وی پی ان با IP ثابت برای ترید

  آدرس IP مشخصه ای است که به سیستم های متصل به اینترنت اختصاص داده می شود و به کمک آن می توان به اینترنت

توسط ATROTICNEWS در 1 آذر 1400

 

آدرس IP مشخصه ای است که به سیستم های متصل به اینترنت اختصاص داده می شود و به کمک آن می توان به اینترنت اتصال یافت و به تبادل اطلاعات پرداخت. آدرسIP به دو نوع IP ثابت و IP متغیر تقسیم می شود. آی پی ثابت یک آدرس IP است که به دستگاه مشخصی اختصاص داده شده و با گذشت زمان تغییر نمی کند.

 

خرید وی پی ان با IP ثابت برای ترید

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با اینکه آی پی ثابت چیست و نحوه اتصال آن به کامپیوتر ارائه دهیم.

برای خرید vpn با ip ثابت می توانید به سایت فیلتر باز مراجعه نمایید.

خرید وی پی ان ip ثابت

آی پی ثابت چیست؟

IP ثابت یا Static آدرسی است که توسط ISP به سیستم شما اختصاص داده می شود. در آی پی ثابت حتی با انجام ری استارت دستگاه تغییری در آدرس آی پی ایجاد نمی شود. آی پی های ثابت معمولا به ارائه دهندگان ایمیل، سرویس های FTP و پایگاه داده و سایت های هاستینگ سرور اختصاص داده می شود. علاوه بر این آی پی ثابت را می توان به سازمان های عمومی و یا تجاری که همیشه به یک آی پی یکسان احتیاج دارند اختصاص داد.

دسترسی آسان از راه دور، ارتباط مطمئن و میزبانی آسان سرور باعث شده بسیاری از کسب و کارها آی پی ثابت را انتخاب کنند. برای تنظیم آی پی ثابت باید آن را به صورت دستی تنظیم کنید تا بتوانید از آی پی ثابت استفاده کنید.

مزیت های استفاده از IP ثابت

·         مهم ترین مزیت IP ثابت این است که در آن آدرس سرور شما تغییری نمی کند و روند میزبانی وب، ایمیل یا سرور پروتکل فایل را آسان می کند. از این رو برای سرورهای ایمیل، سرورهای وب و دیگر سرورهای اینترنتی مناسب است.

·         دسترسی آسان و از راه دور این امکان را به افراد می دهد تا از راه دور کارهای مربوط به کسب و کار خود را مدیریت کنند. زیرا وی پی ان، آدرس آی پی شما را حفظ کرده و به شما امکان دسترسی از راه دور را می دهد.

·         به کمک آی پی ثابت برقراری ارتباط قابل اعتماد با پروتکل Voice over internet و سایر خدمات صوتی دیجیتال امکان پذیر است.

·         با استفاده از آی پی ثابت می توان به راحتی بارگزاری و بارگیری فایل ها را با سرعت بالا انجام داد.

البته به این نکته توجه کنید که آی پی ثابت می تواند مورد حمله هکرها قرار گیرد و از این رو نیاز است که اقدامات امنیتی مانند فایروال را در شبکه خود انجام دهید. همچنین هزینه های بیشتری در مقایسه با آی پی متغیر دارند و تنظیم و راه اندازی آن ممکن است پیچیده باشد که بهتر است به دنبال یک ارائه دهنده خدمات وی پی ان با آی پی ثابت باشید که پشتیبانی برای تنظیم دستی دستگاه را به شما ارائه دهد. با تهیه کانکشن هوشمند سایت فیلتر باز می تواند این خدمات پشتیبانی را به شما ارائه دهد.

vpn با ip ثابت

آی پی متغیر چیست؟

آی پی متغیر آدرس پویایی است که به طور دوره ای تغییر می کند. آی پی متغیر به طور پیش فرض به شما اختصاص می یابد و نیازی به صرف هزینه ندارد.

مزیت های IP متغیر یا پویا

از مزایای مهم آی پی متغیر می توان به تنظیمات خودکار آدرس آی پی اشاره کرد. این موضوع باعث می شود تا شما وقت و هزینه کمتری برای تنظیم دستگاه صرف کنید. همچنین در این آی پی نیازی به صرف هزینه نیست و می توان به صورت نامحدود در چند دستگاه از آن استفاده کنید.

معایب آی پی متغیر چیست؟

استفاده از آی پی متغیر معایبی نیز دارد از جمه اینکه بعضی اوقات ISP نمی تواند آدرس پویا به شما اختصاص دهد و باعث قطع شدن اینترنت شما می شود. قطعی آدرس آی پی باعث اختلال در کسب و کار شما خواهد شد. همچنین در آی پی متغیر امکان دسترسی از راه دور وجود ندارد و از امنیت کمتری برخوردار است.

IP مناسب برای کسب و کار کدام است؟

امنیت بالا و قابل اطمینان بودن IP ثابت باعث می شود تا استفاده از آن در کسب و کارهای اینترنتی بسیار دیده شود و نوعی مزیت رقابتی محسوب شود. شما در صورتی به آی پی ثابت نیاز دارید که کسب و کار شما میزبان سرورها و یا وب سایت ها است. همچنین در صورت استفاده از خدمات صوتی دیجیتال در کسب و کار خود و یا نیاز به دورکاری و دسترسی به کسب وکار خود از راه دور می توانید از آی پی ثابت استفاده نمایید. به این نکته توجه کنید که تنها آی پی ثابت برای ترید در بایننس مناسب است.

 

خرید مطمئن وی پی ان با IP ثابت

خرید وی پی ان با آی پی ثابت می تواند گام بلندی در بهبود کسب و کار شما محسوب شود زیرا با کمک آن محدودیتی برای حضور در فضای کسب و کار اینترنتی و صرف هزینه و وقت اضافی ندارید. برای خرید قابل اطمینان وی پی ان با آی پی ثابت می توانید به سایت فیلتر باز مراجعه نمایید و از خریدی مطمئن و با کارایی بالا بهره مند شوید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن