چت روم های فارسی برتر از نظر انلاین

چت روم های فارسی برتر از نظر انلاین سال 2020 با چت باران همراه معرفی بهترین چت روم های ایرانی باشید خب ششم

توسط ATROTICNEWS در 27 مهر 1399

چت روم های فارسی برتر از نظر انلاین سال 2020

با چت باران همراه معرفی بهترین چت روم های ایرانی باشید

خب ششمین رتبه متعلق است به شلوغ چت که در گذشته حتی لینک یک چت و چت روم را داشته است که انلاین 600 هم حتی رسید اما با مسائلی که پیش اومد در حال حاضر در سال 2020 فقط در سرچ خودش یعنی شلوغ فعالیت میکند و انقد کاربران وفاداری دارد ک حتی لینک دوم سوم هم باشد کاربرانش بازهم از یاد نمیبرن لذا راز موفقیت چت روم شلوغ در همین است مدیریت چت شلوغ به عهده سپهر و بهداد میباشد آنلاین فعلی این چت فارسی بین 250 تا 400 است. باران چت بزرگ کلیک کنید

نازی چت

خب هفتمین رتبه به چت نازی اختصاص دارد و از دامنه قدیمی قوی و بسیار رندی برخوردار است و حتی در چندسال اخیر به لینک یک چت و چتروم هم رسید مدیریت چت روم نازی به عهده امیر محمد میباشد و آنلاین آن بین 200 تا 300 می باشد.

گلشن چت

هشتمین رتبه مال چت گلشن است که راز موفقیت آن هم مانند ایناز چت و سون چت داشتن دامنه های زیاد یا به عبارتی تگ زنی است که روی این چت روم هم جواب داده است مدیریت آن بدست حمزه میباشد و آنلاین آن بین 200 تا 350 میباشد.

عسل چت

نهمین رتبه به چت روم عسل معروف و پرطرفدار اختصاص یافته است که اصلا رتبه خوبی برای این چت روم فارسی مطرح نیست لذا در گذشته رتبه اول و دوم چت و چت روم را داشته و انلاینی حدود 1500 را داشته است و بعد از باران چت دومین رکورد را زده است اما در حال حاضر آنلاین آن بین 200 تا 300 رو داراست و مدیریت فعلی چت عسل به عهده سعید است.

ققنوس چت

دهمین رتبه متعلق یافته است به چت روم ققنوس یا همان کاتالیا چت گذشته این چت روم بسیار شگفت انگیز بوده است و بعد از چت باران و عسل چت رتبه سوم را داشته است و آنلاینی حدود 1000 را داشته است اما اکنون در سال جاری اصلا رتبه خوبی ندارد و آنلاین آن هم 100 است.

الوچه چت و مهر چت هم میتوانستند در این لیست باشند اما راجب هر کدام بعدا مفصل توصیح میدهیم بخصوص مهر چت ک رتبه عالی و انلاین عالی داشته است.

منبع: http://chatbaran.ir

آخرین مطالب