خرید بک لینک قوی، دائمی و ارزان را تنها از «سون بک لینک

هر چند وقت یکبار در شبکه های اجتماعی که برای سایت های تخصصی خود ساخته اید حتماً فعالیت کنید و همیشه از طریق شب

توسط ATROTICNEWS در 28 دی 1399

هر چند وقت یکبار در شبکه های اجتماعی که برای سایت های تخصصی خود ساخته اید حتماً فعالیت کنید و همیشه از طریق شبکه های اجتماعی سیگنال هایی را به وب سایت های تخصصی خود ارسال کنید . شما با عضویت در این سایت ها و قرار دادن لینک سایت خود میتوانید بک لینک بگیرید .لزوما احتیاجی به برگزاری رویداد و یا فعالیت هایی از این دست نیست و تنها با قرار دادن لینک سایت خود میتوانید بک لینک خوبی دریافت کنید. شما میتوانید با ساختن وبلاگ و قرار دادن محتوای خود اما غیر تکراری و قرار دادن کلمه کلیدی از وبلاگ ها بک لینک دریافت کنید. تعداد کلمات کلیدی که در این وبلاگ ها استفاده میکنید هم نباید بیشتر از ۵ عدد شود.بهتر است علاوه بر کلمات کلیدی آدرس وبلاگ های دیگری که ساخته اید را نیز در وبلاگ های دیگر قرار دهید. این نوع لینک به موتورهای جستجو اعلام میکند که لینک را دنبال نکنند و اعتباری به سایت مقصد داده نشود.

گوگل میداند که شما فرضا طی یک سال گذشته ۵۰ لینک به سایت خود داشته اید و این تعداد در بازه زمانی کوتاهی مثلا یک ماه ناگهان به ۲۵۰۰ لینک افزایش پیدا میکند. مطمئاً تا اینجا متوجه شدید که بک لینک به خوبی میتواند بر روی سئو سایت شما تاثیر بگذارد و اگر از شخصی میشنوید که بک لینک دیگه تاثیری روی سئو نداره و مشکل برای سایت به وجود میاره دلیلش این است که آن شخص نمیداند چگونه لینک سازی کند تا هم مشکلی برایش به وجود نیاید و هم تاثیر بسیار مثب آن را دریافت کند . پس به جای خرید بک لینک بهتر است از رپورتاژ آگهی استفاده کنید که مادام العمر است و ارزش بسیار بالاتری نسب به بک لینک دارد ، درست است که هزینه رپورتاژ بسیار بالا است اما یک رپرتاژ در سایت با کیفیت به اندازه صدها بک لینک برای شما ارزش دارد و به خوبی تاثیر آن را بر سئو سایتتان خواهید دید . وب سایت هایی که بک لینک میفروشند به ازای یک زمان مشخص شده لینک شما را در سایت خود قرار میدهند و پس از به اتمام رسیدن زمان آن بک لینک شما را بر میدارند ، حال این وسط مشکلی که پیش می آید این است که سایت شما به مدت چند ماه بک لینک های بسیار زیادی از سایت های مختلف داشته اما به یکباره تمام آنها حذف شده اند و این کار باعث میشود سایت شما با افت رتبه مواجه شود و حتی امکان دارد پنالتی شوید .

با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید. برای بالا رفتن در رتبه گوگل; با کمک درنافا بک لینک های قدرتمند ایجاد کنید. PBN چیست؟ این یکی از روش های سئو کلاه سیاه محسوب می شود که شبکه وبلاگی را ایجاد می نماید. زیرا به این مهم پی بردهاند که بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو مساوی با فروش بیشتر خواهد بود. همانند بخش وبنوشت شما میتوانید با ساخت اکانت در انجمن ها و قرار دادن آدرس صفحات در امضا یا در گفتگوهای مرتبط با کار خود برای صفحات داخلی بک لینک بسازید. شما میتوانید هم با قرار دادن لینک سایت خود در قسمت پروفایل شبکه های اجتماعی مانند: توییتر، فیسبوک،لینکدین و هم با باز نشر مطالب خود در این شبکه ها بک لینک دریافت کنید. بعضی از این وبلاگ ها دارای دامین اتوریتی ۱۰۰ هستند اما بعضی از سئو کاران معتقدند به دلیل فیلتر بودن تعدادی از این وبلاگ ها و بازدید کمتر کاربران ایرانی ممکن است آنطور که باید تاثیر نداشته باشند اما بهتر است از ساختن وبلاگ در آنها غافل نشوید .

یکی ماهر ترین و جدیدترین روش های کسب بک لینک و پیوند نوشتن مقاله در تارنما های دارای ربط و قراردادن لینک و پیوند خودتان در ان متن میباشد . بک لینک گیری برای تمامی سایت ها دارای اهمیت است. همچنین سایتی که میخواهد از این سرویسها (به عنوان نمایشدهنده) استفاده کند، لازم است کدی را در سایت خود قرار دهد که این کد طبیعتا شامل لینکی از سایت خرید و فروش پاپآپ است، پس یعنی سایت پاپآپی در تمامی سایتهای نمایش دهنده لینک شده است. به دلیل اینکه این سایت ها بازدید کننده های زیادی دارند باعث ترافیک بیشتر سایت شما میشوند. گرفتن بک لینک خارجی باعث می شود که ربات های گوگل از سایت های دیگر به محتوای سایت شما هدایت شوند و این موضوع برای گوگل بسیار ارزشمند و مفید است. برای این کار وارد وب سایت index kings شده و در کادر آدرس سایت و همچنین می توانید آدرس صفحات داخلی را هم وارد نماید و شروع به لینک سازی نماید.

برای یک کسب و کار بزرگتر، حداقل به 10-15 وب سایت نیاز دارید. به خوبی میدانید که سئو امری زمان بر است و باید با دقت و حوصله روی آن کار کنید . با عضویت و داشتن حساب کاربری در این سایت و فعال بودن در آن میتوانید بک لینک مناسبی دریافت کنید. در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چراکه اگر روند بک لینک گیری متوقف شود ممکن است جایگاهتان تغییر کند. ممکن است یک سایتی بک لینک فالو به سایت شما بدهد اما پیج آتوریتی آن خیلی پایین (مثلا از ۱۰۰ عدد ۳۰ باشد) باشد با اینکه بر روی سئو سایت شما تاثیر میگذارد و باعث افزایش ترافیک سایت میگردد اما تصور کنید پیج آتوریتی سایتی ۹۰ باشد همراه با لینک فالو، کدام یک بهتر است؟ در این تحقیق ، یک وب سایت با افزایش سهام اجتماعی افزایش 14.64٪ در رتبه بندی را تجربه کرده است ، و یک وب سایت دیگر 6.9٪ افزایش سئو را دریافت کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن