چه امکاناتی برای پروژه برج میلان در نظر گرفته شده است؟

برج میلان در منطقه 22 تهران و شهرک چیتگر، یکی از بهترین برج ها بر اساس امکانات فوق العاده ای که دارد می باشد.

توسط ATROTICNEWS در 15 تیر 1400

برج میلان در منطقه 22 تهران و شهرک چیتگر، یکی از بهترین برج ها بر اساس امکانات فوق العاده ای که دارد می باشد. برجی بسیار چشم نوار با امکانات و ویژگی های خاص که از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری یا زندگی و سکونت می باشد.

چراکه منطقه 22 تهران را می توانیم یکی از بهترین و ناب ترین منطقه های تهران بدانیم که یکی از ایده آل ترین برج های این منطقه در شهرک چیتگر، برج میلان می باشد، برجی که به دلیل امکانات و ویژگی های جذابی که دارد، یکی از محبوب ترین برج ها در بین مردم تهران شده است.

آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات برج میلان:

در  منطقه 22 تهران یکی از فوق العاده ترین برج ها برج میلان می باشد که زیبایی منحصر به فردی دارد و از گزینه های بسیار ایده آل برای سرمایه گذاری می باشد.

برج میلان دارای 26 طبقه می باشد که هر کدام از این طبقات دارای 4 واحد مجزا و زیبا می باشند. ، همچنین دیگر ویژگی و امکاناتی که برای این برج در نظر گرفته شده است یک طبقه تجاری و یک طبقه لابی نیز می باشد که بر ارزش های این برج اضافه خواهد کرد.

همچنین امکانات دیگری همچون سالن های ورزشی زیبا، سالن اجتماعات، لابی های جذاب و ... می باشد که مهندسین این مجموعه برنامه های خود را در این خصوص ارائه داده اند.


 پروژه برج میلان که بدون شک یکی از بهترین برج های شهرک چیتگر می باشد، جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر نیز می باشد که در مساحتی حدود 7000 متر در حال ساخت می باشد.

برج میلان در منطقه 22 دارای یکی از نوین ترین سازه های روز دنیا است که توانایی این را دارد که مانند یک کمک فنر عمل کند و لرزش برج را در هنگام زلزله بگیرد که این نشان دهنده ضد زلزله بودن برج مرجان می باشد که یک امکان بسیار فوق العاده به حساب می آید.

پیش بینی کارشناسان و مهندسان این پروژه این است که نیروگاه برق 4 مگاواتی برای پروژه مرجان ساخته شود که مصرف برق در اوج پر باری تنها به  3 مگاوات برسد که مازاد آن با فروش برق سراسری اینگونه تعبیر می شود؛ عرضه رایگان برق در ساختمان.

همچنین از دیگر برنامه ها و امکانات حرفه ای این برج حذف گاز از ساختمان و توزیع زیر ساخت های برقی مثل فر برقی یا سامانه سرمایشی هوشمند و.... که بدین صورت امنیت ساختمان برقرار می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن