بسکتبال زنان بین المللی استخدام پر کردن شکاف ها از خروج بازیکنان

برونز رفته جهانی. برای اولین بار در تاریخ برنامه UCLA بسکتبال زنان است, استخدام, کلاس ساخته شده به طور کامل از

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

برونز رفته جهانی.

برای اولین بار در تاریخ برنامه UCLA بسکتبال زنان است, استخدام, کلاس ساخته شده به طور کامل از بین المللی چشم انداز. به جلو Izzy Anstey است از Melbourne, Victoria, Australia, گارد جما پاتر از Warrandyte, Victoria, استرالیا و رو به جلو امیلی Bessoir است از, مونیخ, آلمان.

Bessoir بود که سه تا مرتکب در ژوئن 14. آلمانی بومی قرار داده تا 7.7 امتیاز و 9.3 ریباند در بسکتبال U19 زنان جام جهانی بسکتبال 2019 در بانکوک تایلند – که در آن هر سه استخدام به نمایش گذاشته شدند و در آن UCLA مربی کری نزدیک مربی برای تیم ایالات متحده آمریکا است.

پس از تابستان بازی ها, Bessoir بازی 2019-2020 فصل TS یاهن مونیخ در بوندسلیگا 2, جنوب آلمان دوم لیگ زنان. او به طور متوسط 17.9 نقاط 12.3 ریباند و 2.1 دزد در 31 دقیقه در هر بازی در طول فصل است.

نزدیک گفت: Bessoir 6-پا-4 قاب همراه با توانایی تیراندازی – نشان داده شده است در 32 درصد از فراتر از قوس سال گذشته – او را نخبگان توهین آمیز و تهدید.

"(Bessoir) می توانید چهار یا پنج او همه کاره" نزدیک گفت. "او یک تیرانداز بزرگ است. این شروع می شود با توانایی خود را برای نمره کردن گرفتن و او می تواند هر دو در داخل و خارج و همچنین حمله کردن به گزاف گویی."

Anstey – دختر سابق NBA بازیکن کریس Anstey – به طور متوسط 7.9 امتیاز و 8.1 ریباند در U19 زنان جام جهانی بسکتبال 2019 در حالی که به نمایندگی از استرالیا.

با خروج از ارشد به جلو متحد روزنبلوم هر دو Bessoir و Anstey در خواهد آمد به عنوان بلندترین بازیکنان این تیم در 6 پا-4. نزدیک گفت: علاوه بر آنها به تیم پر خواهد شد کمک به پر کردن یک منطقه که در آن برونز فاقد آن هستند.

"بود که به عنوان یک اولویت مهم برای ما – داشتن آن دو آمده است" نزدیک است."(اندازه) یک ضعف عمده ما و یک سوراخ بزرگ است که ما قادر به پر کردن با (Bessoir) و (Anstey)."

برونز را از دست داد و دو نگهبان در offseason پس از اشتباه ارشد Japreece دین فراخوانده شد به WNBA و دانشجوی سال اول Jaden اونز انتقال به بیلور.

پاتر – که به طور متوسط 2.1 امتیاز در طول یک فصل قهرمانی با کانبرا پایتخت از زنان لیگ ملی بسکتبال در استرالیا خواهد بود و تنها نگهبان نزدیک می تواند اضافه کردن به چرخش در سال آینده. او را به پیوستن به فهرستی که هنوز هم دارای هشت پاسداران با وجود این دو خروج.

نزدیک گفت پاتر ارزش است در پایان دفاعی که در آن او کمک خواهد کرد که شانه محیط دفاعی نقش با زمان دانشجوی سال اول گارد جاذبه آزبورن.

"(پاتر) واقعا طول می کشد مقدار زیادی از غرور و افتخار در حال قفل مدافع و من واقعا هیجان زده در مورد این که" نزدیک گفت. "که واقعا شانه توسط (Osborne) در محیط این سال و (پاتر) می توانید انجام دهید که در (6 فوت) بدن است. او نیز خوب شکن برای سبد, اما من دوست دارم او ورزشکاری و چقرمگی بالاتر از همه چیز."

UCLA در حال حاضر دارای دو بین المللی بازیکنان در فهرست خود را در تاریخ و گارد Chantel Horvat و دانشجوی سال اول رو به جلو Brynn Masikewich که تگرگ از استرالیا و کانادا بود.

نزدیک گفت: این هجوم استعداد های بین المللی نشان دهنده یک تغییر در بازی در سطح جهانی.

"این نشان می دهد که چگونه جهان ما در حال تحول است" نزدیک گفت. "من فقط فکر می کنم آن را فقط نشان می دهد که تکامل این ورزش در سطح بین المللی. آن را به شما نشان می دهد که جهان ما نه فقط به عنوان بزرگ به عنوان آن استفاده می شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن