بهترین نوع اسیاب قهوه چیست ؟

اسیاب قهوه انواع مختلفی دارد که به طور کلی به دو دستی برقی و آسیاب دستی تقسیم می شود ، هم چنین آسیاب های قهوه

توسط ATROTICNEWS در 1 آبان 1399

اسیاب قهوه انواع مختلفی دارد که به طور کلی به دو دستی برقی و آسیاب دستی تقسیم می شود ، هم چنین آسیاب های قهوه خود شامل دو نوع تیغه ای و چرخ دنده ای می باشند.

این نکات را باید در هنگام خرید آسیاب قهوه مورد توجه قرار دهید تا پس از استفاده پشیمان نشوید.

آسیاب قهوه یکی از مهمترین قسمتهای تهیه قهوه است و اگر نمی خواهید از موج سوم قهوه عقب بمانید ، باید یکی از آنها در خانه داشته باشید.

داشتن آسیاب قهوه امکان استفاده از قهوه تازه را فراهم می کند ، زیرا قهوه باید بلافاصله بعد از آسیاب شدن مصرف شود و اگر مدت کوتاهی بماند ، طعم و رایحه خودش را از دست می دهد یا به عبارتی بیات می شود.

آسیاب تیغه ای قهوه

همانطور که از نام خود پیداست ، این آسیاب ها دارای تیغه هایی هستند که دانه های قهوه را به چند قطعه تقسیم می کنند. طرز کار این آسیاب ها که معمولا در فروشگاه تخصصی قهوه موجود است مانند مخلوط کن های مورد استفاده در آشپزخانه می باشد.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که آسیاب کردن یک روش دشوار است و تیغه ها به شدت به دانه های قهوه برخورد می کنند ، بنابراین سعی کنید به جای ملات از آسیاب مخصوص قهوه استفاده کنید.

در این نوع تجهیزات ، درجه آسیاب را با گذشت زمان کنترل می کنید. هرچه دانه بیشتری خرد کنید ، پودر آن نرمتر می شود. بعضی از مدل ها دارای تایمرهایی هستند که به شما امکان می دهد زمان را بهتر کنترل کنید.

آسیاب چرخ دنده ای

این مدل ها دارای دو تیغه دندانه دار هستند. یکی ثابت است و دیگری به موتور متصل شده و می چرخد. این نوع آسیاب به جای پوست کندن ، دانه ها را خرد می کند.

از آنجا که نیروی فشار در یک نقطه متمرکز نیست ، قهوه در یک دست آسیاب می شود. البته هنوز برخی دانه های درشت و پودرهای نرم وجود دارد ، اما نه به اندازه مدل قبلی.

آسیاب برقی بهتر است یا دستی ؟

آسیاب دستی یا برقی

برای پاسخ به این سوال باید چند وجه اساسی از خواست خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. که مهم ترین آن ها بودجه مورد نظرتان می باشد.

اکنون که با انواع تیغه ها آشنا شدید ، برای انتخاب صحیح آسیاب قهوه مجبور نیستید سخت کار کنید ، فقط باید انتخاب کنید که آسیاب شما دستی است یا برقی.
اگر مصرف قهوه شما کم است ، شما روزانه چرخ قهوه خود را به محل کار خود یا در وسط یک فنجان یا رسم منتقل کرده اید ، پس چرخ دستی برای شما گزینه خوبی است ، هر کجا که باشید. می تواند آسیاب کند. آن را با خود ببرید و همیشه قهوه تازه سرو کنید.

علاوه بر این ، آسیاب های دستی قیمت کمتری دارند و معمولاً به هزینه زیادی احتیاج ندارند. تنها عیب این نوع آسیاب را می توان سرعت کارکرد آن دانست ، اگر می خواهید برای 4 نفر قهوه فرانسوی تهیه کنید ، بدانید که خسته شده اید.

بیشتر کافی شاپ ها ، کافی شاپ ها و قهوه خورها مجبور به استفاده از آسیاب برقی هستند ، دلیل این امر برای دو گروه اول واضح است ، زیرا مشتریان آنها به پودر قهوه فوری نیاز دارند.

اما در مورد قهوه خوران پرمصرف ، اگر می خواهید در هر ساعتی از روز قهوه دم کنید ، قطعاً باید نیمی از روز را در آسیاب کردن آن صرف کنید ، بنابراین یک آسیاب قهوه برقی خانگی می تواند دوست مادام العمر شما باشد. متعجب.

دستگاه آسیاب قهوه , خرید آسیاب قهوه , اسیاب قهوه , آسیاب قهوه صنعتی ایرانی , آسیاب قهوه اسپرسو خانگی , بهترین آسیاب قهوه , بهترین آسیاب قهوه دستی , آسیاب قهوه نوا مدل nm-3660cg , دستگاه آسیاب قهوه ترک , قیمت آسیاب قهوه , قیمت دستگاه آسیاب قهوه , آسیاب قهوه خانگی , قیمت آسیاب قهوه حرفه ای , آسياب قهوه , آسیاب قهوه ایرانی , دستگاه اسیاب قهوه , فروش آسیاب قهوه , قیمت اسیاب قهوه , آسیاب قهوه دستی , خرید دستگاه آسیاب قهوه , دستگاه آسیاب قهوه خانگی , انواع آسیاب قهوه , اسياب قهوه , آسیاب دستی قهوه , آسیاب صنعتی قهوه ترک , آسیاب قهوه c21 , آسیاب قهوه ترک , آسیاب دستی قهوه استیل , آسیاب قهوه صنعتی , فروش تیغه اسیاب قهوه , دستگاه آسیاب قهوه صنعتی , آسیاب قهوه نوا n600 , قیمت آسیاب قهوه کافی شاپ , اسیاب , بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن