چرا آنها نمی پاشش آسمان هر

Chemtrails از ماه ژانویه این سال شده است وجود دارد هیچ پاشش از آسمان. چرا این است ؟ به نظر می رسد هر آنچه ک

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399
chemtrails
Chemtrails

از ماه ژانویه این سال شده است وجود دارد هیچ پاشش از آسمان. چرا این است ؟

به نظر می رسد هر آنچه که آنها انجام می دهند با کسانی که دوست داشتنی criss صلیب الگوهای سراسر آسمان شده است در کنار احتمالا توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"هر روز من را نگاه کنید و ببینید که این هواپیما به بالا و پایین رفتن پاشش مسائل خود را به اتمسفر اما ناگهان آن را متوقف کرد. که زمانی که ما شروع به شنیدن در مورد یک ویروس بیرون آمدن از چین است. من نمی تواند مطمئن باشد اگر اتصال وجود دارد, اما آن است که عجیب و غریب" یک ناظر نشان داد.

هیچ کس نمی تواند مطمئن شوید که برای برخی از آنچه بود که اسپری بیش از جمعیت و با توجه به سطح پنهان کاری ما احتمالا هرگز نمی خواهد می دانم.

 

این chemtrails استفاده می شود به معطل شدن برای ساعت ها بودند و نه مانند نرمال جت مسیرهای پیاده روی که از بین می رود بعد از چند دقیقه. خطی chemtrails خواهد قطع در جو و رشته را هنوز هم نگه داشتن برخی از فرم خود را اما به هر ترکیب شیمیایی آنها برگزار خواهد آرامی پراکنده و رها کردن به سمت زمین پراکنده بیش از صدها مایل است.

این chemtrail برنامه با این حال به نظر می رسد متوقف شده اند احتمالا جایگزین coronavirus در حال حاضر مواج.

یکی تنها می تواند آگاه و اصل و درخواست خواننده به انجام تحقیقات خود را, اگر چه این همه حدس و گمان وجود دارد ممکن است برخی از اهمیت به زمان توقف chemtrail راز برنامه و شروع coronavirus برنامه از جمله مقدمه ای از محدودیت های اعمال شده در حقوق بشر است.

Chemtrails احتمالا بیش از حد آهسته به راه حل نهایی نیاز به یک سریع تر روش کارآمد...نشانه...coronavirus.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن