نیویورک Co. مرد رفت و به پرو برای عروسی دخترش. او زخم تا در 3 هفته COVID مستند

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:52 AM EDT May 14, 2020در مارس 14, Tim Jones و فرزند ارشد دخترش, کیت,

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

در مارس 14, Tim Jones و فرزند ارشد دخترش, کیت, پرواز از Baltimore-Washington بین المللی برای شروع 22 ساعت سفر به Arequipa, پرو به شرکت در عروسی یکی از دختر جوان, سارا.

تیم, همسر, جودی قرار بود به همراه اما در آخرین لحظه تصمیم گرفت در برابر آن است. در آن زمان ایالات متحده بود فقط شروع به درک که شیوع کروناویروس می تواند مارپیچی خارج از کنترل و جودی ترس ابتلا به ویروس چیزی است که به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی قلب و شش سال پیش می تواند کشنده باشد. دیگر اعضای خانواده و دوستان برنامه ریزی شده بود به سفر هفته بعد برای مارس 21 عروسی.

تیم و کیت پرواز به JFK در نیویورک و پس از 10 دقیقه توقف سوار یک پرواز به لیما, پرو, شهرستان پایتخت. از Lima آنها گرفتار یکی دیگر از پرواز به Arequipa کشور را که دومین شهر یک شهر بیش از یک میلیون نفر در آند.

آن یکشنبه, مارس 15 در آن زمان آنها وارد در مقصد خود را. آنها استقبال سارا و نامزد ایگور "Junior" Araujo و تاریخ و پدر دانیل. سارا ملاقات دانیل از طریق او مبلغ کار شده است و زندگی در پرو کمک به او را نامزد و پدر او را با خود به کلیسا کار در پرو. که پنج شنبه پنج از آنها رفت و برای یک درایو دو ساعت به دیدار یکی از دانیل ماموریت در کوه خارج آرکیپا.

در راه برگشت به شهر آنها این خبر را شنیده است که رئیس جمهور پرو مارتین Vizcarra دستور داده بود این کشور تعطیل تحمیل برخی از دقیق ترین قرنطينه در جهان ممنوعیت سفر در داخل و خارج از کشور بین استان ها و حتی در بین مناطق مختلف شهر است. همه پروازهای شد دارند. اتوبوس و قطار سفر متوقف شد. حتی سفر در وسایل نقلیه خصوصی ممنوع شد.

"آن همه با تعجب در اینجا" تیم گفت: بیش از تلفن از پرو یک زن و شوهر از هفته پیش. "ویروس بود که بد نیست در اینجا."

بیشتر: زمانی که مرکزی پیتزا در شیر بسته به دلیل همه گیر پریمو پیتزا شدت به کمک

بیشتر: این شهرستان نیویورک بومی است که یک انسان خوک گینه برای coronavirus واکسن آزمون

در آن زمان پرو تا به حال کمتر از 20 تایید موارد COVID-19. اما آن را به عنوان به نظر می رسد که این ویروس می تواند به سرعت در حال Vizcarra در زمان سریع و قاطع عمل بستن همه چیز پایین و سفارش سربازان مسلح و پلیس برای دستگیری کسانی که نقض ممنوعیت سفر و مربوط به حکومت.

تیم و دخترش پناه در خانه برخی از آمریکایی شرح در بالای طبقه متوسط جامعه دردار در آرکیپا محله گشت توسط جامعه را امنیتی خصوصی. تاریخ و دانیل قرنطینه باقی مانده در خانه خود را در سراسر شهر.

عروسی خاموش بود.

عنوان شد این احتمال که تیم و کیت قادر خواهد بود به بازگشت به خانه هر زمان به زودی.

هزاران نفر از گردشگران رشته

این قرار بود یک هفته دو سفر تیم گفت. پس از عروسی, تیم 65 ساله و نیمه بازنشسته اسمبلر و کیت, 35, که با این نسخهها کار برای یک شرکت سرمایه گذاری در مچنیکسبورگ شد برنامه ریزی برای انجام برخی از سفر در پرو. آنها برنامه ریزی شده برای دیدن ماچو پیچو و Cusco مقدس چه شد, بزرگترین و پیچیده ترین تمدن که سه قرن به طول انجامید و تا زمانی که بیماری آنفلوانزا و آبله وارداتی توسط فاتحان اسپانیایی – نابود جمعیت است. (البته اسپانیایی ها نیز ارائه مستقیم علت مرگ بسیاری از اینکاها.)

اما با پرو تعطیل با تهدید از coronavirus آنها گیر همراه با هزاران نفر از دیگر آمریکا بازدید کنندگان و گردشگران مانع از بازگشت به خانه توسط اژدهایی اقدامات قرار داده و در محل توسط رئیس جمهور Vizcarra اقدامات است که بخشی برگزار شد از گسترش این ویروس در چک. (بیشتر در مورد که بعد از آن.)

برای روز تیم بود در تماس با سفارت آمریکا در پایتخت, Lima. و برای آن به نظر می رسید که خروج از کشور و بازگشت به خانه به شروزبری در جنوب شهرستان نیویورک خواهد بود یک کار دشوار است.

'آن را مانند آنها قرار بود به همراه'

می گویند که سارا جونز باور نکردنی زن جوان کتمان حقیقت است.

او کارشناسی در سنگ لغزنده دانشگاه زمانی که او شروع به تحصیل در یک کلیسا وجود دارد به رهبری یک کشیش که دانش آموزان را در ماموریت سفر در هر سال است. او در زمان سفر به زامبیا در southcentral آفریقا و که در آن بود. او را دیدم فقر و نیاز و بر این باور است که او می تواند انجام برخی از خوب در جهان پس تعالیم عیسی تحویل در موعظه بالای کوه.

او رفت و به هندوراس و شروع به کار در یک یتیم خانه, خدمت, در سن مناقصه به عنوان یک مادر به دختران که در سمت چپ شده بود و بدون خانواده از اثرات مرگبار از خرد کردن فقر و مضحک خشونت است.

کار خود را در هندوراس به زندگی او معنی خدمت بیشتر خوب است. که آن را بد به پایان رسید – که داستان دیگری را برای یک روز دیگر – مهم نیست. چیزهایی که او آموخته وجود دارد مطلع زندگی خود و به هدف خود است. در 31 پدر و مادر او گفت: او بیشتر به او اختصاص داده فراخوانی از همیشه.

پس از بازگشت از هندوراس او رفت و به کار در همکاری بین المللی وزارتخانه در هانوفر. یکی از وظایف او وجود دارد به عنوان او به زبان اسپانیایی مسلط بود به ترجمه خبرنامه از ماموریت همکاران در آمریکای جنوبی است. این بود که چگونه او آشنا شد و با کاربر.

چند سال قبل او با حضور در یک کنفرانس در گواتمالا کردم و برای دیدار با کاربر. آن را به معنای شد. "او احساس کردند که او می دانست که قلب خود را قبل از او تا کنون ملاقات کرد و او را" مادر او, جودی گفت. "آن را مانند آنها قرار بود به هم."

معاشقه خود را پیشرفت البته از طریق راه دور. دو سال پیش او در نقل مکان کرد به پرو با تاریخ.

در ماه دسامبر گذشته او به خانه آمد برای او و مادرش 62 تولد و اعلام کرد او و تاریخ رفتن به ازدواج. پدر و مادر او خوشحال بودند.

"این بود تعجب برای من," او گفت. "این عالی بود. آن را به معنای شد."

در مجموع مستند

این مستند در پرو بود در کل.

سه نفر وجود دارد فروشگاه های مواد غذایی در داخل راه رفتن فاصله از خانه که در آن تیم و دختر خود اقامت داشتند. او به یاد می آورد که در طول یک سفر به فروشگاه او کشف هفت افسر پلیس خارج از فروشگاه های مواد غذایی. همه ماسک عینک او گفت: حتی اگر بازار برای دنده محافظ بود ، یک ماسک است که معمولا به فروش می رسد برای یک دلار هزینه $8, او گفت:. میدان شهر احاطه شده بود توسط سربازان او گفت:. "شما حتی نمی تواند راه رفتن را از طریق میدان" تیم گفت.

آنها باقی مانده است پناه در جای خود به عنوان تیم سعی کردم به ترتیب برای حمل و نقل به بازگشت به خانه. همسر خود را به عقب در ایالات متحده نیز سعی کردم به کتاب پرواز در خانه فایده ای نداشت.

"بخش مضحک آن است که ما تا به حال تمام این زمان, اما ما نمی تواند در هر نقطه برای دیدن هر چیزی" تیم گفت.

در ضمن در سراسر شهر در تاریخ باقی ماند و منزوی در خانه پدرش. تاریخ و به سارا گفت که یک روز, یک افسر پلیس آمد به درب خود را و گفت: خانواده به ترک خانه.

یک سفر خسته کننده خانه

تیم تماس سفارت ایالات متحده و او و کیت قرار داده شد در یک مسافر آشکار برای یک پرواز به خانه. لیست کسانی که به دنبال ترک پرو بود – 2000 آمریکایی در تلاش بودند به بازگشت به خانه – و آنها تا به حال به صبر.

یکی دیگر از عوارض این بود که تعداد بسیار کمی وجود دارد پرواز از آرکیپا به لیما, جایی که آنها را مجبور به گرفتن پرواز خود را خانه. (فرودگاه در Arequipa, تیم گفت که کوچکتر از هریسبورگ بین المللی.)

او گفت: در 1 بعد از ظهر مارس 5, او و کیت سوار یک اتوبوس در آرکیپا برای 15-and-a-half-ساعت سفر به لیما. یک بار در لیما آنها رفت و به سفارت جایی که آنها منتظر چند ساعت قبل از رفتن به فرودگاه که در آن آنها پردازش شده توسط ارتش آمریکا و پرو مهاجرت مقامات نظامی مفت. سپس آنها را سوار اجاره بوئینگ 777 و رهبری خانه.

آنها فرود در فرودگاه دالس پس از هشت ساعت پرواز و در نهایت خانه در شروزبری در 2:30 a. m. 7 آوریل.

آنها عینک ماسک در طول سفر و پاک کردن مناطق خود را با مطابق با اصول بهداشتی دستمال مرطوب. نه آنها و نه هیچ یک از مسافران همکار خود نشان داد هیچ نشانه ای از ابتلا به ویروس.

تفاوت بین پرو و ایالات متحده قابل توجه

تقریبا یک هفته بعد تیم گفت: او هنوز هم احساس خسته.

و برخی از چیزهایی که او را دیدم او را شگفت زده کرد. رفتن به فروشگاه مواد غذایی به عنوان مثال متفاوت بود. "من هنوز شگفت زده چگونه بسیاری از مردم در ملاء عام و چگونه بسیاری از مردم نمی باید ماسک یا فقط باید دستکش در," او گفت:.

در پرو گفت: مردم دستور داده شد به پوشیدن ماسک در یک ماه پیش. برای ورود به یک فروشگاه مواد غذایی گفت: شما تا به حال به درجه حرارت خود را چک شده و تا به حال به بهداشتی دست های خود را قبل از اینکه اجازه داده است.

همچنین مواد غذایی در قفسه های فروشگاه را به خوبی مواجه نگردند, او گفت:. "وجود دارد هیچ مدرکی از وحشت خرید و یا احتکار" تیم گفت. "شما می توانید از کاغذ توالت."

کنتراست قابل توجه بود, او گفت:. و بنابراین نتایج. از 14 آوریل پرو گزارش شده 9,784 تایید موارد این ویروس در نتیجه 216 مرگ و میر. در ایالات متحده تعداد موارد تایید شده نزدیک بود 600,000 با نزدیک به 24,000 مرگ و میر گزارش شده است.

سارا و تاریخ هنوز هم از هم جدا. آنها امیدوارند به یک مراسم مدنی در برخی از نقطه, پدر و مادر او گفت:. با محدودیت در پرو به طور نامحدود در تیم گفت: هنوز مشخص نیست که اتفاق می افتد.

"همه چیز در برگزاری" تیم گفت. "هستند بسیاری از ناشناختهها."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را می توان در 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن