موقعیت چت روم ها

در محل کار ، افرادی که گهگاه به پیام های کاری آنلاین پاسخ می دهند (طبق شرح وظایف تعریف شده) اغلب وظایف زیادی د

توسط ATROTICNEWS در 26 آبان 1399

در محل کار ، افرادی که گهگاه به پیام های کاری آنلاین پاسخ می دهند (طبق شرح وظایف تعریف شده) اغلب وظایف زیادی دارند. بنابراین وقتی می خواهید توجه آنها را به یک پیام آنلاین جلب کنید و یک گپ نوشتاری شروع کنید ، مطالب را از قبل در ذهن خود آماده کنید.


بعضی اوقات باید از قبل پیام طولانی بنویسید. به عنوان مثال ، ممکن است محیط تلفن همراه نتواند سریع بنویسد ، بنابراین پیام اصلی خود را وارد کرده و کامل کنید ، سپس مکالمه را شروع کرده و پیام اصلی را به محض دریافت پاسخ و آماده شدن دریافت کننده ، ارسال کنید.

آیا زمان صحبت مخاطب وجود دارد؟

وقتی در ساعات کار با کسی تماس می گیرید ، بیشتر سیستم های ارتباط با مشتری به گونه ای است که شما را به شرکت مخابراتی رایگان متصل می کند. اما در ساعات غیر کاری که شخصی آنلاین است ، لزوماً به معنای آمادگی برای پاسخگویی نیست. برخی از برنامه های پیام رسان توانایی گزارش وضعیت فعلی مخاطب را دارند و کاربر احساس چت می تواند آن را تنظیم کند. موقعیت هایی مانند شلوغ بودن ، پشت دستگاه (کامپیوتر) و ...


بعضی اوقات ممکن است یک کاربر آنلاین باشد و منتظر دریافت پیام یا پاسخی از شخص دیگری باشد و گزارش گزارش چنین چیزی به مخاطب در هر زمان امکان پذیر نیست. متأسفانه ، غالباً اتفاق می افتد که شخصی بدون در نظر گرفتن زمان و موقعیت ، به شخصی دیگر پیام می فرستد و منتظر پاسخ فوری می ماند و از شما می پرسد که آیا وقت دارید؟


به خاطر داشته باشید همانطور که می توانید بیش از 100 مخاطب در لیست مخاطبین خود داشته باشید ، بقیه افراد نیز می توانند همین طور باشند.


هنگام برقراری ارتباط با دوستان یا اعضای نزدیک خانواده ، این روش متفاوت است و قراردادهای نانوشته ای برای چنین شرایطی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما یک پیام متنی یا صوتی ارسال می کنید و گیرنده می تواند چند ساعت بعد ببیند و پاسخ دهد.

ممکن است در یک فضای ناخوشایند و دوستانه ، نام و عنوان یک آواتار کمیک یا انیمیشن جالب به نظر برسد ، اما در ارتباطات تجاری ، نام و نام خانوادگی شما باید کاملاً در نمایه شما دیده شود و در پروفایل خود عکس داشته باشید. استفاده از آواتارهای متنی یا تصاویر غیرقابل شناسایی برای T TC ها نشان دهنده تیرگی و عدم اطمینان است. اگر این افراد را در دنیای واقعی نمی شناسید ، از ارتباط با آنها در دنیای دیجیتال خودداری کنید.


افرادی که از نام و نام خانوادگی خود به عنوان مخفف غیرقابل تشخیص استفاده می کنند (حتی اگر عکسی ندارند) یا از اختصارات استفاده می کنند ، یا متولد شده اند و آداب تجارت الکترونیکی را نمی دانند ، یا مات و ناامن هستند.

مخاطبان مستقیم این مقاله دو گروه هستند

کاربرانی که از چت اینترنتی زنده (غالباً پیامکی) برای برقراری ارتباط تجاری استفاده می کنند

کاربران در چت برای ارتباطات شخصی و مختلف هستند.

من ترجیح می دهم دسته سوم - که بسیار مهم تر است - افرادی را که روی اینترنت و فضای تلفن همراه متمرکز هستند ، اضافه کنم. یعنی آنها روی صندلی های خود می نشینند و ناگهان در شبکه های اجتماعی (مانند گروه های آشفته در بازار تلگرام) با یک تماس و پیام کوتاه در پیام کوتاه یا پیام رسان مواجه می شوند.

ارسال پیام یا چت به پیام رسان ها رسم خاص خود را دارد. اگر زمان زیادی را در تلگرام یا پیام می گذرانید ، احتمالاً با برخی از این برچسب ها آشنا هستید. به عنوان مثال ، معنای هر کلمه یا جایی که می توان از هر شکلک یا برچسب به درستی استفاده کرد. اما انتقال لحن با ارسال پیام بسیار دشوار است. به همین دلیل است که اکثر پیام ها به راحتی درک نمی شوند و اغلب منجر به جنجال می شوند. وقتی ارتباط رو در رو برقرار می کنیم ، می توانیم به راحتی لحن صدای افراد و احساسات موجود در پشت کلمات آنها را درک کنیم. اما وقتی از طریق متن با هم ارتباط برقرار می کنیم ، بسیاری از پیام های ما سو mis تعبیر می شوند.


بنابراین چگونه می توانیم از طریق متن به درستی ارتباط برقرار کنیم؟ در اینجا چند ابزار و نکات مفید برای دنبال کردن آورده شده است:

همه ما سعی کرده ایم هنگام ارسال پیام کوتاه بحث کنیم وقتی انگشتان ما از عصبانیت نتوانستند سریع بنویسند. عصبانیت یک احساس سنگین است و گاهی اوقات وقتی ذهن ما کار نمی کند ، حرف هایی را می زنیم که به طور معمول نمی گوییم. این امر به راحتی می تواند هنگام ارسال پیام های متنی اتفاق بیفتد. با این حال ، پیامک ها به ما این امکان را می دهد که بیش از این شرایط کلمات خود را تجزیه و تحلیل کنیم. این ویژگی در هنگام عصبانیت بسیار مفید است.


بنابراین ، به محض اینکه هنگام نوشتن بحث کنید ، اگر فکر می کنید آنقدر ناراحت هستید که ممکن است همزمان واکنش بدی نشان دهید ، تلفن خود را کنار بگذارید. به جای اینکه وقتی ذهنتان کار نمی کند متوقف شوید ، یک لحظه صبر کنید تا آرام شوید و فکر کنید. در این زمان ، می توانید متن خود را قبل از فشار دادن دکمه ارسال آماده ، ویرایش ، حذف و تغییر دهید. از این فرصت برای تحلیل واکنش خود و بیان صحیح خود استفاده کنید. اگر این کار بسیار دشوار است ، ممکن است نشانه این باشد که شما باید شخصاً صحبت کنید. برخی از مشکلات فقط بصورت حضوری قابل حل است ، اما این کار باید به روشی سالم و صحیح انجام شود.

در دنیای امروز ما بیش از هر چیز درگیر پیام هستیم. بنابراین چه تعداد پیام در طول روز ارسال می شود؟ چقدر طبیعی است و چقدر زیاد است؟ پاسخ بسیار ساده است: این به میزان مهارت شما بستگی دارد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن