چرا از مکمل بنزین خودرو اس تی پی استفاده کنیم؟

  چرا از مکمل بنزین خودرو اس تی پی استفاده کنیم؟ مکمل بنزین خودرو اکتان بوستر اس تی پی اورجينال مخصوص م

توسط ATROTICNEWS در 29 خرداد 1400

 

چرا از مکمل بنزین خودرو اس تی پی استفاده کنیم؟

مکمل بنزین خودرو اکتان بوستر اس تی پی اورجينال مخصوص ماشین های بنزینی STP، از موتور در برابر صدا، ضربه زدن پیستون و احتراق ناخواسته در سیلندر محافظت می کند. این محصول طول عمر سیستم سوخت رسانی را افزایش می دهد و موجب افزایش راندمان موتور می گردد.

 

اگر شاخص اکتان خودرو پایین تر از حد استاندارد باشد عملکرد موتور دچار مشکل می شود. تعویض به موقع روغن موتور، نگهداری صحیح از موتور خودرو و استفاده از مکمل‌ها تا حد زیادی می‌تواند از افت شدید کارایی خودرو جلوگیری به عمل آورد. مکمل بنزین خودرو اکتان بوستر اس تی پی اورجينال مخصوص ماشین های بنزینی STP، موجب افزایش عدد اکتان بنزین می شود. این محصول از ناک زدن موتور جلوگیری می کند و موجب بهبود عملکرد موتور می شود.

استفاده از این محصول موجب تمیز شدن سیستم انژکتور و حذف آب از سیستم سوخت‌رسانی خواهد شد.خودرو عملکرد روان‌تری را از خود نشان می دهد. علت این امر را باید در مصرف سوخت بهینه‌تر، بهبود عملکرد، کاهش انتشار گازهای سمی و افزایش عمر مفید موتور خودرو جستجو کرد.استفاده از مکمل برای خودرویی که مدت زمان زیادی خاموش بوده، باعث می‌شود که رسوبات سیستم سوخت‌رسانی از بین برود و عملکرد روان‌تری داشته باشد.برای استفاده ابتدا می بایست باک پر باشد سپس مایع داخل باک ریخته شود. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت لوازم یدکی خودرو تاپیک کالا مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن