'چه چیزی اشتباه است با اینکه مست,' DUI گمان می پرسد پلیس در مسیر 30 متل

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 11:51 AM EDT May 14, 2020DUI مظنون به اتهام مبارزه با پلیس در یک متل در منچست

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

DUI مظنون به اتهام مبارزه با پلیس در یک متل در منچستر شهرستان در روز چهارشنبه و سپس از آنها خواست "چه چیزی اشتباه است با اینکه مست" با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

رابرت مک کورمیک, 38, از 5000 بلوک Siles Creek Road, Winston-Salem, N. C., چهره اتهام انسداد دولت قانون/دیگر دولت تابع مقاومت در برابر دستگیری DUI و محدودیت در نوشیدنی های الکلی.

درست قبل از نیمه شب روز چهارشنبه از شمال غرب شهرستان نیویورک پلیس منطقه گفت: آنها در پاسخ به متل 6 در 125 آرسنال جاده, همچنین شناخته شده به عنوان مسیر 30 برای یک گزارش از یک مرد بود که ناخودآگاه و تکان دادن داخل یک نیسان کامیون.

بیشتر: یک نظامی قهرمان بازگشت به نیویورک اورژانس برای مبارزه با این ویروس به کشور

پلیس و آتش نشان وارد شده و در بر داشت McCormick خواب در کامیون با موتور در حال اجرا است. آتش زدم و در سمت راننده پنجره که بیدار McCormick. پلیس بوی الکل که از داخل این کامیون پس از McCormick را باز کرد.

علاوه بر این پلیس کشف آنچه به نظر می رسد می توانید از جوانه نور در مرکز کنسول و دیدم که مک کورمیک را به چشمان خون و شیشه پلیس گفت:

مک کورمیک تلاش برای حفظ تعادل خود را به عنوان او ایستاده بود. پلیس چند نشانه از اختلال در فاز اول زمینه هوشیاری آزمون. هنگامی که آن زمان برای مرحله دوم, McCormick سوگند یاد کرد و گفت: "من در" به گفته پلیس.

اما هنگامی که پلیس خواسته McCormick خود را به قرار دادن دست خود را پشت سر او حاضر و مقاومت است. پلیس او را گرفت و به زمین و پس از آن مجبور به استفاده از اسپری فلفل برای به دست آوردن کنترل از او گفتند.

"پس از آن (پس از) قرار می گیرد تحت بازداشت متهم پرسید:" چه چیزی اشتباه است با اینکه مست,'" پلیس گفت:.

بیشتر: و در هر زمان: پلیس با استفاده از DUI بازرسی به نمایش coronavirus نه توقف آنها

مک کورمیک شد arraigned در اتهامات و منتشر شده $10,000 نا امن وثیقه. او برنامه ریزی شده است برای یک جلسه مقدماتی در مارس 14 قبل از منطقه قاضی Jeffrey L. Oberdorf با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

مک کورمیک نمی تواند نظر رسیده در روز سه شنبه.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن