پر استفاده ترین وسیله آرایش چشم و ابرو

با مجموعه ای بی پایان از ریمل های طولانی ، تقویت کننده ، تغذیه کننده ، ضدآب و فر کننده برای انتخاب ، به احتم

توسط ATROTICNEWS در 11 شهریور 1400

با مجموعه ای بی پایان از ریمل های طولانی ، تقویت کننده ، تغذیه کننده ، ضدآب و فر کننده برای انتخاب ، به احتمال زیاد بیش از یک عدد در کیف زیبایی خود دارید. با این وجود ، همه ریمل ها از نظر عملکرد و ترکیبات یکسان ایجاد نمی شوند. اگر کنجکاو هستید بدانید ریمل از چه چیزی ساخته شده است ، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این محصول آرایشی و بهداشتی بیشتر بدانید.

 

 

ریمل از چه چیزی ساخته شده است؟

در اصل ، ریمل مژه و ابرو از ترکیبی از روغن ها و موم ها ساخته شده است که قوام ، رنگدانه و رنگ آن را تامین می کند. بهترین ریمل همچنین ممکن است شامل مواد شیمیایی نگهدارنده باشد که به منظور جلوگیری از ایجاد توده ، لکه یا جدایی کمک می کند. به طرز جالبی ، ریمل از زمان های قدیم استفاده می شده است. مصری ها (به دنبال یونانیان و رومیان) از سرمه برای تیره کردن مژه ها ، ابروها و پلک های خود برای دفع ارواح شیطانی استفاده می کردند.

 

اگرچه ممکن است دیگر از ریمل برای از بین بردن ارواح شیطانی استفاده نشود ، اما تعداد کمی از آنها دارای ترکیبات سالم تری نسبت به بقیه هستند. تقریباً همه ریمل ها حاوی اکسید آهن هستند - یک ترکیب شیمیایی که غیر سمی در نظر گرفته می شود و اغلب همراه با دی اکسید تیتانیوم استفاده می شود. روغن های مورد استفاده در ریمل ها شامل مواد طبیعی مانند روغن اکالیپتوس ، روغن کنجد و لانولین است. موم زنبور عسل و موم کارناوبا اغلب برای کمک به قوام استفاده می شود و ریمل هایی که می درخشند یا درخشان می شوند ممکن است شامل فلس ماهی (که این نیز جزء رایج رژ لب است) باشند.

 

اگر شما فردی هستید که هر روز از ریمل استفاده می کنید ، ممکن است ارزش سرمایه گذاری در نسخه ای را داشته باشد که از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده است. صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنید ، حتماً قبل از خرید ، یک لحظه وقت بگذارید تا لیست مواد اولیه را بررسی کنید.

 

ریمل آرایش است که باعث می شود مژه های شما بلندتر و ضخیم تر به نظر برسند. اگر هنگام تماشای یک فیلم واقعاً غم انگیز از ریمل استفاده می کنید ، ممکن است در زیر لکه های سیاه زیر چشم خود ظاهر شوید.

 

برخی افراد هر روز ریمل مژه و ابرو می زنند تا مژه هایشان تیره شود یا چشم هایشان برجسته شود. دیگران ریمل را - به همراه رژ لب و سایه چشم - برای موارد خاص ذخیره می کنند. هزاران سال است که برخی از انواع ریمل ها وجود دارد و به مصر باستان برمی گردد ، زمانی که از سرمه برای رنگ آمیزی مژه ها استفاده می شد. در زبان انگلیسی ، این لوازم آرایشی از دهه 1880 تا 1920 ، از کلمه ایتالیایی maschera یا "ماسک" ماسکارو نامیده می شد.

 

محصولات آرایش چشم

محصولات آرایش چشم شامل محصولاتی است که در اطراف چشم برای تقویت ظاهر چشم و تقویت زیبایی چشم استفاده می شود. آنها شامل محصولاتی مانند سایه چشم ، خط چشم ، محصولات ابرو و سایر محصولات هستند که می توانند به تقویت و برجسته شدن چشم کمک کنند.

 

برای اطلاع از مواد تشکیل دهنده و ایمنی محصولات آرایش چشم ، از پیوندهای زیر استفاده کنید.

 

ریمل ها محصولاتی هستند که برای تقویت ظاهر چشم با ضخیم شدن ، بلند شدن و معمولاً تیره شدن مژه ها طراحی شده اند. ریمل ها معمولاً با قلم مو استفاده می شوند. ریمل ها حاوی مواد خاصی هستند که محصول را در مکان مورد نیاز به طور دقیق و کنترل شده اعمال می کنند. این محصولات به طور خاص فرموله شده اند تا اطمینان حاصل شود که میکروارگانیسم های مضر بالقوه نمی توانند رشد کرده و تکثیر شوند. ایمنی ریمل ها با انتخاب مواد اولیه ایمن و مناسب برای این منظور تعیین می شود. علاوه بر این ، ریمل ها به دلیل پتانسیل ایجاد تحریک پوست یا ایجاد واکنش های آلرژیک ارزیابی می شوند. ایمنی محصول نیز با وجود رعایت دقیق اصول تضمین کیفیت و شیوه های خوب تولید تضمین می شود. این شامل آزمایش سازگاری محصول با بسته بندی و همچنین پایداری ماندگاری است. در نهایت ، ایمنی محصولات در بازار کنترل می شود تا نظرات یا شکایات مصرف کنندگان را پیگیری کند. شرکت ها یک شماره تلفن در محصولات خود دارند که ممکن است نظرات یا شکایات آنها در آن گزارش شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن