پزشک آمریکایی می یابد روابط میان Latino coronavirus بیماران و طیور کارخانه فرآوری

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 3:09 PM EDT Apr 21, 2020دکتر لوئیس گارسیا بیش از یک دوجین لاتین بیمارا

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

دکتر لوئیس گارسیا بیش از یک دوجین لاتین بیمارانی که آزمایش مثبت برای COVID-19 و در میان آن دسته از بیماران در خانواده اولین درمانگاه بهداشت در نیویورک او متوجه یک موضوع مشترک.

بیش از نیمی از کسانی که تا به حال قرارداد این ویروس مشغول به کار در پلینویل مزارع ترکیه پردازش گیاه در آکسفورد, Adams County, یا اعضای خانواده که در کار وجود دارد.

Latinos نمایندگی 33.3 درصد از جمعیت شهر است اما حساب 71.6 درصد از تایید COVID-19 نفر در این شهرستان است.

دولت و وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت که "نمی توانم اظهار نظر در مورد فردی یا خوشه از موارد است."

"اگر ما آگاه ساخته شده از یک محل که آیا در دراز مدت مراقبت از تاسیسات کسب و کار و غیره. که شیوع موارد کار ما به ارائه اطلاعات و کمک به عنوان ما قادر" این اداره گفت.

Latinos و coronavirus: دکتر: Latinos در نیویورک در حال فراموش شده مردم در محلی ما coronavirus همه گیر

مرتبط با: Latinos در شهر نیویورک آلوده با COVID-19 در نرخ بالاتر از دیگران: 71.6 درصد از موارد

پلینویل مزارع نیست, پاسخ به سوالات, برای اظهار نظر در این داستان. قبلا در پاسخ به یک پرس و جو از یک Hanover Evening Sun خبرنگار جمهور شرکت میکی Baugher نوشت: در یک ایمیل که از این مرکز به اجرا احتیاطی توصیه شده توسط دولت است.

کسانی که شامل چک کردن کارکنان درجه حرارت زمانی که آنها می رسند و در پایبندی به دستورالعمل CDC ارسال آن با تب بالای 100.4 درجه خانه و ارائه مشاوره به آنها را با پزشک خود تماس بگیرند. همه کارکنان داده می شود ماسک و ملزم به پوشیدن آنها در گیاه است. تمیز کردن و ضد عفونی انجام شده است روزانه او نوشت و کارکنان اضافی استخدام شد برای تمیز کردن زمینه های مشترک در این مرکز به طور مداوم. کارخانه و مرکز توزیع "هستند fogged با تصویب مواد ضد عفونی کننده weekly," او نوشت.

دولت بخش کشاورزی را فراهم کرده است گیاهان پردازش مواد غذایی با دستورالعمل برای حفظ کارکنان امن و سالم و ارائه مشاوره با شرکت ها برای استخدام این اقدامات است. دستورالعمل عبارتند از: در میان چیزهای دیگر غربالگری کارکنان برای علائم و خود را در دماهای ارائه تجهیزات حفاظت شخصی افزایش فرکانس معمول تمیز کردن اجرای 6 پا اجتماعی فاصله و نصب پلکسی گلاس صفحه نمایش در مکان های که در آن اجتماعی فاصله ممکن نیست و ترجمه "تمام مواد مناسب به مناسب زبان" با توجه به دستورالعمل هفته گذشته منتشر شد.

"اجتماعی فاصله اقدامات بسیار سخت برای حفظ در کارخانه مرغ" گفت: کشاورزی سخنگوی وزارت شانون قدرت. برخی از دولت دستورالعمل "هستند امکان پذیر نیست" در برخی از گیاهان پردازش باعث برخی از شرکت ها به تعطیل کردن امکانات.

Coronavirus مرتبط با گیاهان پردازش گوشت در سراسر کشور

مرغ و گوشت فرآوری گیاهان در سراسر کشور تلاش کرده اند با این بیماری همه گیر. قابل توجه ترین است Smithfield مواد غذایی گوشت خوک پردازش گیاه در Sioux Falls, داکوتای جنوبی که بسته شد به طور نامحدود پس از بیش از 700 نفر از کارکنان بودند با این ویروس آلوده.

خرده فروشی و عمده فروشی و فروشگاه اتحادیه که نشان دهنده هزاران مرغ پردازش کارگران در جنوب, گزارش, که, Albany, گرجستان, است که دومین شیوع COVID-19 در دولت با بسیاری از موارد ترسیم شده به کارگران در نزدیکی مرغ گیاهان پردازش.

این اتحادیه دارای ناودان صنعت برای آنچه در آن تماس خود را "آهسته پاسخ" به این بیماری همه گیر.

COVID-19 مرگ و میر: نیویورک شهرستان, زن و شوهر می میرد COVID-19 عوارض سه روز از هم جدا

"صنعت طیور را پاسخ بیش از حد کمی دیر برای ما اعضای" اتحادیه رئیس جمهور استوارت Appelbaum در بیانیه ای گفت. "روز به روز ما از شنیدن گزارش از اعضای ما قرارداد COVID-19 ویروس و حتی تسلیم شدن به آن است."

تحت شرایط عادی گارسیا بیماران باید به او گفت که شرایط کار در کارخانه ها "به چالش کشیدن." با ظهور این بیماری همه گیر کوروناویروس, گارسیا شروع به دریافت تماس از خود Latino بیماران درخواست نامه به بهانه ای آنها را از کار کردن ترس از ابتلا COVID-19 یا آلوده کردن خانواده خود را. با این حال آنها در نظر گرفته شده ضروری کارگران و انتخاب خود را محدود بود – یا رفتن به محل کار و یا به طور بالقوه از دست دادن شغل خود.

سه نفر از ده به علاوه بیماران گارسیا درمان باید نیاز به بستری و دیگران مجبور به دنبال درمان در اورژانس برای عوارض ناشی از عفونت های ویروسی است. او گفت: یکی از بیماران خود را که جان سالم به این بیماری است 88 ساله که به احتمال زیاد قرارداد این ویروس از یک عضو خانواده است که به ارمغان آورد و آن را به خانه از محل کار.

لاتین کار ضعیف او نوشت: در ستون مهمان "باقی می ماند و فراموش شده در میان این بحران است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را می توان در 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن