سایپا و نتایج قرعه کشی آن

1-ثبت نام 9 نتیجه از جمع آوری اتومبیل سایپا از جمله نتیجه جدید شاهین و دو مدل جدید لوازم ساینا و اسنفیس از ساع

توسط ATROTICNEWS در 22 خرداد 1399
1-ثبت نام 9 نتیجه از جمع آوری اتومبیل سایپا از جمله نتیجه جدید شاهین و دو مدل جدید لوازم ساینا و اسنفیس از ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه 9 خردادماه در https://saipa.iranecar.com آغاز شده است. . داوطلبان می توانند هر روز تا 24 ژوئن 24 ساعت ثبت نام کنند تا وسایل نقلیه ایده آل خود را خریداری کنند. 2-داوطلبانی که به تازگی داده های خود را ثبت کرده اند و کد مشتری و کلمه پنهانی را در برنامه معاملات بی سابقه وسایل نقلیه دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت معاملات سایپا یک بار دیگر خودرو ایده آل خود را انتخاب کنند. 3-حالات جدید پیش فروش کالاهای سایپا ، مشابه برنامه معاملات بی سابقه گذشته ، با این هدف تنظیم شده اند که وسیله نقلیه می تواند مستقیماً به خریدار اصلی منتقل شود و شغل واسطه ها را می توان به حداقل سطح قابل تصور کاهش داد. .

شرایط قرعه کشی و نتایج سایپا

4-به منظور ثبت نام در برنامه یک ساله قبل از معامله ، شرایط و محدودیت های گذشته تأیید شده توسط دفتر خانه راهنمایی بازار اعمال می شود. این شرایط و ضوابط شامل موارد زیر است: - هر کد ملی مجاز به ثبت نام وسیله نقلیه است - سن پایه خریدار 18 سال است. - تأیید لازم است. - در طی سه سال اخیر ، نامزد نباید از ایران خودرو یا سایپا خودرو خریداری کرده باشد. - نامزد نباید برچسب عملکردی داشته باشد. نحوه آنالیز سایپا را خوب بررسی کنید تا در نتایج قرعه کشی آن بررسی شوید. - شماره کارت و تراز مالی باید مکانی با مشتری داشته باشد. - سوابق خودرو به مدت یک سال در وام خانه سازنده خودرو باقی خواهد ماند. - مشتری موظف است حداکثر تا ربع سال از درخواست کمک های اساسی وسیله نقلیه اقدام کند. 5-در مرحله اولیه ثبت نام یک ساله پیش فروش کالاهای سایپا اتومبیل جمع آوری ، دلیل قانع کننده ای برای ذخیره پول نقد وجود ندارد.

چرا سایپا پاسخ  نتایج قرعه کشی را نداد؟

6-در مرحله اولیه ثبت نام ، سایه نقلیه نمی تواند برای برنامه یک ساله پیش خرید اقلام سایپا انتخاب شود ، اما در هنگام ارسال سلام و اتمام مبلغ بسته به رنگ های در دسترس ، کاندیدای شما می شود. گزینه انتخاب سایه را دارید. 7-در پیش نمایش یک ساله به روزرسانی کالاهای سایپا ، به عنوان مثال ، طرح معاملات غیرمعمول وسایل نقلیه ، افرادی که جزو برگزیدگان در قرعه کشی هستند ، امکان خرید دارند. 8-پس از قرعه کشی ، که در معرض دید دستگاه های اداری برگزار می شود ، مراجعان برگزیده 48 ساعت فرصت دارند تا میزان پیش پرداخت وسیله نقلیه ایده آل خود را به حساب خود ذخیره کنند. 9-اندازه گیری فروشگاه به حساب می آید و مابقی مبلغ در ساعت انتقال وسیله نقلیه بدست می آید. 10-در استراتژی پیش فروش یک ساله ، آخرین هزینه وسایل نقلیه با هزینه فعلی خواهد بود و این تعداد بسته به هزینه زمان انتقال در توافق مشتری تعیین می شود. 11-زمان تحویل وسایل نقلیه پیش فروش شده برای کالای شاهین (تازه وارد خودروی سایپا) جمع آوری در دسامبر 99 ، سریع S نوامبر تا ژانویه سال جاری ، وسیله نقلیه Saina S مهر تا دسامبر سال 1999 ، سرعت R (دو رنگ) از آوریل تا اول ژوئن از سال به بعد ، بریس تقلبی از آوریل تا ژوئن 1400 ، و 151 دستگاه وانت از آوریل تا ژوئن یک سال از این پس است. به همین ترتیب ، زمان انتقال نیسان تک سوز و دوگانه سوز نیسان 30 سپتامبر است و در آخر نیز خودروی نیسان دیزل تا آبان ماه سال جاری به داوطلبان منتقل می شود. برای مشاهده دقیق نتایج سایپا اینجا کلیک کنید. 12-میزان پیش پرداخت خودرو جدید سایپا (شاهین) 80 میلیون تومان ، سریع اس 40 میلیون و 800 هزار تومان ، ساینا S 39 میلیون و 800 هزار تومان ، سرعت 39 میلیون و 500 هزار تومان ، دستگاه بریس 35 میلیون و 200 هزار تومان ، 151 ون 34 میلیون و 600 هزار تومان ، نیسان تک سوز 47 میلیون و 500 هزار تومان ، دو دستگاه سوز نیسان 53 میلیون و 500 هزار تومان و نیسان دیزل 78 میلیون تومان است. 13. مبالغ پرداخت شده در استراتژی پیش از معامله یکساله سود سود سرمایه گذاری یا عبور سود را از بین می برد. 14- هر شخصی که در لیست قبل از معامله نقلیه در لیست انتخابی قرار دارد ، نمی تواند در برنامه های زیر یا پیشنهاد قابل توجه وسیله نقلیه ثبت نام کند. 15. ریختن در هر مرحله از استراتژی پیش خرید خودرو قابل تصور است. 16- در صورتی که داده های وارد شده در ساعت ثبت نام با دولت های سرویس Quietness و داده های نامزد مغایرت داشته باشد ، فرد از قرعه کشی و حتی انتقال وسیله نقلیه اخراج می شود. 17-جمع آوری برگزیدگان ، به عنوان مثال ، طرح معاملات پدیده ، از طریق وب سایت معاملات آنلاین سایپا و فقط به صورت پیامکی به داوطلبان آموزش داده می شود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن