد از اصلاح اطلاعات مشتریـان درون سامانـه بن کارت، امکان درخواست رمز مجدد به منظور آن کارت از طریق تلر (سیستم تحویلداری) شعب فعال خواهد گردید. نحوه ورود به سایت بانکداری اینترنتی: دارندگان حسابهای متمرکز بانک ملت که متقاضی دریافت سرویس خدمات بانکداری اینترنتی می باشندمی توانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود نسبت به فعال سازی آن اقدام و شناسه مشتری و رمز ورود خود را دریافت نمایند . برای اینکه بتوانید شماره حساب بانک ملت را بگیرید، باید همراه بانک ملت داشته باشید یا در خدمات اینترنتی بانک عضو شده باشید. در این مطلب بـه ۵۰ سوال درباره مشکلات احتمالی استفاده از ملی کارت بانک ملی پاسخ داده شده هست تا درون صورت احتمالا، گرفتن شماره شبا بانک ملت کاربران بتوانند پاسخ مناسب خود را بیـابند. تاریخ انقضاء کارت شخص دیگری را داشته باشد مـیتواند از موجودی حساب بـه راحتی برداشت کند. به تاریخ صدور ۵ سال اضافه مـیکنیم، تاریخ انقضای کارت بدست مـیآید.

بـه عبارت دیگر ماه صدور تغییر نمـیکند و تنـها ۵ سال بـه رقم سال صدور اضافه مـیشود. بدین ترتیب با ترکیب عدد ۱۸ رقمی حاصله و کد نوع حساب (بند الف)، شناسه حساب (BBAN) به طول ۱۹ رقم تولید می شود. نسبت بـه تعریف مشتری و افتتاح حساب قرض الحسنـه بعد انداز یـا سپرده سرمایـه گذاری کوتاه مدت اقدام و پس از اطمـینان از واریز حق عضویت از سوی مشتری بحساب باشگاه مربوطه، با استفاده از گزینـه ۴۳E۱۱ و انتخاب نوع کارت هواداری ورزشی از فهرست «نوع کارت» نسبت بـه ارسال درخواست صدور کارت هواداری ورزشی بـه سیستم مرکزی، اقدام مـینمایند. بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتریان خود اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است که هدف آن استفاده مشتریان از خدمات مرتبط باحساب هاى متمرکز بدون مراجعه به شعبه و یا اینترنت و تنها از طریق تلفن همراه و به وسیله ارسال پیامک مى باشد.با استفاده از برنامه همراه بانک ملت امکان انجام تراکنش های مالی و پرداخت وجه برای دریافت کالا یا خدمات را خواهید داشت.

درون غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن بـه شعبه مربوطه ضمن پر فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذیربط وجه مربوطه بـه حساب واریز خواهد گردید. گرفتن شماره شبا بانک ملت درون غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن بـه شعبه مربوطه ضمن پر فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذیربط وجه مربوطه بـه حساب واریز خواهد گردید. بعد از اجرای فایل درون Batch شبانـه، برگه رمز بن کارت درخواستی از طرف شرکت داده ورزی سداد چاپ و به شعبه متولی ارسال مـیگردد. دارندگان کارتهای بانکی اگر بـه کارتها و حسابهای سایر بانکها انتقال وجهی انجام دهند و وجه مربوطه بـه هر دلیل بـه حساب مقصد واریز نشود، مـیتوانند از طریق تماس با شماره تلفنهای ۳۳۱۱۲۱۷۷-۳۳۹۲۴۵۳۴-۳۳۹۲۴۶۱۷-۳۳۹۲۴۶۹۰-۳۳۹۲۴۷۱۷-۳۳۹۵۲۳۹۲-۳۳۹۵۵۰۵۶-۳۳۹۵۵۸۵۱-۳۳۹۵۷۹۷۴-۳۳۹۵۳۸۸۵ با پیش شماره ۰۲۱ مغایرت مربوطه را پیگیری نمایند. قطعا شاید برای شما هم پیش آمده است که بخواهید شماره شبا بانک ملت خود را به دست آورید ولی نمیدانید به چه صورت این کار را انجام دهید. حروف اختصاری «Internet Bank Account Number»، شناسه ایست که یک شماره حساب خاص را در یک بانک بصورت یکتا معرفی می کند.

حروف اختصاری «Basic Bank Account Number»، شناسه ایست شامل شناسه بانک که به صورت یکتا یک حساب خاص را در یک بانک در یک کشور خاص مشخص می کند. از آن جایی که -گفتیم- هر دو سامانه حواله الکترونیکی کشور یعنی ساتنا و پایا براساس شماره شباست که فعاليت میکنند، امروزه دانستن شماره شبای حسابهایتان در بانک ملت یا دیگر حسابهایتان در هر بانکی برای انجام حواله بين بانکها یک ضرورت است. وی به برنامه ریزی بانک ملت برای ورود دو زیرمجموعه به بورس خبر داد و گفت: گروه مالی ملت در حال طی مراحل پذیرش در بورس است و بسیاری از امور انجام شده است. الان من این فرم رو تو بانک پر کنم رسیدش رو بدم مشکلی نداره بدون مهر ؟ از این رو بر روی گزینه مشخص شده «دریافت شماره شبا» همانند تصویر ذیل کلیک کنید. در صورت صحیح بودن شماره تماس، گزینه بله را انتخاب کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن