دانا حمل شرکت ارسال بسته پستی از درب منزل

شرکت دانا حمل با داشتن یک گروه متخصص در زمینه حمل و نقل و یک گروه نرم افزاری با تجربه برای راه اندازی پیشرفته

توسط ATROTICNEWS در 11 آذر 1400

شرکت دانا حمل با داشتن یک گروه متخصص در زمینه حمل و نقل و یک گروه نرم افزاری با تجربه برای راه اندازی پیشرفته ترین سیستم ها، در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف این گروه ارائه بهترین و به روز ترین خدمات و ارتباطات به مشتریان است. شرکت دانا حمل خدمات با کیفیت زیادی را با قیمت مناسب و همچنین همراه با بیمه به شما مشتریان ارائه می دهد.

شرکت دانا حمل دارای متخصص ترین برنامه نویسان بوده تا برا شما اطمینان خاطری باشد که به راحتی بتوانید از سیستم های فروش آنلاین استفاده کنید و همچنین خدمات مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

ارسال از درب منزل

در این شرکت مشتریان می توانند به صورت لحظه ای محصولات خود را از طریق پنل کاربری پیگیری کنند. همچنین شرکت های ارائه خدمات انلاین نیز می توانند از طریق وب سرویس سایت ها محصولات مشتریان را پیگیری کنند.

 

خدمات شرکت دانا حمل

ارسال بسته پستی از درب منزل

سرویس ارسال بسته پستی از درب منزل یکی از سرویس های محبوب بین مشتریان است. این سرویس باعث کاهش هزینه ها برای خریداران و مشتریان می شود. همچنین موجب کاهش آلودگی های هوا، کاهش آلودگی های صوتی و غیره می شود.

در روش درب به درب محصولاتی که توسط فروشنده فروخته شده ست در محلی که تعیین می کند دریافت شده و در محل خریدار به او تحویل داده خواهد شد. در روش های قدیمی و سنتی تحویل بسته از مبدا تا زمانی که به دست مشتری در مقصد برسد چندین واسطه وجود داشت، که این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شد.

اما در سرویس درب به درب فقط یک واسطه وجود دارد وهمین امر باعث کاهش هزینه ها و همچنین خطاها و اشتباهات می گردد. با استفاده از سرویس درب به درب دانا حمل در هر لحظه می توانید محصولات خود را پیگیری کنید.

سرویس پرداخت در محل مشتری

سرویس پرداخت در محل یا همان COD یک سرویس مناسب برای خرده فروشان است. در این روش اگر مشتری به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین محصول را نداشته باشد، می تواند از سرویس پرداخت در محل دانا حمل استفاده کند.

در این سرویس مشتریان هرینه کالای خریداری شده را پس از تحویل کالا پرداخت می کنند.

تفاوتی که شرکت دانا حمل در این روش نسبت به سایر شرکت ها دارد این است که در این شرکت فروشندگان می توانند با طی کردن مراحل اداری و ثبت کردن شماره حساب خود در سامانه های پرداخت دانا حمل، مبالغی که در این سرویس پرداخت می شود را در حساب خود دریافت می کنند.

در واقع این روش مانند این است که فروشنده دستگاه کارت خوان خود را به محل

می فرستد.

پرداخت در محل در چه شرایطی انجام می شود؟

 

این روش در واقع نوعی تبادل تجاری است. که شرکت دانا حمل این خدمات را به مشتری و فروشنده ارائه می دهد.

سرویس پرداخت در محل موجب می شود تا تقلب  در ارسال محصولات صورت نگیرد یا محصول معیوب به مشتری تحویل داده نشود. در این روش مشتری هم می تواند از طریق کارت بانکی و هم به صورت نقدی مبلغ محصول را پرداخت کند.

در روش پرداخت در محل تا زمانی که هزینه محصول پرداخت نشود مامور شرکت بسته را تحویل مشتری نخواهد داد. این روش یک روش مناسب برای جلب اعتماد مشتری است زیرا امروزه افراد نمی توانند به فروشگاه های آنلاین اعتماد کنند.

هزینه پرداخت پست محصول معمولا بر عهده فروشنده خواهد بود، هزینه ارسال محصولات با توجه به نوع کالا و حجم آن متفاوت است و گاهی نیز ممکن است هزینه های ارسال رایگان باشد.

خدمات بسته بندی داناحمل

 

سرویس بسته بندی به منظور حفظ سلامت کالای مشتری طراحی شده است. بنابراین تمامی محصولات ارسالی باید استانداردهای لازم بسته بندی را رعایت کرده باشند تا آسیبی به محموله نرسد.

شرکت دانا حمل خدمات بسته بندی خاص خود را دارد، دلیل وجود بسته بندی استاندارد الزامات شرکت بیمه بوده و همچنین برای کاهش خسارات وارده به محموله ها می باشد.

مرحله انبارداری در زنجیره ارسال محصولات یک مرحله بسیار مهم است، این واحد به صورت مداوم با قسمت حمل و نقل در ارتباط است.

سفارشات مشتری در قسمت انبارداری آماده شده و سپس به قسمت حمل و نقل تحویل داده می شود. شرکت دانا حمل خدمات انبارداری خود را با خدمات حمل و نقل هماهنگ کرده تا سریع ترین زمان ممکن بسته های مشتریان آماده ارسال شده و به قسمت حمل و نقل تحویل داده شود.

استفاده این شرکت از قسمت انبارداری و آماده کردن سفارشات مشتری در اسرع وقت علاوه بر این که هزینه های فروشندگان را کاهش می هد باعث می شود کالاهای فروخته شده مشتریان به سرعت ارسال شده و به دست مشتری برسد.

همچنین این فرایند موجب کاهش اشتباهات شده که در نهایت تمامی این موارد رضایت مشتری را به دنبال دارد.

مزایای استفاده از شرکت دانا حمل

ارسال سریع بسته

ارسال بسته توسط شرکت دانا حمل موجب می شود تا بسته ی شما با هزینه مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد. سالم رسیدن بسته ها یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است که شرکت دانا حمل در این راستا از بهترین خدمات استفاده کرده تا تمام محصولات سالم به دست مشتریان برسند.

این شرکت در تلاش است تا در آینده تمامی خدمات خود را بهبود بخشیده و تمامی درخواست های مشتریان را تامین کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن