چرا اروپا و اتحادیه اروپا مدیون یک قدردانی به بریتانیا

اگر آن را برای بریتانیا بسیار زیاد انعطاف پذیری 75 سال پیش در جهان و اروپا شده اند ، ما نمی خواهد که دموکرا

توسط ATROTICNEWS در 21 اردیبهشت 1399

اگر آن را برای بریتانیا بسیار زیاد انعطاف پذیری 75 سال پیش در جهان و اروپا شده اند ،

ما نمی خواهد که دموکراسی اما توتالیتر رژیم نازی نفرت نژادی حاکم بر قاره اروپا و انگلیس بود اما یک جزیره کوچک است که scuppered برنامه های فاشیست به ایجاد خود را رایش سوم از نازیسم.

 

اروپا هرگز پرداخت, انگلیسی, برای قربانی خود را به جای ساخت یک نوع متفاوت از نمسیس در سراسر کانال. این بار به جای نازی, ایدئولوژی سیاسی, اروپایی ها به دنبال برای در بر گرفتن و اتخاذ شوروی و جمع ایدئولوژی اتحاد جماهیر شوروی سابق به رهبری به طور مستقیم توسط غیرمنتخب دفتر سیاسی از کمیسیون اتحادیه اروپا.

بریتانیا شد فریب خورده در 1970s به پیوستن به اوایل ساخت اتحادیه اروپا به سادگی به عنوان یک مکانیسم معاملاتی اما به حساب نمی آید در دستور کار سیاسی است که آشکار در طول زمان است. ما در حال حاضر قفل شده است و به این یکپارچه بی فایده هیولا که واژگون و تسخیر دموکراسی و بریتانیا استفاده می شود به سادگی به عنوان یک گاو پول نقد خود را سوسیالیستی حیوان خانگی پروژه های. بریتانیا خود را در بر داشت که دیکته شده به حال قرار دادن بر روی پشت پا بودن حکومت ،

هفتاد و پنج سال پیش در سومین روز بریتانیا و متحدان آن تا به حال برنده این جنگ در عین حال پس از پیوستن به اتحادیه اروپا ما بصورتی پایدار و محکم نشان داده است که ما تا به حال به خصوص در چشم ما, اتحادیه اروپا, کارشناسی ارشد, و خود را کمونیست آلمان شرقی آرمان.

اروپا رفته بود از ناسیونال سوسیالیسم به کمونیسم شوروی در یک سقوط کرد از بین بردن و این نوسان از یک ایدئولوژی سیاسی به شکل دیگری از استبداد توتالیتر بود پیشرو از Brexit جنبش است.

این جزیره باید هرگز به خصوص با فشار در حال حاضر به تاخیر انداختن و یا حتی توقف مبارزه با تروریسم در اروپا به دلیل coronavirus.

اروپا ممکن است یک روز با تشکر از بریتانیا برای دیدن حس در حالی که بسیاری از آنها نمی توانند یا حاضر به خصوص با قریب الوقوع انحلال اتحاد جماهیر شوروی EUSSR که در حال حاضر قصد ساخت آن را نیروی نظامی در میان دیگر توسعه ایده های.

ما ایستاده بود تا 75 سال پیش و مبارزه برای اصول آزادی و دموکراسی در حالی که اروپا فلج خود را تحت deathly نما از فاشیسم و امروز ما مبارزه برای اروپا به استفاده از خود را غیر دموکراتیک زنجیره ای از اتحادیه اروپا کمونیسم.

تاریخ خود را تکرار روش های خنده دار گاهی اوقات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن