زن می میرد پس از درد و رنج استخوان شکسته در حمله در نیویورک-منطقه مراقبت شخصی خانه

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 7:08 PM EDT Apr 23, 2020یک زن York شهرستان مراقبت شخصی خانه ساکن درگذشت یکشنب

توسط ATROTICNEWS در 7 اردیبهشت 1399

یک زن York شهرستان مراقبت شخصی خانه ساکن درگذشت یکشنبه پس از تحمل یک استخوان شکسته در طول یک حمله در ماه فوریه توسط یک شرکت-مرحوم نر ساکن با توجه به نیویورک پزشکی قانونی شهرستان Pam گی.

مرگ دوریس J. دلار و 89 که زندگی در ارشد عوام در آسیاب پودر ناشی از عوارض ناشی از حق استخوان ران شکستگی در فوریه. 5.

گی طبقه بندی شده شیوه اعدام به قتل.

"ارشد عوام در آسیاب پودر گسترش آن صمیمانه تسلیت به خانواده ساکن که به تازگی در گذشت" تسهیلات مقامات در بیانیه ای گفت: پنج شنبه. "ما شوکه شده در طبیعت از این گزارش از او گذشت."

کارکنان در مرکز مراقبت از حافظه واحد واقع در 1775 آسیاب پودر جاده هشدار داده شد در اوایل شب در فوریه. 5 زمانی که آنها شنیده ام فریاد که از یکی از ساکنان آپارتمان. سپس آنها را دیدم که نر آپارتمان ساکن کشیده بود دیگران بر روی زمین با پیراهن, گی گفت.

بیشتر: دلپذیر هکتار پرستاری صفحه اصلی شکایت کرد که پس از اقامت مرگ نیروی انسانی در سطوح سرزنش

گی و گفت: این دو هم زندگی نمی کنند در همان آپارتمان است.

هر دو ساکنان پزشکی مورد بررسی قرار گرفت اما هیچ چیز کشف شد که در آن زمان. این مرکز همچنین گزارش داد حمله به منطقه نیویورک پلیس منطقه ای است.

در اوایل صبح روز بعد دیگران گفت که او تجربه درد در سمت راست لگن و گرفته بود به بیمارستان نیویورک که در آن شکستگی کشف شد با توجه به گی.

بیشتر: پسر غرق در همسایه ماهی برکه پس از سرگردان از مراقب دیده بان

بیشتر: زن می میرد 9 روز پس از سقوط در باغ بهار شهرستان, پزشکی قانونی می گوید:

ساکن که گزارش حمله دیگران در اثر علل طبیعی حدود دو هفته پس از درگیری و بنابراین وجود خواهد داشت هیچ هزینه و دیگران را نمی خواهد تحت کالبد شکافی" گی گفت.

منطقه نیویورک منطقه ای رئیس پلیس تیموتی دیمون گفت: مرد ساکن شد 87 سال سن در زمان حمله.

"ما نمی هر گونه اطلاعات دیگر در مورد جزئیات خاص از حمله به," او گفت:. "2 آمبولانس وارد است که شب و خانم دیگران حاضر به انتقال به بیمارستان است. من نمی هر گونه اطلاعات در پزشکی پاکسازی از وضعیت او."

گی گفت که پزشکی قانونی تعریف از "قتل" است که "مرگ در دست دیگری" است و هیچ قانونی تحمل کنند.

"در این مورد وجود خواهد داشت هیچ هزینه," او گفت:. "هنگامی که شده است وجود دارد یک گزارش پلیس از یک حمله که ممکن است کمک در تمام و یا بخشی به ساکن مرگ مرگ باید بررسی توسط پزشکی قانونی حتی زمانی که یکی یا بیشتر از ساکنان اختلال شناختی و حتی در صورتی که اختلال ممکن است کمک به

مرگ."

جک Eilber معاون مدیر ارتباطات برای وزارت پنسیلوانیا پیری نمی تواند دیدگاه خود را در این حادثه از جمله اینکه آیا تحقیقات راه اندازی شده است چرا که تمام خدمات حراست و اطلاعات محرمانه است.

Eilber گفت: امکانات مورد نیاز زیر, مسن, بزرگسالان محافظ خدمات عمل به "گزارش هر گونه مشکوک به سوء استفاده به محلی آژانس در پیری است. اگر که شامل سوء استفاده جدی بدن آسیب جدی آسیب فیزیکی و تجاوز جنسی یا مرگ مشکوک و سپس تسهیلات نیز باید به اطلاع دفتر ما و محلی اجرای قانون است."

ارشد عوام در آسیاب پودر بیانیه گفت: این حادثه گزارش شد به دولت مجوز مقامات و شد در پاسخ به مناسب.

"خانواده های هر دو ساکنان شده است حمایت از جوامع اقدامات در طول فرایند" این بیانیه می خواند. "پزشک ساکن که به تازگی تصویب و ابلاغ به ما که ساکن مرگ شد و با توجه به علل طبیعی."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن